Vi som temper(Ny)

Droppa plasteret og klarer meg fint :)
Røkte da jeg testa positivt med alle, men kun med første jeg klarte kutte røyken med en gang. Nr 3 klarte jeg ikke slutte før jeg var halvveis i svangerskapet, så for å unngå den dårlige samvittigheten slutter jeg heller nå. For jeg SKAL jo bli gravid. Om det ikke er denne pp så kanskje neste eller den etter der. Så røyken må jo bort :)
Jeg har elektrisk røyk uten nikotin som jeg tar ett par trekk på innimellom. Har denne

http://elsigaretten.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=158

Nå går jeg snart inn i fjerde dag helt uten røyk, så dette skal jeg klare. Tenker at når jeg har vært røykfri i 7 dager kan jeg kalle meg ikke-røyker. Fin motivasjon det :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Flink du er som har slutta å røyke :) Slutta selv 1 januar og har ikke rørt en siden :)

I morgen tidli får jeg ikke tempet er på besøk hos familie og glemte termometeret hjemme :(

Men skal teste i morgen etter et døgn med skikkelige murringer men ingen TR eller noe som kan indikere at hun er på vei :D krysser fingerne :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Lykke til med testingen :) Håper du får to streker :D

Fikk positiv el-test i dag (eller går om du vil), så da blir nok el på cd26 eller cd27, om den kommer. Så sen har den ikke vært på ett år. Så vet ikke om det kommer av at jeg hadde 3 sykluser med pergotime (siste for 2 sykluser siden), eller om det det var at jeg brukte wild jam forrige syklus, eller om det er for at jeg prøvde vitex denne gangen.
Så da blir det i tillegg en runde med Crinone denne syklusen, så håper vi det gjør ordentlig susen :)

Jeg vet at pregnancy monitor er for gøy, og lite annet.

Men det kriblet litt i magen i går, 9 dpo og 41%, den har alltid vært 39 eller 40. I dag er jeg 10 dpo og da er den normalt 47-48. I dag er den 50.

Ikke at det trenger å bety noe, første syklus etter sa hadde jeg jevnt over en prosent mer enn mnd før, hvor jeg faktisk ble gravid.

Men 50 på cd 10 tror jeg aldri at jeg har hatt før.

fra app

Jeg vet at pregnancy monitor er for gøy, og lite annet.

Men det kriblet litt i magen i går, 9 dpo og 41%, den har alltid vært 39 eller 40. I dag er jeg 10 dpo og da er den normalt 47-48. I dag er den 50.

Ikke at det trenger å bety noe, første syklus etter sa hadde jeg jevnt over en prosent mer enn mnd før, hvor jeg faktisk ble gravid.

Men 50 på cd 10 tror jeg aldri at jeg har hatt før.

fra app
Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er pergnancy monitor?:p

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

VIP greie på ff som ser på tegn og angir en prosent mulighet fra graviditet som stiger sånn litt og litt for hvert dag fra ca 5 dpo. Dersom den kommer over 80% er det i følge ff 70-90% trolig at man er gravid.

Jeg ender stort sett på 78 eller noe sånn. Var vel på et par og åtti den mnd jeg var gravid i fjor

fra app

VIP greie på ff som ser på tegn og angir en prosent mulighet fra graviditet som stiger sånn litt og litt for hvert dag fra ca 5 dpo. Dersom den kommer over 80% er det i følge ff 70-90% trolig at man er gravid.

Jeg ender stort sett på 78 eller noe sånn. Var vel på et par og åtti den mnd jeg var gravid i fjor

fra app
Man trenger ikke vip-versjonen. Jeg har ikke vip, men har pregnancy monitor...

Har du fått testet noe mer @Chihaya? Gleder meg veldig til Fruktplukker skal teste også. Når er ikm for deg, @Fruktplukker?

Her tror jeg kroppen har gjort et forsøk på el uten å få det til... Så får vel vente og se hva som skjer de neste dagene :)

Man trenger ikke vip-versjonen. Jeg har ikke vip, men har pregnancy monitor...
Det skal være VIP.

Dette har vi snakket om før, og kjekt for deg om du har det, men det er egentlig VIP, så da er du heldig

fra app

Det skal være VIP.

Dette har vi snakket om før, og kjekt for deg om du har det, men det er egentlig VIP, så da er du heldig

fra app
Jeg har ikke VIP nå, og jeg får ikke til å se pregnacy monitor

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Idag er jeg dårlig. Skikkelig dårlig. Skjelver, hetetokter, svimmel, vondt i hodet, sulten og kvalm samtidig. Har jo akkurat slutte å røyke. Forutenom 2 røyk på onsdags ettermiddag har jeg vært røykfri siden tirsdag. Kan det være det kroppen min reagerer sånn på nå? Har jo sluttet før men kan ikke huske slike fysiske abstinenser. Hvertfall glad jeg enderlig tok valget og kuttet ut. Hadde jo måtte gjøre det uansett når/om testen blir positiv men greit å slippe det stresset da og den dårlige samvittigheten om jeg ikke klarer det med en gang.

Skal gå ut en tur nå i frisk luft og håpe det føles bedre da. Har en pakke nikotinplastet jeg kjøpte igår men har ikke prøvd de enda. Tenker at når jeg har klart med 3 dager helt uten nikotin er det dumt å begynne med plaster nå eller hva??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Høres ut som røyken. Tips. Den lille fliken foran øreinngangen. Stikk neglen din I den og masser i sirkler i 10 sekunder. Da forsvinner suget. :) Da jeg sluttet å røyke fikk jeg akupunktur nål der til det formålet. Lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Negativ test unormalt høy temp. Forvirret.

Det skal være VIP.

fra app
Vet vi har snakket om det før, men ikke fått med meg at jeg er en glipp i systemet. Ja, ja... Artig for meg :)

Har du fått testet noe mer @Chihaya? Gleder meg veldig til Fruktplukker skal teste også. Når er ikm for deg, @Fruktplukker?

Tok en test i morges, den var negativ... Ble nesten litt forhåpningsfull med så høy temp over flere dager, men da er nok det bare en naturlig variasjon.. Kjedelig... Ikm er i morgen, tirsdag eller onsdag.. :)

Er det noen. Mulighet for at du kan ha hatt EL senere, og bare er 10 DPO? Du har jo så fin graf!
Ja med advanced så mener ff jeg er 10 dpo men vi har ikke hatt ubeskyttet sex i tidsrommet så da er jeg ikke gravid uansett. Hadde heller ingen tegn til at jeg kunne ha el cd 19 som ff mener.

Men jeg mener å huske at grafer med tanna er et dårlig tegn uansett. ?

Positiv el test i går og tempen steg i dag, så da er jeg vel 1dpo i dag da, så da er det bare å vente... Lange lange dager i vente, men er jo egentlig ingen vits å håpe, prøver å si til meg selv at det ikke går nå heller, hvorfor skulle det det? Har jo ikke gått de 19 forrige pp.... Bortsett fra en sa tidelig da... Kanskje jeg ikke blir så skuffa...

Leo vil bli storebror <3

Back
Topp