Dagens temp taler for seg selv, tenker jeg
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens temp taler for seg selv, tenker jeg
fra app
Da har jeg stoppet å tempe og dere kan arkivere grafen min
Takk for følget jenter. Dere har gitt meg mange oppturer i året som har gått.
Jeg håper jeg ser dere alle på terminforum snart. <3
Da har jeg stoppet å tempe og dere kan arkivere grafen min
Takk for følget jenter. Dere har gitt meg mange oppturer i året som har gått.
Jeg håper jeg ser dere alle på terminforum snart. <3
Man trenger ikke å ha festedipp... Og symptomeme på graviditet og lutealfase er jo temmelig like, særlig så tidlig. Når tenker du å teste?Jeg har høy temp, men ingen andre symptomer enn mine normale dpo symptomer og ingen festedipp.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra, jeg har også kjempe vonde pupper og er mega kvalm, men sliter mye med kvalme ellers også, så vet ikke helt om det har noen sammenheng, i dag våknet jeg også med veldig vondt i hode, men nå har det gått over endelig..Høy temp er alltid et godt tegn dpo. Spennende å se hva som skjer de neste dagene!
Hva er festedipp??Man trenger ikke å ha festedipp... Og symptomeme på graviditet og lutealfase er jo temmelig like, særlig så tidlig. Når tenker du å teste?
At tempen er lavere en dag 6-10 (når egget fester seg) dpo for så å stige igjen. Det skjer ikke hos alle som blir gravide, men his noen. Jeg har ikke noe særlig mer info enn det, for jeg har ikke lest om det noe annet sted enn her inneHva er festedipp??
Man trenger ikke å ha festedipp... Og symptomeme på graviditet og lutealfase er jo temmelig like, særlig så tidlig. Når tenker du å teste?
He he*host* har allerede svidd av enhehehe. Men den var temmelig hvit gitt, men er bare 8dpo da. Så skal se hvor lengre jeg klarer å vente til neste. Har sikkert 50 tester i skapet, så kan jo egentlig teste 3 ganger om dag. Hehe
Ja.... Det var jo veldig også...Jeg krysser i hvert fall fingrene for at Molly har en festedipp i dag![]()
![]()
![]()
Hørtes ut som en VELDIG stressende jobb!Klart du kanhadde jeg hatt et konkret svar å gi det hadde det jo vært enda bedre.
Vi begynte å prøve for et år siden men pga stress på jobb mista jeg mensen. Så sa jeg opp jobben og vi bestemte oss for å vente litt. Litt ble til lenge og så ble det egentlig veldig halvhjertet. Men 3-4 pp hvor vi gikk inn for det. Denne mnd ga vi litt f og da satt den
men jeg venter med å melde meg ut herfra til jeg når 5 uker.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes ut som en VELDIG stressende jobb!
Sent from my iPad using BV Forum