Vi som temper(Ny)

Tror ikke jeg kommer til å bli klok på tempingen denne måneden. Må vel gjennom en til for å lære litt mer om tempen min :p negativ el-test idag og tempen sank veldig.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror ikke jeg kommer til å bli klok på tempingen denne måneden. Må vel gjennom en til for å lære litt mer om tempen min :p negativ el-test idag og tempen sank veldig.

Da tyder det vel på at el er i dag:) håpe på temphopp på oss begge i morgen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser noe der jeg altså :D

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Håper på det, men mistenker at el var her en av de dagene jeg ikke tok tester :p

Tja... Vi må nok bare vente og se.. Det gjlr det jo litt vanskeligere å tolke om el var når ff sier, siden du begynte å tempe litt sent i syklus og du ikke har lagt inn info om el-tester eller sekret. Men kanskje vi blir klokere når du er lenger ut i syklus? Du har jo hatt veldig lange sykluser før... Får bare se hvordan tempen din utvikler seg fremover ::

Jeg tempet i dag tidlig da fikk jeg 36.26 første gang, dobbelsjekket et par ganger, fikk da 36.40 to ganger! Hva ville dere ha satt???:confused:

Jeg tempet i dag tidlig da fikk jeg 36.26 første gang, dobbelsjekket et par ganger, fikk da 36.40 to ganger! Hva ville dere ha satt???:confused:
Jeg sluttet med dobbelsjekkingene til slutt. 2 min i armhulen og deretter inn hvor den skal vere ;p tempen stiger vel fra du våkner så jeg ville tatt den første. :)

Jeg klarer ikke å konsentrere meg på jobb! Lyst å teste igjen, men er vel ikke vits før imorgen tidlig. Redd det skal vere falsk alarm. Likevel sitter jeg med tlf og prøver å finne termin, haha. Og her lukter rev!! På kontoret. Psykokjenneretteraltsomhetersymptomerluktsmak. Måtte bare få ut noen ord :)

Tja... Vi må nok bare vente og se.. Det gjlr det jo litt vanskeligere å tolke om el var når ff sier, siden du begynte å tempe litt sent i syklus og du ikke har lagt inn info om el-tester eller sekret. Men kanskje vi blir klokere når du er lenger ut i syklus? Du har jo hatt veldig lange sykluser før... Får bare se hvordan tempen din utvikler seg fremover ::
Må vel bare smøre meg med tålmodighet ;) har ihvertfall lagt nok aksjer til å dekke alle dagene, så vi har sikret oss uansett :)

Jeg klarer ikke å konsentrere meg på jobb! Lyst å teste igjen, men er vel ikke vits før imorgen tidlig. Redd det skal vere falsk alarm. Likevel sitter jeg med tlf og prøver å finne termin, haha. Og her lukter rev!! På kontoret. Psykokjenneretteraltsomhetersymptomerluktsmak. Måtte bare få ut noen ord :)
hehe, spennende ord du laget der :p

Krysser fingre for at du får en sterkere positiv test i morgen. Grafen ser jo lovende ut ;)

Lurer på hva min egen temp driver med. Hadde forventet ytterligere tempfall i dag, men neida.
Vurderer å ta en tur på apoteket og kjøpe EL testegreier bare for å bevise for FF at den tar feil.
Jeg er skikkelig øm på venstre side og EL er helt klart i anmars. (men da er tempen min noe høy)
Og hvis jeg skal "vinne" over FF her så taper jeg jo egentlig stort ettersom syklusen min da sansynligvis er heeelt på bærtur :(

Tante f har tydeligvis ingen planer om å dra med det første herfra. Så gøy :(

fra appen :)

OK! Nå husker jeg hvorfor jeg heter Testetøsa. Jeg klarer ikke å holde meg! :eek:

Jeg fikk strek etter tidsfristen på en test på CD 13. Jeg tok en test CD 19 som var helt negativ og en ny en for noen dager siden, bare for å være 100 % sikker på at alle tester er negative etter MA'en, den var negativ den og heldigvis. Jeg tror kanskje det var fordi Foreløpig litt anonym sa at hun kunne se sånne ultrasvake streker så lenge etter sin MA, så jeg ville forsikre meg helt om at alle hcg-rester var BORTE!

Ok. Så er det Testetøsa da, for jeg synes at å teste etter MA er greit. Men Testetøsa har lovet i alle anledninger at hun skulle vente til 8 dpo. MEN problemet (logikken forsvinner nå) er jo at jeg tror EL var midt på natten slik at jeg teknisk sett er midt mellom 7 og 8 dpo i dag, sånn egentlig. Så derfor ble det test istad, på ettermiddagsurin. Mange timer siden jeg hadde drukket, mange timer siden jeg hadde tisset. Jeg så en ultrasvak strek rett innenfor fristen, omtrent ved 5 minutter (sånn ultrasvak som mannen ikke kan se) og når den har tørket kan både mannen og jeg se streken, rosa. Så nå er jeg glad tror jeg, men litt sånn nervevrak og rar. Kanskje jeg hadde sånn hcg liggende på 2-3 etter aborten, sånn at det er derfor den kom så tydelig så tidlig nå (jeg har jo pleid å få strek etter fristen allerede 8 dpo flere ganger tidligere). Jeg er 5+0 om 2 uker egentlig da, så da er jeg forbi kjemisk graviditet. Da blir første nedtelling til 25. mars. Eller. Aller først vil jeg ha en sterkere strek om noen dager.

Her er bilde forresten, men som vanlig, vanskeligere å se på bilde enn i virkeligheten. Bilde er uredigert.

upload_2014-3-11_19-58-52-png.53438

Back
Topp