Vi som temper(Ny)

Ja jeg driver å prøver hvertfall...
Da finner du delingsmetoder oppe til høyre under valget sharing. Husker ikke hvilken koding, men det finner du ut. Kopier linken og lim den inn under signatur på brukerinstillingene dine her på BV. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må spørre her. Altså siste dagene har jeg hatt smerter som minner om når lignamentbåndene strekkes (ikke konstant selvfølgelig) og murringer. I dag har murringene blitt sterke og nå for noen minutter siden fikk jeg stikkinger som "røska" i hele underlivet og murringene er sterkere.
Jeg hadde mye rare "vondter da jeg gikk med lille, men ikke så her tidlig. Jeg er jo i bestefall bare 7 dpo.
Noen som har opplevd sterke festesmerter rundt denne tiden?
Det var sånn at jeg faktisk ropte ut typ smerter og jeg kjenner det enda som om underlivet er hovet. Det svir litt (ikke i skjeden, men "utstyret" generelt".

Anyone? Fy flate det var vondt! Og jeg sovna nesten på sofaen i stad. Ulikt meg.

Edit: magen min er hard noe som er unormalt. Mannen sier det kjennes ut som jeg har trent.

Last edited:
Hvorfor setter ikke ff el?? Er det ikke 3 høye temp?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da har jeg vært hos legen og fått resept på Crinone (for en syklus), men nå ser det ikke ut som at kroppen har tenkt å gi meg el denne gangen. Testene blir ikke positive i allefall, om jeg ikke testet på feil tid da.

Kopier dette til signaturen din, bare bytt ( med [ og ) med ] og skriv I M G uten mellomrom (jeg kan ikke gjøre det nå for da kommer bare denne smileyen her opp IMG):

(URL='http://www.fertilityfriend.com/home/4da4bf')(I M G)http://www.fertilityfriend.com/home/4da4bf/thumb.png(/I M G)(/URL)

Da blir den sånn her;

Klarer ikke ordne det på pc, men på ipad fikk jeg lagt inn, men da kom den jo bare over der også kom det jeg hadde før under, enda det er borte fra signaturen min...

Trodde jeg skrev et innlegg her istad, men det ble borte tror jeg. :confused:

Jeg fikk besøk av tanta nå på kvelden jeg. Så jeg tror kanskje det må ha vært MA'en som gjorde at testene ble sterkere og svakere og sterkere om hverandre nå. Tja. Eller en kjemisk, men det var så rart, så ja. Føler meg usikker, og heller mot at det er rot etter MA'en. Tr kom jo bare én dag for sent og jeg brukte Crinone, så det er god nok grunn for litt forsinket tr.

Da blir det prøvepause, sannsynligvis to sykluser pga. utredning. Jeg håper egentlig vi kan slippe å ha prøvepause i to hele sykluser, eller hvert fall det ikke er mer enn to sykluser.

Og så har jeg bestilt nye g-tester nå, og kondomer. Haha.. Morsom kombinasjon. Det var heldigvis bestilt fra to forskjellige steder. :p

Jeg kommer ikke til å ta helt BV-pause da, vil heie på dere. Og telle ned til jeg kan prøve selv igjen. :)

Så da håper jeg på en liten en i 2015. <3

Jeg forsøker å se litt positiv på det: Nå får vi jo vite om de finner noe feil (eller forhåpentligvis ingenting feil), og så skal jeg trene og spise sunt i disse syklusene så kroppen får en positiv boost etter flere måneder med å være ikke i form. :)

Krysser så, så, så, sååå fingrene for at det blir ny spire så snart som mulig.

Krysser fingrene for at utredningen går rask, så dere kan begynne å prøve igjen snart!

Tror jeg nærmer meg el nå. Tykk og rikelig med utflod, og masse murringer. Og ømme pupper. Begynner å se et mønster, har hatt de samme symptomene flere ganger nå, men vært usikker på om det var i forbindelse med el eller ikke. Så håper på at tempen stiger imorgen. Fikk ikke tempet idag siden jeg forsov meg. Takket være kjæresten som slo av alarmen min i søvne ;)

Tror jeg nærmer meg el nå. Tykk og rikelig med utflod, og masse murringer. Og ømme pupper. Begynner å se et mønster, har hatt de samme symptomene flere ganger nå, men vært usikker på om det var i forbindelse med el eller ikke. Så håper på at tempen stiger imorgen. Fikk ikke tempet idag siden jeg forsov meg. Takket være kjæresten som slo av alarmen min i søvne ;)
Om du ikke forsover deg mange timer går det greit, vet du.

Trekk av 0.05 pr halvtime akkurat slik jeg legger til når jeg våkner før klokka. Går greit for halvannen time i alle fall.

fra app

Jeg hadde planer om å leke mer med ff i dag. Antok advanced ville si 3 og research 7, men den leken droppet jeg.

Research fant ikke el. Den andre siter 6 dpo og ikm 29.4 Den går jeg for

fra app

Back
Topp