Tralalala. Rolig her enda. Fortsatt masse murringer og utflod, men ikke noe mer![]()
Kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tralalala. Rolig her enda. Fortsatt masse murringer og utflod, men ikke noe mer![]()
Krysset av for alkohol.Trodde drinking var for at man drakk mer :O
Teite temp og kropp. Nå er den nede i 36.44. Den skulle jo stige. Blir en lang syklus denne gangen og da. Litt lei av at d skal skje annen hver mnd.
fra appen![]()
Så utrulig irriterende!!! Ta testen med tilbake der du kjøpte den å få en ny. Så taper du hvertfall ikke pengene.Jeg tror jeg klikker. Tok en digital og fikk opp den helsikes boken. Og jeg VET jeg utførte testen rett. 20 sek og 1/3 av testingen i urinen. Selvfølgelig tømte jeg ut urinen når jeg hadde utført testen. Så da må jeg vel pent vente til I morgen. Gaah!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åååå det er så frustrerende!!!Jeg tror jeg klikker. Tok en digital og fikk opp den helsikes boken. Og jeg VET jeg utførte testen rett. 20 sek og 1/3 av testingen i urinen. Selvfølgelig tømte jeg ut urinen når jeg hadde utført testen. Så da må jeg vel pent vente til I morgen. Gaah!
Fikk ny. Dagen er redda
Tusen takk for svar, kjære duFastlegen ville bare gi meg muligheten til å prøve det en gang, så jeg kommer ikke til å prøve å få det på blåresept, siden gynekologen ikke ville skrive det ut.
Positiv el test i dag ikke sant? Test streken kom før kontroll streken!
Leo vil bli storebror <3
Dagens testing![]()
Sent from my iPhone using BV Forum