Vi som temper(Ny)

ImageUploadedByBV Forum1395576223.921330.jpg
Positiv EL-test i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja :) happy humping!

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Takk for det!
Var så frustrert i går, siden jeg ikke hadde et eneste tegn på el. Har brukt el-tester fra ebay, og jeg har kun såvidt kunnet skimte teststreken. Heldigvis fant jeg to tester fra billigetester, og syntes de er mye mer tydelig på strekene :)

Takk for det!
Var så frustrert i går, siden jeg ikke hadde et eneste tegn på el. Har brukt el-tester fra ebay, og jeg har kun såvidt kunnet skimte teststreken. Heldigvis fant jeg to tester fra billigetester, og syntes de er mye mer tydelig på strekene :)
Skjønner du blir frustrert da ja, har bestilt meg 40 tester på ebay jeg nå. Spent på hvordan de er

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg ville gjort det, ja.. Hvis jeg ikke hadde hatt meg i går da.. Da ville jeg hatt meg i morgen i stede for i dag.. ;) Annenhver dag har jeg lest at flere gynekologer anbefaler, og ikke hver dag som vi har praktisert.. Hadde noe med antall svømmere er flere hvis man har annenhver dag.. :)
Så det er ikke for seint i morgen, kanskje vi skal vente da... Vi er ikke så gode på hver dag. He he...

Leo vil bli storebror <3

Det røde krysset kommer uansett, når el er bekreftet (minst tre høye)

fra app

Så det hjelper ikke å legge inn el testene altså? Må ha tre dager med høy temp??

Det stemmer. FF vil ikke fastsette el før man har hatt tre dager med høy temperatur. Det ser ut som om du får krysset ditt på tirsdag :)

Du kan velge opk som metode, men ff er ment for temping, og da trengs 3 høye

fra app

Det stemmer. FF vil ikke fastsette el før man har hatt tre dager med høy temperatur. Det ser ut som om du får krysset ditt på tirsdag :)
Om tempen holder seg oppe ja, håper den gjør det da. Justerer den også på el og forventet tr da? For nå står det at jeg får el på onsdag og tr den 9, men ut fra tidligere erfaring bør den komme noen dager før.

Leo vil bli storebror <3

Om tempen holder seg oppe ja, håper den gjør det da. Justerer den også på el og forventet tr da? For nå står det at jeg får el på onsdag og tr den 9, men ut fra tidligere erfaring bør den komme noen dager før.

Ja, da vil både el og ikm forandres.

Kan ikke bare Tante Grusom komme nå, så man kan komme til neste eggløsning igjen!!:confused:

Back
Topp