Absoluttog i morgen. For om egget slipper i læpet av dagen idag lever det i 1 døgn
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
signerer denne.
Happy humping!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absoluttog i morgen. For om egget slipper i læpet av dagen idag lever det i 1 døgn
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jepp!
Ja
Jahappy humping!
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Skjønner du blir frustrert da ja, har bestilt meg 40 tester på ebay jeg nå. Spent på hvordan de erTakk for det!
Var så frustrert i går, siden jeg ikke hadde et eneste tegn på el. Har brukt el-tester fra ebay, og jeg har kun såvidt kunnet skimte teststreken. Heldigvis fant jeg to tester fra billigetester, og syntes de er mye mer tydelig på strekene![]()
Så det er ikke for seint i morgen, kanskje vi skal vente da... Vi er ikke så gode på hver dag. He he...Jeg ville gjort det, ja.. Hvis jeg ikke hadde hatt meg i går da.. Da ville jeg hatt meg i morgen i stede for i dag..Annenhver dag har jeg lest at flere gynekologer anbefaler, og ikke hver dag som vi har praktisert.. Hadde noe med antall svømmere er flere hvis man har annenhver dag..
![]()
Var det på lagunen? Eg skal sende inn klage på ei der!!Dette var i Bergen. Finnes tydeligvis kjipe folk i alle byer![]()
Det stemmer. Sender deg en pm om hvem jeg var hos.Var det på lagunen? Eg skal sende inn klage på ei der!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så det hjelper ikke å legge inn el testene altså? Må ha tre dager med høy temp??
Om tempen holder seg oppe ja, håper den gjør det da. Justerer den også på el og forventet tr da? For nå står det at jeg får el på onsdag og tr den 9, men ut fra tidligere erfaring bør den komme noen dager før.Det stemmer. FF vil ikke fastsette el før man har hatt tre dager med høy temperatur. Det ser ut som om du får krysset ditt på tirsdag![]()
Om tempen holder seg oppe ja, håper den gjør det da. Justerer den også på el og forventet tr da? For nå står det at jeg får el på onsdag og tr den 9, men ut fra tidligere erfaring bør den komme noen dager før.
Kan ikke bare Tante Grusom komme nå, så man kan komme til neste eggløsning igjen!!![]()
Negative tester? Utrolig frustrerende å gå og vente om man "vet" det ikke blir noe.... Men håper for deg likevelKan ikke bare Tante Grusom komme nå, så man kan komme til neste eggløsning igjen!!![]()