Vi som temper(Ny)

Du er tålmodig, Sara! Kan jo ikke være annet, men fordet!

Ellers er FF like usikker som meg.. Så da er det bare å... tadam.. Vente og se.. :P

Takk for svar Lykkeliten_86 :) da missforsto jeg det Sara skrev.
Det jeg skrev om tappen var ment for Sara :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ah. Jeg var litt for rask. :p For Sara er jeg helt enig i at åpen tapp er et godt tegn. Selv om kroppen hennes kan bruke litt tid og gi litt miksede signaler. :)

Åpen tapp antar jeg hun henviste til min myke, åpne tapp.

Som joda, faktisk var det, og kan være et godt tegn, men vi vet jo at min kropp er ganske merkelig og forvirrende da, så ingenting er sikkert.

INGENTING er sikkert med den kroppen her, og selv om dagens måing var klokken 4.30, over en time før vanlig (og den også var 36,81 klokka seks) og at gårsdagens er tatt klokka fem, 45 minutter før vanlig, sånn at de kunne vært justert opp begge to, så gjør jeg det ikke.

Jeg har hatt for mange ganger med TO høye, og så ned igjen, og så opp et par dager og i det hele tatt bare rot...

Sist syklus hadde jeg TRE mulige EL-dager med ei uke fra de første til den siste, og jeg er fortsatt usikker på om det er den andre eller den tredje det var. Antakelig den andre, selv om grafen står på den tredje, tror jeg.

Så nei, jeg regner meg IKKE som dpo enda. Selv om jeg muuuuuuuligens er det, så er absolutt ingenting sikkert.

Forstod det med tappen når jeg leser på nytt nå. Jeg var litt for rask.

Det hadde vært gøy om du er dpo allerede!!! Førjulsskatt! :)

Vi får vente og se da, som vanlig. Jeg krysser fingrene.

Kan noen se på grafen min å fortelle meg når de mener el var? Dagens temp hopp gjorde meg bare forvirret.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk en test i dag som jeg nesten vil kalle positiv. Jeg så en strek innen fristen, og når den tørket er streken rosa. Så. Må nok vente enda et par dager for sikkerhetsskyld, men nå er jeg optimist. :)

Jeg vil tro cd 16 at el var.

fra appen :)

Det er det jeg og mener, men ff er ikke enig. Jeg tror nå at det er pga den rette linjen en kan trekke mellom temp. Det er slik det har sett ut på tidligere grafer.
Men nå stiger jo tempen min voldsomt, selv til meg å være så jeg synes det er rart den ikke flyttet EL tilbake til cd16 hvor det var påvist sekret.

Jaja.

Forsøk å legg inn ille fruktbart sekret de dagene ff mener el er,kanskje den flytter el til riktig dag.

ja det er helt grusomt til tider, derfor prøver jeg noen ganger å spise mye fiber sånn at den ikke skal være så hard(bæsjen altså) :p det hjelper. gruer meg til jeg blir gravid for da kommer det sikkert til å bli værre

Bare pass på å drikke nok vann så hjelper det på både med og uten fiber. :p

Forsøk å legg inn ille fruktbart sekret de dagene ff mener el er,kanskje den flytter el til riktig dag.

ille fruktbart hahaha

Men det er ikke satt noe. Skal jeg sette dry mener du? :)

Satte dry. Creamy har dwt kun vært siste to dager.

Men jeg lurer på om jeg kanskje burde skifte metode? Står på advanced nå.

Da trur jeg dagens test er negativ igjen?
1394882207767.jpg
igår kl 12

1394882239701.jpg
igår ettermiddag

1394882262024.jpg
dagens

I tillegg stupte tempen idag.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da trur jeg dagens test er negativ igjen?

I tillegg stupte tempen idag.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da er det vel bare å legge inn siste aksjer eventuelt da, og så telle ned til ny testing. :D

Da er det vel bare å legge inn siste aksjer eventuelt da, og så telle ned til ny testing. :D
Ja må gjøre det ikveld :) Nå er mannen borte så drar jeg snart på jobb :) Så begynner den lengste ventetiden :/

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nei og nei, tempen min stupte i dag:(
Håper den stiger igjen, men gjør det kanskje litt før den stuper igjen! Som vanlig:( Får vel prøve igjen i april tenker jeg:confused: Wræææl:mad:
Ikke frøken positiv i dag, kanskje i morgen!:D

Back
Topp