Vi som temper(Ny)

Du har ikke råd til å kjøpe ett nytt da? Kan jo være at de har det på ett eller annet apotek :) Om du får det sendt med posten risikerer du å ikke ha det før torsdag/fredag uansett, litt etter hvor du bor selvfølgelig.
Har ikke apotek i umiddelbar nærhet, så får vurdere litt

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg som trodde tempen skulle falle i dag. Isteden ligger den stabilt og jeg våkner med kvalme. Jeg må jo ha en bug. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har jeg fått et slags kryss... Tempen i dag tyder på at el har vært, men jeg er litt usikker på om jeg er 1 eller 4 dpo. Vi får se!

Kanskje en som blir værende i 9 mnd?
Testet negativ på lørdag. Var etter min mening ikm da. Men ff på advanced mener jeg hadde el 3 dager senere. Men da er jeg neppe gravid pga for stort sprang mellom humping og el. Men symptomene er der. Trodde aldri jeg skulle bli så skrullete at jeg innbiller meg at jeg er gravid. Haha.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tempen er fremdeles høy så håper den holder sg slik :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Høy temp.
Negativ test.

fra app

Noen som ser noe?
Er bare 8dpo så er klar over at det kan være skyggestreker jeg ser

Innen tidsfristen
1395655383542.jpg

1395655410782.jpg

Etter tidsfristen
1395655429268.jpg

1395655443066.jpg

Ingen av bildene er redigert på noen måter

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vanskelig å se fra taben. Men ser en svak strek på det bilde tatt etter tidsfristen

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Ser en strek på bildene tatt etter tidsfristen :)

Ser en strek på bildene tatt etter tidsfristen :)

Så tidlig som 8dpo er det vel det som er vanlig :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så tidlig som 8dpo er det vel det som er vanlig :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det er bok det :) men det er noe det så den kan bare bli sterkere og komme raskere :D

Litt lavere temp i dag og EL-testen var sterk, men ikke positiv, slik den var i går. Har litt murringer i korsryggen, så tipper EL skjer ca. nå :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Spørsmål. I går og i dag har jeg hatt økning i CM. Det er vått og det er glatt, men ikke spesielt stretchy.
Etter den plansjen Lykkeliten la ut så er det EW, men er ikke det litt rart om det skulle komme nå?
Kan det føres som noe annet? Det er liksom ikke EL mengder det er snakk om her.

Dpo land går så tregt, tenk at jeg skal vente helt til 5-6April før tr kommer og vi kan prøve engang til. Sorry negativitet men etter 19pp, så klarer jeg ikke håpe engang at det klaffer selv om vi har truffet el helt sikkert denne gangen og jeg har tatt pergo... Mannen sa i går at han ikke hadde så lyst å pørøve på en til lenger da han føler han begynner å bli for gammel, så er litt deppa i dag... :(

Back
Topp