Vi som temper(Ny)

Jeg vet det nok er alt for tidlig å kunne si noe sikkert, men jeg spør likevel er jo så grusomt nysgjerrig av meg og syns det er fryktelig artig med denne tempingen :D

I går hadde jeg en temp på 36,1.
I går hadde jeg også veldig stikkinger i venstre og høyre side i livmor som er ulikt noe jeg har kjent før. I går kveld og i natt hadde jeg skikkelige mensmurringer. Var også så sterke i natt at jeg var sikker på at nå kom TR:(

Men da jeg våknet og temper i dag tidlig steg den til 36,7. Gikk så på toalettet. Nei ikke noe TR. Tafset på tappen og den var lille lukket, hard og bakovervendt som den har vært hele uka.

Kan dette være er tegn på at noe er på gang i form av en liten spire?:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Her steg tempen igjen og denne syklusen minner meg veldig om samme syklus i fjor på denne tiden. I dag er jeg 12 eller 9 dpo. Mensen pleier å komme 12. Tror det blir en test i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spørsmål! Jeg sovnet en gang mellom ni og ti på sofaen i går, og våknet i sengen (?) 04.30. Tok tempen i tilfelle jeg ikke sovnet igjen. Den var 36.62. Sovnet igjen og våknet til vanlig tid (klokken 6). Tempen var 36.91. Da er det den klokken 6 jeg skal notere, ja?

Du kan ta den kl seks ja

fra app

Teite temp og kropp. Nå er den nede i 36.44. Den skulle jo stige. Blir en lang syklus denne gangen og da. Litt lei av at d skal skje annen hver mnd.

fra appen :)

ImageUploadedByBV Forum1395480676.886681.jpg

Positiv el test i dag ikke sant? Test streken kom før kontroll streken!

Leo vil bli storebror <3

Teite temp og kropp. Nå er den nede i 36.44. Den skulle jo stige. Blir en lang syklus denne gangen og da. Litt lei av at d skal skje annen hver mnd.

fra appen :)

Noen ganger kan man få et tempfall dagen eller noen dager før el, såvidt jeg har forstått..

Forrige pp da jeg ble gravid (men endte i kjemisk) hadde jeg en festedipp 6dpo.
Idag er jeg 6dpo igjen og ingen festedipp, men tempen steg. Kjenner jeg er i det pessimistiske hjørnet for tiden og tenker allerede at håpet er ute :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg tror jeg klikker. Tok en digital og fikk opp den helsikes boken. Og jeg VET jeg utførte testen rett. 20 sek og 1/3 av testingen i urinen. Selvfølgelig tømte jeg ut urinen når jeg hadde utført testen. Så da må jeg vel pent vente til I morgen. Gaah!

Jeg tror jeg klikker. Tok en digital og fikk opp den helsikes boken. Og jeg VET jeg utførte testen rett. 20 sek og 1/3 av testingen i urinen. Selvfølgelig tømte jeg ut urinen når jeg hadde utført testen. Så da må jeg vel pent vente til I morgen. Gaah!

Så utrulig irriterende!!! Ta testen med tilbake der du kjøpte den å få en ny. Så taper du hvertfall ikke pengene.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Åååå det er så frustrerende!!!

Leo vil bli storebror <3

Fikk ny. Dagen er redda :)

Tusen takk for svar, kjære du :) Fastlegen ville bare gi meg muligheten til å prøve det en gang, så jeg kommer ikke til å prøve å få det på blåresept, siden gynekologen ikke ville skrive det ut.

Da kan du ta vare på kvitteringene og få det dekket av Helfo selv. :) Bare send inn kvitteringene for Crinone totalt i 2014 når året er omme. En graviditet med Crinone vil koste mer enn 1700 kr (Crinone til uke 12 blir ca 2500 kr.)

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har både jeg og mannen sovet gjennom tempevekkerklokken, så fikk ikke målt før i halv ni-tiden. Litt ergelig siden jeg driver og leter etter EL nå.

Ser uansett ut som om EL blir litt seinere enn forventet. Vanligvis pleier jeg å ha EL i dag eller i morgen, cd 11 eller 12, men hittil har alle tester vært skikkelig negative.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp