• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Tja. Grafen min er nesten helt lik som i pp 5. Det var en kjemisk graviditet uten Crinone, med forsinket EL pga kjemisk i pp 4. Så kanskje det er positivt foreløpig at den er sånn. Nå som jeg har Crinone. Og den horisontale linjen ligger veldig høyt pga. høye temperaturer i starten av syklusen da jeg fortsatt hadde positiv test. Vanligvis er 36,4 høyeste temp før EL.

Da får jeg smøre meg med enda mer tålmodighet...

*Taster på app på mobilen*

Jeg beundrer tolmodigheten din. Kjenner på håpløsheten i dag. :/

Tenkte plutselig tanken: hva om FF har satt krysset rett og jeg da er 8 dpo idag? Og at el-testen som er nesten positiv er pga en spire? Nå klarer jeg ikke å tenke på annet ;p noen som har noen gode råd ang grafen min? Er ikke bombesikker på at krysset er satt rett :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har ikke noe lurt svar her. :p Det er vanskelig å si når man ikke ser hele syklusen.

Fører det inn når jeg gidder. mest fordi det kan være relevant når man sitter å gjetter i dpoland. :p

Ja.. Ikke sant.. Før førte jeg alltid inn, noe jeg er veldig glad for i dag for vi har bommet på el før jeg begynte å tempe, og det hadde jeg ikke sett hadde jeg ikke ført inn. Men nå er jeg blitt slappere med å føre inn.. Får vel begynne med det igjen..

Nå vet ikke jeg hva ff baserer seg på når den har satt el hos deg, altså hva du legger inn av info.. Men ville fortsatt med eltester og bare sett hva som skjedde :) Er første mnd du temper, ikke sant? :)
Første måned ja. Så har ikke peiling på noen ting :p Den baserer seg bare på tempen. Tenkte ikke på symptomer og el-testing da jeg ikke forventet at den kunne komme så tidlig :) har kun tre el-tester igjen, så tar de og om jeg ikke har fått positiv innen da så venter jeg bare og ser :)

Her tror jeg el kommer i morgen eller onsdag, men har problemer med å finne CM, men har økt lyst, er oppblåst og passe irritabel. :p (hvordan i alle dager finner menn det sexy) hahaha

Ja.. Ikke sant.. Før førte jeg alltid inn, noe jeg er veldig glad for i dag for vi har bommet på el før jeg begynte å tempe, og det hadde jeg ikke sett hadde jeg ikke ført inn. Men nå er jeg blitt slappere med å føre inn.. Får vel begynne med det igjen..

Jeg har og blitt slappere med akkurat det. Men jeg har generelt vært slapp denne pp å føre inn på spesifike ting og.
Jeg burde jo gjøre det for å bli bedre kjent med egen kropp. Feks det faktum at jeg blir så ooblåst og grinete under EL tidvis..
Hallo liksom. GRINETE.. er det ikke meningen at man skal bli mer attraktiv så mannen får lyst å ha seg?
Grinete er jo slettes ikke sexy.. (og så ble man mer grinete.. herregud jeg må gå å ta meg en bolle altså)

*plutselig tilbake*

Jeg fører inn frem til EL er 100 % påvist, og så er jeg litt slappere når jeg VET at jeg er dpo. Før det vil jeg gjerne vite hvor ofte vi la inn aksjer, for det er litt spennende dersom det klaffer. Hender jeg legger inn dpo, men da slurver jeg litt også.

Sånn som i pp 6 da EL kom overraskende tidlig (CD 10), så hadde vi bare lagt inn aksjer én gang. Og jeg er glemsk altså. Så hadde det ikke vært for at jeg hadde lagt inn i FF at vi hadde ett aksjeinnlegg før min ekstremt-tidlige EL så ville jeg sikkert trodd vi ikke rakk det og at det var "jomfrugraviditet". :rolleyes:

Nå er det hvertfall sikkert at EL ikke har vært. mer CM og jeg vet ikke om jeg skal kalle det watery eller eggwhite.
Det er glatt, men veldig stretchy.

Jeg beundrer tolmodigheten din. Kjenner på håpløsheten i dag. :/

Huff da. Det går jo opp og ned med alle følelsene med så mye hormoner og så stor lyst på en liten. Jeg prøver å være optimistisk. Tålmodighet er jeg dårligere på (derfor jeg tester fra 8 dpo). Uansett så er jo oppskriften å vente. Og hver dag som går er en dag nærmere målet, uansett hvor lenge det er til vi er i mål. :Heartred

Jeg har og blitt slappere med akkurat det. Men jeg har generelt vært slapp denne pp å føre inn på spesifike ting og.
Jeg burde jo gjøre det for å bli bedre kjent med egen kropp. Feks det faktum at jeg blir så ooblåst og grinete under EL tidvis..
Hallo liksom. GRINETE.. er det ikke meningen at man skal bli mer attraktiv så mannen får lyst å ha seg?
Grinete er jo slettes ikke sexy.. (og så ble man mer grinete.. herregud jeg må gå å ta meg en bolle altså)

*plutselig tilbake*

Finnes ikke noe mer sexy enn grinete damer? Haha.. :p Kanskje du blir grinete for at du må jobbe litt mer for å forføre mannen? Kroppens selvmotsigende signaler? :p

Jeg fører inn frem til EL er 100 % påvist, og så er jeg litt slappere når jeg VET at jeg er dpo. Før det vil jeg gjerne vite hvor ofte vi la inn aksjer, for det er litt spennende dersom det klaffer. Hender jeg legger inn dpo, men da slurver jeg litt også.

