Vi som temper(Ny)

Hjelp, fikk brev fra st. Olav i dag, for samtale i forbinnelse med prøverør neste måned :o skummelt. Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Skummelt, men spennende.

Om utredningen viste at dette er veien å gå, er det jo greit å komme igang

fra app

Så kom mensen her. Vet ikke helt hva jeg tenker her nå. Etter at jeg sluttet på pillene har jeg hatt sykluser på 35 -34 og nå 29 dager. Det er jo topp at det er kortere syklus, så håper det holder ved, for så blir det jo oftere sjanse til å prøve! Håper virkelig jeg kommer ned på cirka 29 dager, men husker fra før p-pilletid at jeg ikke hadde "normal 28 dagers syklus", men lengre.

Forresten, når har man kort luthealfase? Min kom på 11 denne måneden, første hvor jeg temper. Har jo alltid tenkt jeg hadde 14 dagers, men er 11 dager fint? Er det først når man kommer ned på 8-9 dager det er et problem?

Uansett, denne måneden starter vi ordentlig med prøving! Gleder meg! Er vi heldige, og jeg holder meg på litt kortere syklus, kommer EL rett før bonusbarn helg. Krysser fingrene, ellers lander den rett i barnehelg, og det er jo ikke helt ideelt :p

Skal gå. Har også hørt at 10 er grensen for hvor lavt lutealfasen bør være.

Har selv 10 dager, men de siste to har vært på 5 og 7 dager, men holder seg stort sett på 10 dager. Har klart å bli gravid med disse dagene :) Har korte sykluser også da :) 22-26 dager. en gang i blandt kan den kline til med 32 dager :P men har ligget på 24.

Jeg målte 06.. Fortet meg og sovne igjen, så usikker da! Du tror?
Okei, da tror jeg ikke det påvirket tempen noe særlig :) Dersom du ikke lå lenge våken, beveget deg osv. :)

Vel, den kom 12 dop, altså FF har talt 11 dager, før den satt cd1 igjen :) Satser på at det går fint, var bare nysgjerrig på hva som er innenfor "normalen" :) Skal jo prøve å se om det går, før alle alarmklokkene ringer ;)
Det er helt innenfor normalen :D

Spennende! Nå har ikke jeg fulgt helt med, men dere er ferdig med utredning og alt sånt?

Skummelt, men spennende.

Om utredningen viste at dette er veien å gå, er det jo greit å komme igang

fra app

Jeg har endometriose og PCOS, men de finner ikke noe "galt", med unntak av dette. Har eggløsning, hormonprøvene er fine, men jeg blir ikke gravid. Har prøvd 3 runder med pergotime uten hell. Så det blir nok veien å gå.

Hjelp, fikk brev fra st. Olav i dag, for samtale i forbinnelse med prøverør neste måned :eek: skummelt. Hehe

Spennende :D Kommunalt eller privat?

Spennende :D Kommunalt eller privat?

Offentlig. Så er spent på hvor lang tid det tar fra samtalen og til vi kommer i gang (forutsatt at jeg kommer meg ned i vekt til samtalen), for vi har planlagt å bruke restskatten til å finansiere forsøket. Hehe

Offentlig. Så er spent på hvor lang tid det tar fra samtalen og til vi kommer i gang (forutsatt at jeg kommer meg ned i vekt til samtalen), for vi har planlagt å bruke restskatten til å finansiere forsøket. Hehe
Jeg er også spent på dine vegne. Krysser fingrene <3 Håper det klaffer før!

Takk <3 Håper også at det klaffer før, hadde desidert vært enklest for kroppen og ikke minst billigst
Ja ikke sant. Huff håper vi slipper det.... Det er kjempe dyrt. Og sliter nok veldig psykisk også. Krysser fingrene <3

Ja ikke sant. Huff håper vi slipper det.... Det er kjempe dyrt. Og sliter nok veldig psykisk også. Krysser fingrene <3

Ja, det er nok verre psykisk, enn når man prøver ellers. For ikke å snakke om alle hormonene man skal bruke og pengene det koster.

Godnatt:)

Reelt sett er det nok ikke så stort fall mellom måling i går og i dag som det ser ut til, det er en time mellom målingene også.

Men jeg håper jo litt på et fall. Og at det stiger i morgen.

Det er bare det at jeg av helt andre årsaker regner med at den stiger på tirdag. Dårlig timing, jeg kommer ikkje til å vite om jeg finner el!!!

fra app

Reelt sett er det nok ikke så stort fall mellom måling i går og i dag som det ser ut til, det er en time mellom målingene også.

Men jeg håper jo litt på et fall. Og at det stiger i morgen.

Det er bare det at jeg av helt andre årsaker regner med at den stiger på tirdag. Dårlig timing, jeg kommer ikkje til å vite om jeg finner el!!!

fra app

Synker tempen dagen man har el? :)
Lykke til!

fra app
Takk :D

Back
Topp