Jeg får bare negative testerDu har jo fortsatt høy temperatur på grafen din, så alt håp er vel ikke ute?
Spotting har kommet bare bittelitt etter litt sengekos de siste dagene! Hmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får bare negative testerDu har jo fortsatt høy temperatur på grafen din, så alt håp er vel ikke ute?
Har testet, negativeNegative tester? Utrolig frustrerende å gå og vente om man "vet" det ikke blir noe.... Men håper for deg likevel![]()
Umiddelbart tenker jeg at du hadde el på cd 14. At du får EW på dag 15 kan jo kanskje (?) tyde på at du hadde el på kvelden på cd 14
Men så ser jeg på forrige grafen din. og den er mistenkelig lik, men jeg tror tempen din i luteralfasen er mer lovende denne gangen. Jeg vet ikke hvorfor, men det er en følelse jeg har.![]()
Så braJa, da vil både el og ikm forandres.
Så kjedelig da, hvor mange dager er det siden du skulle hatt tr, er jo noen som ikke tester positivt før seint da..Jeg får bare negative tester
Spotting har kommet bare bittelitt etter litt sengekos de siste dagene! Hmm![]()
Jeg lurer på om jeg hadde eggløsning på natten eller noe.. For på cd 14 var el-testen supernegativ, og jeg tenkte at enten er den positiv i morgen eller på cd 16.. Så var den positiv på cd 15.. Men nå kjennes det ut som om tr er på vei, så da er det bare å satse på neste mnd!Krysser fingrene for at du fortsetter med høye temperaturer!
![]()
Har løpt på toalettet og sjekket selv i hele dag, men det er bare murringer og det har jeg igrunn hatt siden EL mer eller mindre.
Men jeg er så usedvanlig kvalm på kveldene.
Er ikke spes uggen om morningen, men hvis jeg ikke spiser regelmessig blir jeg småkvalm, men på kveldene er det skikkelig ille. Sånn at jeg har trodd at omgangssyken er på vei.
Og så hadde jeg besøk i stad og hun jobber som sykepleier. Hun satt lenge å studerte meg akkurat som om hun ville si noe. Plutselig spør hun "Hvordan tror du det blir når du får to å hanskes med da?"
*ler*
Men jeg tror vel egentlig tanta kommer hit i morgen..
Jeg blir aldri klok på kroppen min, tempen steg i dag og jeg har ikke fertilt slim, tappen kjennes halvt lukket, men el-testen er positiv i dag også.
Ja, virkelig! Skal begynne på crinone denne gangen, så hadde vært fint å vært sikkerDet er frustrerende når kroppen ikke viser skikkelige tegn.
Er det normalt med så stabil graf som jeg har hatt den siste uken? Ser på deres grafer og de går jo opp og ned som bare detTemper til samme tidspunkt hver dag, og de jeg ikke tempet til rett tidspunkt er det åpen sirkel på. Temper oralt, men om det har noe å si så skal den vel heller være ustabil hver dag istedet for så godt som samme?
Blir ikke mindre forvirret av tempen min gitt![]()
Helt nytt termometer, og har dobbelsjekket det flere ganger etter jeg har stått opp for å se at tempen faktisk endrer segDen tempen din ser jo ganske så bedagelig ut.. Det første som slår meg er at termometret ditt kanskje er på tur (?)
Varmer du det før du stikker det i munnen?
Jeg pleide varme mitt og vente til den sa at nå kan du begynne å tempe, men jeg slutta med det. jeg trykker på knappen og putter det rett unn så har det noen sek å varme seg der isteden for mot hud.
Men nå flakser jo tempen min både opp og ned i tide og utide.
Helt nytt termometer, og har dobbelsjekket det flere ganger etter jeg har stått opp for å se at tempen faktisk endrer segHar det liggende under puta, så er ikke glovarmt men heller ikke kaldt
Putter det i munnen før jeg trykker på knappen
![]()
Får håpe det skjer noe snart da. Irriterende å analysere hver dagSå fasinerende
På FF finnes mange forskjellige mønstre, ,men hvorvidt det er vanlig tør jeg ikke påstå, men det er ikke første gang jeg ser en så stabil temp.
Blir så oppgitt av meg selv, var på besøk til mamma i helgen. Når jeg var på tur hjem å kommet over halveis kom jeg på at jeg hadde glemt av beautybaggen min, å der ligger termometeret også... Vurderer å få henne til å sende det, viss ikke får jeg det ikke før på fredagen.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12