Vi som temper(Ny)

Jeg sa i går at jeg forventet lav temp igjen i dag. Jeg har helt siden fredag vært klar på at jeg tror ikke på det, det stemmer ikke, og dag 3 kommer den til å dumpe ned igjen.

Men, jeg håpte mer enn jeg trodde. Jeg ble mer skuffet enn jeg forventet.

Så dumt! Det så jo ut som om el hadde vært nå, men tydeligvis ikke da altså. :(

Tanta kom som forventet igår

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg sa i går at jeg forventet lav temp igjen i dag. Jeg har helt siden fredag vært klar på at jeg tror ikke på det, det stemmer ikke, og dag 3 kommer den til å dumpe ned igjen.

Men, jeg håpte mer enn jeg trodde. Jeg ble mer skuffet enn jeg forventet.

Det er ikke alltid så lett med fornuften og håpet i prøvinga. Jeg håpet også at du skulle ha tidlig EL denne syklusen. Håper gullegget legges veldig snart.

Så dumt! Det så jo ut som om el hadde vært nå, men tydeligvis ikke da altså. :(

Tydeligvis ikke

Bortsett fra at om tempen hadde vært 0,02 høyere, så hadde FF satt krysset.
Det gitt at jeg satte inn fruktbart sekret i slutten av forrige uke. Jeg så noe ganske slimet, ikke helt strekkbart, men nesten, på torsdag, når jeg registrerte det satte jeg creamy, men jeg endret det til watery eller ew nå, og da holder det altså med 0,02 opp, på den allerede 0,05 oppjusterte pga tidlig temping. Etter halvannen time søvn, jeg tempet nemlig klokken 4 også. Den var lav.

Uten det sekretet må jeg opp i 36,7 for å få krysset.

Altså, tempen min viser IKKE el enda, så vi får bare fortsette å prøve.

Men hodet mitt leker nå med tanken likevel, er den høy igjen i morgen er det fristende å skylde på rotesøvn, snøen som kom og sånn, og vips så vil hodet mitt tenke dpo likevel.

Det er en farlig tanke. Farlig. For det kan fort bli 3-4 ukers dpo-land av slikt...

Gratulerer så masse @Lykkeliten_86 ! Veldig gledelige nyheter :)

Gravid. :) Må det vare i ni måneder denne gangen her. <3

Vis vedlegget 53890

Sent from my iPad using BV Forum
Så rar "strek" det var. Ser jo helt klart et rød område, men klarer ikke se en strek der om du skjønner?
Du er sikkery gravid altså siden den er rød der men.
Gratulerer :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så rar "strek" det var. Ser jo helt klart et rød område, men klarer ikke se en strek der om du skjønner?
Du er sikkery gravid altså siden den er rød der men.
Gratulerer :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Den var fin helt til det rosa "skylte gjennom testen" som det pleier å gjøre etter noen minutter. Hvis du skjønner hva jeg mener. Da virket det som noe av det rosa hang seg litt opp. Vet ikke om dette bildet er noe bedre. Begge bildene tok jeg dessverre en god stund etterpå.
ImageUploadedByBV Forum1394994866.537480.jpg

Gratulerer så masse @Lykkeliten_86 ! Veldig gledelige nyheter :)

:D Vi feirer i dag, så får vi forsøke å ha litt is i magen fremover. Første nedtelling til 25 mars, 5+0, forbi kjemisk. Bruker Crinone så håper jo det hindrer kjemisk. Og så blir det vel nedtelling til hver UL kontroll på sykehuset. Blir litt rar i magen når jeg tenker på det. :p Forsiktig optimist i kveld.

Gratulerer @Lykkeliten_86 <3

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Takk! :D Vil helst ha med meg alle dere også. ;) Så nå er det bare å legge gullegg fremover.

Håper virkelig det jeg og. <3 I dag er jeg glad og feirer, og så blir jeg vel supernervøs en del fremover. :p

Back
Topp