er svømmerne like distre som eieren her i hus, er det ikke rart det aldri blir noe baby. de glemmer rett og slett hva de driver medVeit.. Lurer på om de rett og slett er like distre som eieren?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er svømmerne like distre som eieren her i hus, er det ikke rart det aldri blir noe baby. de glemmer rett og slett hva de driver medVeit.. Lurer på om de rett og slett er like distre som eieren?![]()
Jeg håper jeg har gleden av å flytte masse grafer til gravid arkivetJeg satser på flytting av hele tempetråden inn på januar, jeg![]()
Jeg håper jeg har gleden av å flytte masse grafer til gravid arkivet
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingre for 2 dpo. Ser veldig ut som dpo da2 dpo?
Kanskje?
fra app
Ja. Endelig. Velkommen over i 2dpo2 dpo?
Kanskje?
fra app
Happy humping ♥Litt stikkinger i venstreside nå, håper på ELmå legge inn aksjer idag også! Tempen gikk litt ned, men glemte å ta en el test i morges.
Sent from my iPhone using BV Forum
jo jeg synes den tempen din begynner å bli veldig spennende å følge med på nåSyns tempen min var så høy og i dag og tenkte det måtte skyldes ufattelig dårlig søvn. Men det kan se ut til å være vanlig 9 dpo-temp for meg.. Jaja.. Ingenting spennende enda..
Velkommen i dpo-land, Sara![]()
Jeg skal over ta ned meg resten av tempe gjengen over til januar denne mndInnom å sniker fordi jeg savner dere <3
Fikk jo en hel del jenter herfra over til desember og jeg håper så inderlig at så mange som mulig kommer til januar 15.
Bina: du ser litt grønn utJeg tror jeg likte den forrige frisyren bedre
![]()
Krysser fingrene for dere alle <3
Jeg håper du sender npe babystøv så jeg får blitt medJeg skal over ta ned meg resten av tempe gjengen over til januar denne mnd![]()
J
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
får ikke sendt baby støv, men om jeg blir gravid gjør jeg det, så du får bli medJeg håper du sender npe babystøv så jeg får blitt med
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app