Vi som temper(Ny)

6 dpo i dag og tempen steg til over 37 nå, er det ett godt tegn? I natt har jeg bare vært våken engang også før jeg tester, så sov Ca fire timer før testingen..,

Leo vil bli storebror <3

6 dpo i dag og tempen steg til over 37 nå, er det ett godt tegn? I natt har jeg bare vært våken engang også før jeg tester, så sov Ca fire timer før testingen..,

Leo vil bli storebror <3
Høy temp er alltid et godt tegn dpo. Spennende å se hva som skjer de neste dagene!

Jeg har høy temp, men ingen andre symptomer enn mine normale dpo symptomer og ingen festedipp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg stoppet å tempe og dere kan arkivere grafen min :)

Takk for følget jenter. Dere har gitt meg mange oppturer i året som har gått.
Jeg håper jeg ser dere alle på terminforum snart. <3

Gratulerer igjen! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Da har jeg stoppet å tempe og dere kan arkivere grafen min :)

Takk for følget jenter. Dere har gitt meg mange oppturer i året som har gått.
Jeg håper jeg ser dere alle på terminforum snart. <3

Gratulerer så mye, om jeg ikke allerede har sagt det

Jeg har høy temp, men ingen andre symptomer enn mine normale dpo symptomer og ingen festedipp.

Man trenger ikke å ha festedipp... Og symptomeme på graviditet og lutealfase er jo temmelig like, særlig så tidlig. Når tenker du å teste?

Hva er festedipp??
At tempen er lavere en dag 6-10 (når egget fester seg) dpo for så å stige igjen. Det skjer ikke hos alle som blir gravide, men his noen. Jeg har ikke noe særlig mer info enn det, for jeg har ikke lest om det noe annet sted enn her inne ;)

Kanskje noen andre som vet noe om hvorfor det kan skje?

Man trenger ikke å ha festedipp... Og symptomeme på graviditet og lutealfase er jo temmelig like, særlig så tidlig. Når tenker du å teste?

*host* har allerede svidd av en :P hehehe. Men den var temmelig hvit gitt, men er bare 8dpo da. Så skal se hvor lengre jeg klarer å vente til neste. Har sikkert 50 tester i skapet, så kan jo egentlig teste 3 ganger om dag. Hehe

*host* har allerede svidd av en :p hehehe. Men den var temmelig hvit gitt, men er bare 8dpo da. Så skal se hvor lengre jeg klarer å vente til neste. Har sikkert 50 tester i skapet, så kan jo egentlig teste 3 ganger om dag. Hehe
He he :) Håoer det dukker opp to streker på noen av dem da!

Klart du kan :) hadde jeg hatt et konkret svar å gi det hadde det jo vært enda bedre. :p Vi begynte å prøve for et år siden men pga stress på jobb mista jeg mensen. Så sa jeg opp jobben og vi bestemte oss for å vente litt. Litt ble til lenge og så ble det egentlig veldig halvhjertet. Men 3-4 pp hvor vi gikk inn for det. Denne mnd ga vi litt f og da satt den :) men jeg venter med å melde meg ut herfra til jeg når 5 uker.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes ut som en VELDIG stressende jobb!

Hørtes ut som en VELDIG stressende jobb!

Det var det. Det ble forventet at jeg skulle jobbe for tre. Bokstavelig talt. Min egen stilling, vikariere for sekretær som var på kurs flere uker i slengen i flere mnd og en koordinator som ikke gjorde jobben sin i over et år.

Fikk høre etter at jeg sluttet at det fortsatt hangler og går, men knapt nok det. Men når man mister mensen er det opå tide å takke for seg. Det var faktisk så ille at selv NAV var enig i at dette var for drøyt.
IA bedrifter på sitt beste!

Dette er min første måned med temping, har gledet meg til å se om jeg finner EL. De to siste syklusene (etter pilleslutt) har vært på 35 og 34 dager, noe som vil sette EL til å være på tirsdag. Og så føler jeg det bare er kjempeuflaks, at jeg som ikke har vært syk siden sommeren, har ligget hele natten med tett nese, vondt i øret (begynnende ørebetennelse?) og vondt i halsen. Tempen er steget med over 0,6 grader, men er det pga EL eller "feber"/sykdom liksom.. Syntes det var litt uflaks, at akuratt nå, hvor EL ligger i nærheten, med liksomsykdom som tuller med tempen. Satser på at det er litt pga EL og litt pga sykdom jeg, startet med mye EL-slim på onsdag hvertfall.. Blir spennende å se de neste dagene, om forkjølelsen gir seg, men tempen hodler seg :)

Her raser tempen, så det var vel det for denne pp :(

Om jeg har hatt EL i helgen så kan dette bli termin :O
ImageUploadedByBV Forum1396246514.358632.jpg

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Back
Topp