Vi som temper(Ny)

Ny svak test i dag. Full forvirring etter to dager med sterkere strek. Ny kjemisk graviditet? Totalt kluss i hormonene i kroppen etter MA'en (og jeg er blitt sjekket med UL, det er ingen rester her)? Æsj. IKM i dag, men det vet jeg jo heller ikke, både pga. MA'en og pga. Crinone - begge deler kan jo klusse med kroppens lutealfase nå. Jeg er veldig forsiktig optimist fortsatt, men begynner vel å bli skeptisk til at dette går rette veien, da burde strekene oppført seg mer normalt tror jeg.

Ny svak test i dag. Full forvirring etter to dager med sterkere strek. Ny kjemisk graviditet? Totalt kluss i hormonene i kroppen etter MA'en (og jeg er blitt sjekket med UL, det er ingen rester her)? Æsj. IKM i dag, men det vet jeg jo heller ikke, både pga. MA'en og pga. Crinone - begge deler kan jo klusse med kroppens lutealfase nå. Jeg er veldig forsiktig optimist fortsatt, men begynner vel å bli skeptisk til at dette går rette veien, da burde strekene oppført seg mer normalt tror jeg.
Hvordan føler du deg da? Tante på vei eller andre ting? Håper på det beste.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan føler du deg da? Tante på vei eller andre ting? Håper på det beste.

Tja. Nei, jeg føler meg egentlig gravid, men så vet jeg jo at en del av mine symptomer kommer før tr også. Og jeg får jo strek innen fristen og den er rosa (selv om det er vanskelig å se på bilde), så jeg har jo hcg også. Så jeg kan jo ha graviditetssymptomer uten at det betyr noe som helst.

Symptomene mine er at jeg er kvalm, jeg kan ikke sove på magen og jeg blødde neseblod spontant på lørdag. Og jeg er trøtt (men det er jeg hvert fall før tr kommer også, så det betyr ingenting. :p) Neseblod har jeg aldri opplevd før i prøvinga da, så jeg vet ikke helt med den.

Jeg tenker jo at om jeg begynner å blø så er det mulig at dette er enda en kjemisk, siden jeg har så mange streker nå og de har blitt litt sterkere.

Krysser fingre for at du får en sterk positiv snart.

Sara - jeg liker tempen din i dag!

Jeg er avhengig av sjokolade når TR kommer så jeg forsøkte meg på en spøk og tilby deg sjokolade.

Åja :p litt tidlig på morran shø x)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg synes app en er kjedelig som ikke vil vise meg grafene :(

Jeg synes app en er kjedelig som ikke vil vise meg grafene :(

Litt tungvint ja.

Får jo sett dem i nettleser fra linkene i første innlegg, men kjekkere å bare se gjennom på pc, da er de jo oppdaterte i innlegget.

fra app

Krysser fingrene for at du er gravid ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Litt tungvint ja.

Får jo sett dem i nettleser fra linkene i første innlegg, men kjekkere å bare se gjennom på pc, da er de jo oppdaterte i innlegget.

fra app

Satt hos farmor PC løs :p

Tenkte jeg skulle det ja, men glemte det på morran i dag, kan man ta dem når som helst på dagen??

Det tror jeg.
Har sett flere som gjerne sjekker to ganger når det nærmer seg. Men for egen del ville jeg testet til t fast tidspunkt.
Jeg tester ikke per nå, men vurderer å gjøre det fra neste syklus :)

Back
Topp