Sånn som i pp 6 da EL kom overraskende tidlig (CD 10), så hadde vi bare lagt inn aksjer én gang. Og jeg er glemsk altså. Så hadde det ikke vært for at jeg hadde lagt inn i FF at vi hadde ett aksjeinnlegg før min ekstremt-tidlige EL så ville jeg sikkert trodd vi ikke rakk det og at det var "jomfrugraviditet". :rolleyes:

Oj, ja, det var tidlig! Da er det veldig greit at man har lagt inn når man har sex.. Jeg tenker på at vi stoppet askjeinnleggene (systematisk) cd 15, senest, frem til jeg begynte å tempe. Så har jeg el dag 17-18 (foreløpig i hvert fall).. Så litt greit man følger med.. :) Jomfrugraviditet hadde vært morsomt da! :p

Første måned ja. Så har ikke peiling på noen ting :p Den baserer seg bare på tempen. Tenkte ikke på symptomer og el-testing da jeg ikke forventet at den kunne komme så tidlig :) har kun tre el-tester igjen, så tar de og om jeg ikke har fått positiv innen da så venter jeg bare og ser :)

Ja.. Bare å vente og se. Verdens kjedeligste svar! :P

Nå er det hvertfall sikkert at EL ikke har vært. mer CM og jeg vet ikke om jeg skal kalle det watery eller eggwhite.
Det er glatt, men veldig stretchy.

Er den stretchy ville jeg ført den som eggwhite. Watery har jeg nå, veldig glatt og vått (æsj), men ikke stretchy.. :)

Litt ekkel info.. På lørdagsmorran klarte jeg ikke å sove for jeg var livredd for at jeg hadde proppa full glufsa med for my crinone. Så for meg en bikube med pappmasje inni der x) så måtte stå opp å greve ut litt!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Oj, ja, det var tidlig! Da er det veldig greit at man har lagt inn når man har sex.. Jeg tenker på at vi stoppet askjeinnleggene (systematisk) cd 15, senest, frem til jeg begynte å tempe. Så har jeg el dag 17-18 (foreløpig i hvert fall).. Så litt greit man følger med.. :) Jomfrugraviditet hadde vært morsomt da! :p

Ja, det var etter en kjemisk graviditet. Så jeg burde jo vært oppmerksom på at EL kunne endres etter at det har vært hcg i kroppen, men det kom brått på. Hadde jo bare "så vidt" sluttet å blø. Og jeg er helt sikker på at EL var så tidlig for jeg var hos gynekolog rett etter og fikk bekreftet at jeg var dpo, og fikk jo første svake streken 8 dpo. :p Så det var rett og slett EL CD 10, og jeg pleier å ha EL CD 17. Da er det greit å ha registrert synes jeg, men egentlig spiller det jo ingen rolle når man blir gravid da (om man har registrert eller ikke), men sånn som du sier og, så kan man jo oppdage om man har misset noe.

Litt ekkel info.. På lørdagsmorran klarte jeg ikke å sove for jeg var livredd for at jeg hadde proppa full glufsa med for my crinone. Så for meg en bikube med pappmasje inni der x) så måtte stå opp å greve ut litt!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Haha.. Jaja. Jeg er i gang med å grave ut en gang i døgnet selv jeg, før ny dose settes. :p Pappmassje!

Bare av nysgjerrighet.. Hvorfor får dere crinone og ikke pergo? Er ikke pergo stimulerende på dpotiden også, sånn indirekte?

Ja, det var etter en kjemisk graviditet. Så jeg burde jo vært oppmerksom på at EL kunne endres etter at det har vært hcg i kroppen, men det kom brått på. Hadde jo bare "så vidt" sluttet å blø. Og jeg er helt sikker på at EL var så tidlig for jeg var hos gynekolog rett etter og fikk bekreftet at jeg var dpo, og fikk jo første svake streken 8 dpo. :p Så det var rett og slett EL CD 10, og jeg pleier å ha EL CD 17. Da er det greit å ha registrert synes jeg, men egentlig spiller det jo ingen rolle når man blir gravid da (om man har registrert eller ikke), men sånn som du sier og, så kan man jo oppdage om man har misset noe.

Ja, veldig greit å følge med.. Håper du slipper flere kjemiske nå!

image.jpg
Har en innrømmelse og komme med..
Jeg er absolutt ei testetøs uten like:oops:
Fikk plutselig for meg og teste nå, 3 dpo! Hvor dum går det an og være da:p
Så kan jo takke meg selv for denne skyggestreken!:(:oops: Hater de strekene altså:mad: Og hva i all verden skal jeg teste så tidlig for, fyyyy meg!!!!:oops:

Back
Topp