Ja takkJeg skal over ta ned meg resten av tempe gjengen over til januar denne mnd![]()
J
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takkJeg skal over ta ned meg resten av tempe gjengen over til januar denne mnd![]()
J
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
ja du blir med da ogJa takk
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Ja selvfølgeligfår ikke sendt baby støv, men om jeg blir gravid gjør jeg det, så du får bli med![]()
ja de må sende masse masseJa selvfølgeligen av de gravide får sende babystøv til oss da
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jaja de må sende masse masse![]()
Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av såntJafor nå begynner jeg å bli lei negative tester :/
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja samme her:/ hvor lenge har du prøvd?Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Ja samme her:/ hvor lenge har du prøvd?Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
Jeg er møkka lei. Jeg skal til Januar!!Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
jeg er og møkka lei.Jeg er møkka lei. Jeg skal til Januar!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha har grini før jeg også når jeg ikke har fåty sex eller at sambo ikke prøver hardt nokjeg er og møkka lei.
På søndag så starta jeg dagen med å gråte pga vi ikke hadde hatt sex på lørdagen, siden mannen var syk... jeg blir sånn hver gang el blir kastet bort. er egentlig ikke noe bedre når testen er negativ og tr kommer.
Denne gangen er det VÅR tur MOLLY![]()
JAA !!jeg er og møkka lei.
På søndag så starta jeg dagen med å gråte pga vi ikke hadde hatt sex på lørdagen, siden mannen var syk... jeg blir sånn hver gang el blir kastet bort. er egentlig ikke noe bedre når testen er negativ og tr kommer.
Denne gangen er det VÅR tur MOLLY![]()
Jeg sier 2 DPO! Endelig! Håper FF er enig i morgen.2 dpo?
Kanskje?
fra app
Og du er 7 dpoJeg sier 2 DPO! Endelig! Håper FF er enig i morgen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Negative tester er noe herk!Det har jeg vært lenge jeg :/ er noe herk at det skal gjenta seg fra mnd til mnd, med sidde negative testene.. blir deppa av sånt
jo jeg synes den tempen din begynner å bli veldig spennende å følge med på nåVeldig fin stigning
Og du er 7 dpoOg tempen er på veg oppover. Spennende. Når tenker du å teste da?
Så lurte jeg på noe. Noen som pleier å ha slim/utflod i dpo dagene? Har vært helt tørr der fra 1-3dpo. Men i dag 4dpo har jeg hatt en del slim. Hmm.
Tror jeg tester på lørdag morgen. Da er jeg 10 DPO, og det er kanskje en mulighet for å få to streker.Og du er 7 dpoOg tempen er på veg oppover. Spennende. Når tenker du å teste da?
Så lurte jeg på noe. Noen som pleier å ha slim/utflod i dpo dagene? Har vært helt tørr der fra 1-3dpo. Men i dag 4dpo har jeg hatt en del slim. Hmm.
Varierer veldig fra måned til måned. Denne mnd har hatt mye utflod..
Oki. Får bare håpe det er en god ting. At livmoren gjør slimhinnene tykke til egget skal feste segTror jeg tester på lørdag morgen. Da er jeg 10 DPO, og det er kanskje en mulighet for å få to streker.
Syntes tempen min har vært veldig rar denne pp. Har hatt mye lavere temperatur enn vanlig, så er veldig spent på hvordan tempen utvikler seg utover de neste dagene.
Jeg pleier å ha creamy sekret etter EL, men har aldri hatt slim...
Sent from my iPhone using BV Forum
Tok en digital i dag men den var negativ men fortsatt ikke TR så får prøve igjen til ukaja du blir med da og
Men har du testet enda?