Vi som temper(Ny)

Bare en liten oppdatering her.
Vet ikke om dere fikk det med dere, men vi tenkte å bruke hjemmeinseminering siden kjæresten hadde problemer med å komme under akten. Men det ble plutselig ikke nødvendig likevel, denne runden så har alt gått kjempebra og aksjene er lagt så ofte som mulig :D
Tror nok det hjalp veldig at vi hadde inseminering som backup, for da ble ikke presset like stort. Da kunne vi bare ha brukt den metoden om kjæresten ikke fikk det til. Men ikke noe problem :D
Håper bare tempen stiger snart nå, så el kan bli satt :)

Vet ikke om dere fikk det med dere, men vi tenkte å bruke hjemmeinseminering siden kjæresten hadde problemer med å komme under akten. Men det ble plutselig ikke nødvendig likevel, denne runden så har alt gått kjempebra og aksjene er lagt så ofte som mulig :D
Tror nok det hjalp veldig at vi hadde inseminering som backup, for da ble ikke presset like stort. Da kunne vi bare ha brukt den metoden om kjæresten ikke fikk det til. Men ikke noe problem :D
Så bra at dere fikk det til å funke! Prestasjonsangsten kan tan knekken på selv den tøffeste, så dette løste dere på en bra måte!

Så bra at det gikk som det skulle (bokstaveldig talt :p)
Hjelper nok litt på når man slipper den prestasjonsangsten :) Håper spira sitter nå :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Begge tomler opp og et stort smil fra meg! :D

Nå har jeg oppgradert FF til VIP, lest, prøvd, flyttet fram og tilbake, blitt flyttet fram og tilbake og nå har jeg satt den på Research.
Da er jeg og FF enig om at EL var på CD 16 når det kjentes ut som om jeg hadde el. Men jeg ser hvorfor den i de fleste tilfeller vil sette den til CD 19. Jeg pleier hvis å ha EL på CD20 :O Men nå har jeg så mange halvtempede eller ikke tempede sykluser at jeg er nesten fristet til å slette de siden grunnlaget er skrekkelig dårlig. Men jeg kom fram til at den har sikkert utelatt de tomme syklusene mine uansett.

Men nå håper jeg at jeg er 6 dpo.

Jeg sitter hvertfall her med metallsmak i munnen, ingen matlyst, jeg er trøtt om kvelden. Tisser dobbelt så mye som normalt (ok jeg er alltid tissatrengt i DPO land), konstant tørst, maten har skifta smak fo meg. Småkvalv på kvelden på 3 dagen nå, og må småspise for å ikke føle meg kvalm på dagen og har stikkinger på høyre side og masse murringer i "underlivet".
Jeg er glad jeg ikke har noen tester liggende for å si det sånn :p
Glemte å nevne halsbrann hvis det går lenge mellom hvert måltid og :/

Jo, takk:) Det går egentlig fint. Jeg tror jeg har bestemt meg for å være med på prøving frem til det som blir termin i mars 2015. Da blir det i så fall fire år mellom de to minste, og nok får være nok. ..

Foreløpig er det ingen tegn til at el er rundt hjørnet, men tempen er i alle fall slik den pleier å være i follikulærfasen, så det er bra! I en normal syklus ville jeg forventet el om 2-6 dager, men nå aner jeg ikke hva som skjer. .. Vi prøveregentlig heller ikke nå, siden de sa at jeg sikkert kunne prøve igjen om seks uker (to uker siden), og termin i desember ikke er mest optimalt. Men vi prøver ikke å unngå noe heller ;)

Jo, takk:) Det går egentlig fint. Jeg tror jeg har bestemt meg for å være med på prøving frem til det som blir termin i mars 2015. Da blir det i så fall fire år mellom de to minste, og nok får være nok. ..

Foreløpig er det ingen tegn til at el er rundt hjørnet, men tempen er i alle fall slik den pleier å være i follikulærfasen, så det er bra! I en normal syklus ville jeg forventet el om 2-6 dager, men nå aner jeg ikke hva som skjer. .. Vi prøveregentlig heller ikke nå, siden de sa at jeg sikkert kunne prøve igjen om seks uker (to uker siden), og termin i desember ikke er mest optimalt. Men vi prøver ikke å unngå noe heller ;)

Det høres ut som en sunn tilnærming. :)
Jeg håper det klaffer for dere og snart <3

Det høres fornuftig ut! :) Så bra at kroppen foreløpig er "normal". Satser på at el kommer innenfor normalen også. Det gjør den kanskje mtp at den andre siden er helt intakt? Føler du noe på det å "mangle" noe eller går det greit? Håper det klaffer for dere veldig snart med en spire på rett sted!

DER ja!!! Nå snakker vi tempstigning :) Nå er det bare å starte neste ventetid.
Fikk ikke lagt inn akskjer igår, for mannen var syk. Men satser på at innsatsen holder :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Sjokolade?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Jeg er avhengig av sjokolade når TR kommer så jeg forsøkte meg på en spøk og tilby deg sjokolade.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det høres fornuftig ut! :) Så bra at kroppen foreløpig er "normal". Satser på at el kommer innenfor normalen også. Det gjør den kanskje mtp at den andre siden er helt intakt? Føler du noe på det å "mangle" noe eller går det greit? Håper det klaffer for dere veldig snart med en spire på rett sted!
Njæææ... Tenker ikke på det egentlig. Om vi ikke hadde hatt barn enda, ville jeg kanskje stresset med det. Jeg er egentlig veldig fornlyd med de vi har, og er egentlig med på bonusrunden fordi mannen har et ønske om tre;)

Begge eggstokkene fungerer normalt, og det er jo gode sjanser for at egget fra høyre side kan fanges opp på venstre side. Uansett... Det blir som det blir :)

Back
Topp