Vi som temper(Ny)

Skiftet metode til research og da satt den el til der cd16. Det ser rett ut synes jeg, men jeg Bør nok lese litt for å sikre meg om at det er rett. Klaffer det ikke nå skal jeg begynne teste etter el tror jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå spør jeg om noe sikkert 100 har spurt om før meg men...
Tempen min idag sank jo voldsomt. Dersom jeg får en tempstigning i morgen har jeg da hatt el idag? Og dersom den holder seg lav har jeg da ikke hatt el??
Positiv eltest igår og nå i ettermiddag og fryktelig elsmerter akkurat nå.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dersom tempen din stiger i morgen, og HOLDER SEG i tre dager, minst, ja da har du hatt EL i dag. Stiger den ikke i morgen, så har du nok ikke det.

Her skjer det forsatt ingenting. Vet ikke om el har vær, men smører meg bare med tålmodighet og ser om tr kommer. Tester på nytt neste uke om ikke noe har skjedd innen da :)

Jeg har gått å hanglet i et par uker nå med en forkjølelse som ikke ville slippe taket. Alt er bra nå, men brått ble jeg bare skikelig døsig. Det er så ille at om jeg går å legger meg nå sover jeg nok i mange timer.
En venninne av meg har hatt det slik lenge.. etter mange legetimer fant de ut det var kyssesyken.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Spør i dag også, hvorfor setter ikke ff kryss?
ImageUploadedByBV Forum1394946682.066903.jpg
er det noe jeg ikke skjønner? Forrige syklus ble krysset satt etter tre dager med høy temp?

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj el er visst ikke over. Samme lave temp som igår.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her er jeg i hvert fall dpo.. Og tempen min slår alle mine høyder.. Kunne egentlig lagt på 0,10 i dag, men gjorde det ikke siden den var så høy.. Kanskje denne høye fine kroppstemperaturen min bidrar til supergode forhold inni livmoren min til et befruktet egg! ;)

Fikk du negativ el-test på etter de positive? Prøv å legge inn det i så fall...
Skjedde ikke noe da heller, kanskje den kommer etterhvert? Har du opplevd dette før? Alle temperaturene etter el har jo vært høyere enn de før så skjønner liksom ikke hvorfor den ikke blir satt?

Skjedde ikke noe da heller, kanskje den kommer etterhvert? Har du opplevd dette før? Alle temperaturene etter el har jo vært høyere enn de før så skjønner liksom ikke hvorfor den ikke blir satt?

Du temper med 1 desimal? Ser du har så flate temperaturer. Kan være du bør ha 2 desimaler for å få tydeligere frem temperaturendringene dine..

En venninne av meg har hatt det slik lenge.. etter mange legetimer fant de ut det var kyssesyken.

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Huff jeg misunner henne ikke. Jeg hadde det når jeg gikk på videregående.

Nå blir jeg gal. Nå har ff flyttet el til cd 19. Seriøst tre potensielle el? /cry

Tr kom nå.. Får gjøre meg klar til neste pp, med ny temping og samme klokkeslett hver morgen :-P lykke til dere som ikke har fått tanta enda :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Du temper med 1 desimal? Ser du har så flate temperaturer. Kan være du bør ha 2 desimaler for å få tydeligere frem temperaturendringene dine..
Ja, er sikkert derfor, men det funka greit forrige syklus, så trodde det skulle det nå også:) håper jeg slipper å kjøpe meg nytt:p

Jeg sa i går at jeg forventet lav temp igjen i dag. Jeg har helt siden fredag vært klar på at jeg tror ikke på det, det stemmer ikke, og dag 3 kommer den til å dumpe ned igjen.

Men, jeg håpte mer enn jeg trodde. Jeg ble mer skuffet enn jeg forventet.

Back
Topp