Molly
Med lille spira i magen <3
Så deilig. 10 dager til du kan få positiv testJeg er faktisk 3 DPO i dag, så er kommet lenger enn jeg først trodde
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig. 10 dager til du kan få positiv testJeg er faktisk 3 DPO i dag, så er kommet lenger enn jeg først trodde
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde ikke harr noe i mor om den var i morgenSer ut som du er 1 dpo jaHurra.
Men sjangsene er der selv om egget er sluppetHadde ikke harr noe i mor om den var i morgenmen greit å være dpo og da
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Får se hva som skjer da. Er vel en ny unnskyldningMen sjangsene er der selv om egget er sluppetPrøv å legg inn noe aksjer i kveld også
![]()
Du må bare overfalle hanFår se hva som skjer da. Er vel en ny unnskyldning
Ja i kveld så tar jeg på noe horeteDu må bare overfalle hanTa på deg noe sexy tøy
![]()
Haha liker det!Ja i kveld så tar jeg på noe horete
TakkHaha liker det!Lykke til.
Men pleier du å ha symtomer så tidlig som 5dpo ? Kan jo hende ingen symtomer er pos da. Siden du pleier å ha det, men da har det ikke klaffet. Satser på det er positivtJeg syns det er så rart denne mnd her, jeg. Jeg er 5 dpo, men har INGEN dpo-symptomer. Hadde jeg ikke tempet hadde jeg ikke trodd jeg hadde hatt el. Ikke en øm pupp engang. Eller.. hadde det litt i går, men det skyldtes en liten albue som ble most inn i puppen min på torsdag når snusken klatret over meg.. Men altså.. Ingenting.. Veldig rart, veldig ikke meg..
Men pleier du å ha symtomer så tidlig som 5dpo ? Kan jo hende ingen symtomer er pos da. Siden du pleier å ha det, men da har det ikke klaffet. Satser på det er positivt
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er sant. Litt tidlig endaMitt sikreste symptom på at jeg har hatt el er ømme pupper. Pleier også ha lette murringer fra dagen etter el.. Men ømme pupper er det alltid fra 1 dpo.. Syns dette er rart. Men veldig behagelig da!Hadde vært hyggelig om det var positivt, men litt tidlig for kroppen å vite at den skulle vært gravid?
![]()