Du er tålmodig, Sara! Kan jo ikke være annet, men fordet!
Ellers er FF like usikker som meg.. Så da er det bare å... tadam.. Vente og se..
Ellers er FF like usikker som meg.. Så da er det bare å... tadam.. Vente og se..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Lykkeliten_86da missforsto jeg det Sara skrev.
Det jeg skrev om tappen var ment for Sara
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Åpen tapp antar jeg hun henviste til min myke, åpne tapp.
Som joda, faktisk var det, og kan være et godt tegn, men vi vet jo at min kropp er ganske merkelig og forvirrende da, så ingenting er sikkert.
INGENTING er sikkert med den kroppen her, og selv om dagens måing var klokken 4.30, over en time før vanlig (og den også var 36,81 klokka seks) og at gårsdagens er tatt klokka fem, 45 minutter før vanlig, sånn at de kunne vært justert opp begge to, så gjør jeg det ikke.
Jeg har hatt for mange ganger med TO høye, og så ned igjen, og så opp et par dager og i det hele tatt bare rot...
Sist syklus hadde jeg TRE mulige EL-dager med ei uke fra de første til den siste, og jeg er fortsatt usikker på om det er den andre eller den tredje det var. Antakelig den andre, selv om grafen står på den tredje, tror jeg.
Så nei, jeg regner meg IKKE som dpo enda. Selv om jeg muuuuuuuligens er det, så er absolutt ingenting sikkert.
Jeg vil tro cd 16 at el var.Kan noen se på grafen min å fortelle meg når de mener el var? Dagens temp hopp gjorde meg bare forvirret.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg vil tro cd 16 at el var.
fra appen![]()
Jeg vil tro cd 16 at el var.
fra appen![]()
ja det er helt grusomt til tider, derfor prøver jeg noen ganger å spise mye fiber sånn at den ikke skal være så hard(bæsjen altså)det hjelper. gruer meg til jeg blir gravid for da kommer det sikkert til å bli værre
Forsøk å legg inn ille fruktbart sekret de dagene ff mener el er,kanskje den flytter el til riktig dag.
fra appen![]()
Ja, det eller creamy.ille fruktbart hahaha
Men det er ikke satt noe. Skal jeg sette dry mener du?![]()
Da trur jeg dagens test er negativ igjen?
I tillegg stupte tempen idag.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja må gjøre det ikveldDa er det vel bare å legge inn siste aksjer eventuelt da, og så telle ned til ny testing.![]()