Vi som temper(Ny)

Hvis tr kom 11 dpo så ender du med bare 10 dpo, fordi den siste blir cd 1 i ny syklus i stedet. Jeg har lest at mange regner alt under 12 dager lutealfase som kort, mens andre sier 10 og kortere. Du har nok litt kort lutealfase, men det kan være greit å sjekke noen sykluser før du gjør noe med det. :)

*Taster på app på mobilen*
Vel, den kom 12 dop, altså FF har talt 11 dager, før den satt cd1 igjen :) Satser på at det går fint, var bare nysgjerrig på hva som er innenfor "normalen" :) Skal jo prøve å se om det går, før alle alarmklokkene ringer ;)

Glemte å tempe i dag :o

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Glemte å tempe i dag :o

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Satser på at det går bra:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir ingen temping på meg denne helgen. Klarte å glemme igjen termometeret mitt hjemme da vi dro på hyttetur, så nå kan jeg sove lenge uten å stresse med å huske vekkerklokken:)

Hvis tr kom 11 dpo så ender du med bare 10 dpo, fordi den siste blir cd 1 i ny syklus i stedet. Jeg har lest at mange regner alt under 12 dager lutealfase som kort, mens andre sier 10 og kortere. Du har nok litt kort lutealfase, men det kan være greit å sjekke noen sykluser før du gjør noe med det. :)

*Taster på app på mobilen*

Noen er så langt nede som å kalle 8 dpo som normalt... Så alt er tydeligvis normalt..

8 er ikke normalt. 11 er innenfor. Under 10 er for kort. En gyn som sier 8 er normalt bør forklare seg godt. Jeg hadde protestert

fra app

Åh! faen, jeg har mista termometeret mitt. ligger inne i putetrekket, men nå er det borte....

Åh! faen, jeg har mista termometeret mitt. ligger inne i putetrekket, men nå er det borte....
Håper du ikke har puttet sengetøyet til vask!

Boff... Jeg er jo på hytteturen fra H med fire hunder, en katt og hele svigerfamilien. Tror dere ikke kusinen til mannen braste inn på soverommet vårt i morges kl 8.45 uten å banke på?! Dere kan jo gjette hva vi holdt på med... Djiiiizzz... Dama er 49 år, og burde vite bedre enn å gå på oppdagelsesferd på hytter før folk har stått opp!

Så da ble det ikke aksjeinnlegg til morgene i dag, i alle fall!

Jeg er helt sjokkert, @Medusa_83! Jeg hadde blitt rasende selv om bare hadde ligget og sovet helt uskyldig.

Da er det bare til å legge mange aksjer om morgenene heretter, for hun sniker neppe igjen. ;)

Jeg er helt sjokkert, @Medusa_83! Jeg hadde blitt rasende selv om bare hadde ligget og sovet helt uskyldig.

Da er det bare til å legge mange aksjer om morgenene heretter, for hun sniker neppe igjen. ;)

Hun var rimelig kjapt ute av rommet igjen, for å si det sånn... Blir egentlig bare oppgitt. Dere skulle visst hvordan disse folka er, så hadde dere forstått *risteroppgittpåhodet*

Hun var rimelig kjapt ute av rommet igjen, for å si det sånn... Blir egentlig bare oppgitt. Dere skulle visst hvordan disse folka er, så hadde dere forstått *risteroppgittpåhodet*
Huff, en hel uke med folk som ikke skjønner sosiale spilleregler, eller som kanskje har sine egne?

Boff... Jeg er jo på hytteturen fra H med fire hunder, en katt og hele svigerfamilien. Tror dere ikke kusinen til mannen braste inn på soverommet vårt i morges kl 8.45 uten å banke på?! Dere kan jo gjette hva vi holdt på med... Djiiiizzz... Dama er 49 år, og burde vite bedre enn å gå på oppdagelsesferd på hytter før folk har stått opp!

Så da ble det ikke aksjeinnlegg til morgene i dag, i alle fall!
Shit :O nå kan dere legge inn aksjer på morgenen for hun kommer nok ikke inn uten å banke på igjen ;)

Shit :O nå kan dere legge inn aksjer på morgenen for hun kommer nok ikke inn uten å banke på igjen ;)

Nei, hun banker tydeligvis ikke på i det hele tatt ;) Men tipper hun holder seg unna nå, ja!

Jeg fikk Mail fra gyn om at jeg har fått metformin, når i syklusen begynner man med det? Noen som vet?

Leo vil bli storebror <3
Du kan begynne når som helst i syklusen :) og bare en liten advarsel, det er helt normalt å bli løs i magen av de

Hjelp, fikk brev fra st. Olav i dag, for samtale i forbinnelse med prøverør neste måned :o skummelt. Hehe

Hjelp, fikk brev fra st. Olav i dag, for samtale i forbinnelse med prøverør neste måned :o skummelt. Hehe

Spennende! Nå har ikke jeg fulgt helt med, men dere er ferdig med utredning og alt sånt?

Back
Topp