Eg ser noe og..er det bare meg?
Weee. Håper sååå for deg nå altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg ser noe og..er det bare meg?
Ser så absolutt noeer det bare meg?
Da tyder det vel på at el er i dagTror ikke jeg kommer til å bli klok på tempingen denne måneden. Må vel gjennom en til for å lære litt mer om tempen minnegativ el-test idag og tempen sank veldig.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Håper på det, men mistenker at el var her en av de dagene jeg ikke tok testerDa tyder det vel på at el er i daghåpe på temphopp på oss begge i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Tja... Vi må nok bare vente og se.. Det gjlr det jo litt vanskeligere å tolke om el var når ff sier, siden du begynte å tempe litt sent i syklus og du ikke har lagt inn info om el-tester eller sekret. Men kanskje vi blir klokere når du er lenger ut i syklus? Du har jo hatt veldig lange sykluser før... Får bare se hvordan tempen din utvikler seg fremover ::Håper på det, men mistenker at el var her en av de dagene jeg ikke tok tester
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ser strek der. Håper den blir sterkere i morgener det bare meg?
Jeg sluttet med dobbelsjekkingene til slutt. 2 min i armhulen og deretter inn hvor den skal vere ;p tempen stiger vel fra du våkner så jeg ville tatt den første.Jeg tempet i dag tidlig da fikk jeg 36.26 første gang, dobbelsjekket et par ganger, fikk da 36.40 to ganger! Hva ville dere ha satt???![]()
Må vel bare smøre meg med tålmodighetTja... Vi må nok bare vente og se.. Det gjlr det jo litt vanskeligere å tolke om el var når ff sier, siden du begynte å tempe litt sent i syklus og du ikke har lagt inn info om el-tester eller sekret. Men kanskje vi blir klokere når du er lenger ut i syklus? Du har jo hatt veldig lange sykluser før... Får bare se hvordan tempen din utvikler seg fremover ::
36,4
fra app
hehe, spennende ord du laget derJeg klarer ikke å konsentrere meg på jobb! Lyst å teste igjen, men er vel ikke vits før imorgen tidlig. Redd det skal vere falsk alarm. Likevel sitter jeg med tlf og prøver å finne termin, haha. Og her lukter rev!! På kontoret. Psykokjenneretteraltsomhetersymptomerluktsmak. Måtte bare få ut noen ord![]()