Vi som temper(Ny)

Jeg er faktisk 3 DPO i dag, så er kommet lenger enn jeg først trodde :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig. 10 dager til du kan få positiv test ;) Krysser fingrene!

Venter og venter på el, har hatt el smerter og slim i flere dager nå, men bare negative tester og jojo temp... Men plutselig er den vel positiv så må bare fortsette med aksje legging ;)

Leo vil bli storebror <3

Venter og venter på el, har hatt el smerter og slim i flere dager nå, men bare negative tester og jojo temp... Men plutselig er den vel positiv så må bare fortsette med aksje legging ;)

Leo vil bli storebror <3
Da kan den bli positiv når som helst :)

Hadde ikke harr noe i mor om den var i morgen :p men greit å være dpo og da

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Men sjangsene er der selv om egget er sluppet :) Prøv å legg inn noe aksjer i kveld også;)

Får se hva som skjer da. Er vel en ny unnskyldning :p

Du må bare overfalle han ;) Ta på deg noe sexy tøy :P

Leo vil bli storebror <3

Min temp var også kjempejojo før el denne mnd. Plutselig stabiliserte den seg på lavere temp i 2 dager.. Så var el. Veldig rart hvordan tempen bare kan hoppe sånn uten videre.. ;)

Jeg syns det er så rart denne mnd her, jeg. Jeg er 5 dpo, men har INGEN dpo-symptomer. Hadde jeg ikke tempet hadde jeg ikke trodd jeg hadde hatt el. Ikke en øm pupp engang. Eller.. hadde det litt i går, men det skyldtes en liten albue som ble most inn i puppen min på torsdag når snusken klatret over meg.. Men altså.. Ingenting.. Veldig rart, veldig ikke meg..

Jeg syns det er så rart denne mnd her, jeg. Jeg er 5 dpo, men har INGEN dpo-symptomer. Hadde jeg ikke tempet hadde jeg ikke trodd jeg hadde hatt el. Ikke en øm pupp engang. Eller.. hadde det litt i går, men det skyldtes en liten albue som ble most inn i puppen min på torsdag når snusken klatret over meg.. Men altså.. Ingenting.. Veldig rart, veldig ikke meg..
Men pleier du å ha symtomer så tidlig som 5dpo ? Kan jo hende ingen symtomer er pos da. Siden du pleier å ha det, men da har det ikke klaffet. Satser på det er positivt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men pleier du å ha symtomer så tidlig som 5dpo ? Kan jo hende ingen symtomer er pos da. Siden du pleier å ha det, men da har det ikke klaffet. Satser på det er positivt ;)

Mitt sikreste symptom på at jeg har hatt el er ømme pupper. Pleier også ha lette murringer fra dagen etter el.. Men ømme pupper er det alltid fra 1 dpo.. Syns dette er rart. Men veldig behagelig da! :D Hadde vært hyggelig om det var positivt, men litt tidlig for kroppen å vite at den skulle vært gravid? ;)

Mitt sikreste symptom på at jeg har hatt el er ømme pupper. Pleier også ha lette murringer fra dagen etter el.. Men ømme pupper er det alltid fra 1 dpo.. Syns dette er rart. Men veldig behagelig da! :D Hadde vært hyggelig om det var positivt, men litt tidlig for kroppen å vite at den skulle vært gravid? ;)
Det er sant. Litt tidlig enda :) Men satser på egget snart fester seg! :)

4 dager til en test kan være positiv :D snart 3 :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Merkelig ja,min har vært ganske lik nå ett par dager da, kanskje i morgen da ;)

Leo vil bli storebror <3
Satser på at du snart er dpo. Tempen din har vært veldig jevn og fin de siste dagene da. Hvis jeg får temphpp i morgen er det pga alkoholen, ikke dpo.

Ser ikke ut som el har vært i det hele tatt enda.
Mannen er tydelig for syk tiø å ha sex. Men for frisk for sykkeltur :( kjøttpøkk av en gubbe ass

Dagens temp er usikker, den er justert 0,15 opp pga målt kl 4.

Jeg skulle målt igjen kl seks, men da mistet jeg termometeret under senga. Vi må dra den frem for å få det opp igjen.

Så, den får stå, inntil videre. Men det er først i morgen det er grunn til å håpe at jeg er dpo.

Sekret er som det har vært hele uka, ganske mye, creamy med et par cm strekk, maks. Ganske vått, men ikke slim altså

fra app

Back
Topp