Vi som temper(Ny)

Jeg satser på flytting av hele tempetråden inn på januar, jeg ;)
Jeg håper jeg har gleden av å flytte masse grafer til gravid arkivet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns tempen min var så høy og i dag og tenkte det måtte skyldes ufattelig dårlig søvn. Men det kan se ut til å være vanlig 9 dpo-temp for meg.. Jaja.. Ingenting spennende enda..

Velkommen i dpo-land, Sara :)

Litt stikkinger i venstreside nå, håper på EL :D må legge inn aksjer idag også! Tempen gikk litt ned, men glemte å ta en el test i morges.

Litt stikkinger i venstreside nå, håper på EL :D må legge inn aksjer idag også! Tempen gikk litt ned, men glemte å ta en el test i morges.

Happy humping ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Syns tempen min var så høy og i dag og tenkte det måtte skyldes ufattelig dårlig søvn. Men det kan se ut til å være vanlig 9 dpo-temp for meg.. Jaja.. Ingenting spennende enda..

Velkommen i dpo-land, Sara :)
jo jeg synes den tempen din begynner å bli veldig spennende å følge med på nå :) Veldig fin stigning

Dag to etter positiv el og tempen går fortsatt nedover? Hva skal det bety? Jeg tempet tre kvarter før i dag fordi mini måtte opp og tisse ( sluttet med bleie i påsken) da var tempen 36,61. Så tempet jeg igjen når jeg skulle å da var den 36,53. Hvem burde jeg bruke?

Leo vil bli storebror <3

Innom å sniker fordi jeg savner dere <3
Fikk jo en hel del jenter herfra over til desember og jeg håper så inderlig at så mange som mulig kommer til januar 15.

Bina: du ser litt grønn ut :p Jeg tror jeg likte den forrige frisyren bedre :p ;)

Krysser fingrene for dere alle <3

Fortsatt høy temp. Mulig ikm i morgen i følge FF.

Ingen tegn til TR eller positiv test. Må nok smøre meg med litt tålmodighet denne PP også

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Dag to etter positiv el og tempen går fortsatt nedover? Hva skal det bety? Jeg tempet tre kvarter før i dag fordi mini måtte opp og tisse ( sluttet med bleie i påsken) da var tempen 36,61. Så tempet jeg igjen når jeg skulle å da var den 36,53. Hvem burde jeg bruke?

Leo vil bli storebror <3

36,61 eller justert til 36,66 (0,05 for 30 min) tenker jeg

fra app

Innom å sniker fordi jeg savner dere <3
Fikk jo en hel del jenter herfra over til desember og jeg håper så inderlig at så mange som mulig kommer til januar 15.

Bina: du ser litt grønn ut :p Jeg tror jeg likte den forrige frisyren bedre :p ;)

Krysser fingrene for dere alle <3
Jeg skal over ta ned meg resten av tempe gjengen over til januar denne mnd :D
J

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp