Vi som temper(Ny)

Så kjekt for meg da, jeg sliter så med magen jeg, så pleier å gå på do en gang i uka Max. He he...

Leo vil bli storebror <3

Hehe. Du skal se du får fart på sakene nå ;) Hehe. Men det er stort sett de første ukene og noen ganger når man øker dose.

Tempen min gikk fra i går 35,85 til 35,82 i dag. Syns ikke det var så veldig stort fall. Men allikevel blør jeg (spotter så må ha truseinnlegg).
Tidligere har tempen falt med ca 0,80 før mensen kommer... Hvorfor har den ikke gått ned ennå. Har den glemt å gå ned?

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

Det er helt innenfor normalen :D

Det er til diskusjon. I flere amerikanske nettsteder med medisinsk info står det anbefalt at alle som har prøvd en stund, og har lutealfase på 12 dager eller mindre bør få Crinone. Så om man leser om defekt lutealfase varierer definisjonen en del fra kilde til kilde. :)

*Taster på app på mobilen*

Det er til diskusjon. I flere amerikanske nettsteder med medisinsk info står det anbefalt at alle som har prøvd en stund, og har lutealfase på 12 dager eller mindre bør få Crinone. Så om man leser om defekt lutealfase varierer definisjonen en del fra kilde til kilde. :)

Så rart at gynekologene sier noe annet :/ Håper de oppdaterer seg litt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så rart at gynekologene sier noe annet :S

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tempen min gikk fra i går 35,85 til 35,82 i dag. Syns ikke det var så veldig stort fall. Men allikevel blør jeg (spotter så må ha truseinnlegg).
Tidligere har tempen falt med ca 0,80 før mensen kommer... Hvorfor har den ikke gått ned ennå. Har den glemt å gå ned?

Go'jenta mai -09 ❤️
Prøver på en til.
Er ikke bestandig det er likt vær mnd, noen ganger synker ikke tempen før noen dager etter tr har kommet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke tempet i dag, siden vi var på fest til 3.30 i natt. El har uansett ikke vært enda, men kroppen jobber med saken. Høy, myk og åpen tapp og el-smerter. Håper ikke kroppen må jobbe så lenge før egget slipper...

Kan man bli gravid etter egget har sluppet? Innså plutselig at jeg ikke skjønte så mye som jeg har trodd at jeg gjorde..

Er ikke bestandig det er likt vær mnd, noen ganger synker ikke tempen før noen dager etter tr har kommet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar Liisjja!
Var rett og slett ikke forberedt på at TR skulle komme i dag. Ingen tegn før jeg plutselig oppdaget det etter vi hadde vært på fjellet. Flaks at jeg hadde mørke klær på meg.

Go'jenta mai -09 ❤️
Prøver på en til.

Gi meg styrke!! Jeg har ikke temphopp.. River snart av meg håret.. Lei av å vente, og har enda mer sympati med dere som må vente leeeenge på el måned etter måned..

Æsj nå må jeg fornye vip. er blitt så avhengig av disse ekstra greiene :P
ennå en uke til el, så her er jeg bare i ventemodus. får bare begynne på sengekosen så mannen ikke føler press når el kommer, og får kalde føtter:P

Jeg fornyet også VIP da det gikk ut. Det er mest for gøy, men jeg liker det.

Her er status: el smerter lørdag og noe søndag. Oppblåst og luftig søndag. Temp som går nedover (jeg har nå justert helga til rett tid) og avreise påskeferie om et par timer.

fra app

Back
Topp