• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Fryktelig dårlig temperatur i dag, så nå er alt håp ute for denne pp. Hadde virkelig håpet det skulle gå denne gangen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig! :(

*Taster på app på mobilen*

Negativ test som anntatt idag. Har faktisk 0% tru på denne pp.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Men du har jo ikke IKM før lørdag, så det er fortsatt håp:)

Tja. Grafen min er nesten helt lik som i pp 5. Det var en kjemisk graviditet uten Crinone. Så kanskje det er positivt foreløpig at den er sånn. Nå som jeg har Crinone. Og den horisontale linjen ligger veldig høyt pga. høye temperaturer i starten av syklusen da jeg fortsatt hadde positiv test. Vanligvis er 36,4 høyeste temp før EL.

Da får jeg smøre meg med enda mer tålmodighet...

Spennende! Krysser fingrene for deg :) Hadde vært perfekt om dere fikk det til å klaffe med en gang :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Det er fortsatt håp. Jeg krysser fingrene for deg! :)

Spennende! Krysser fingrene for deg :) Hadde vært perfekt om dere fikk det til å klaffe med en gang :)

Takk! :) Ja, det synes jeg også. Jeg er ikke klar for å bruke kondom (må det hvis det ikke har klaffet nå). Derfor er jeg veldig optimist denne gangen her. :p

Men du har jo ikke IKM før lørdag, så det er fortsatt håp:)

Når jeg har ikm vet jeg faktisk ikke, med tanke på jeg går på crinone. Sist pp, fikk jeg tanta 6 dager etter crinoneslutt. Jeg bare melde meg inn en uke å skrev en dato. Lørdagen er jeg 18 dpo.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Et lite temphopp igjen igår, men fikk ikke tatt el-test siden jeg var bort. Tok en test idag istedet og den var nesten positiv. Tror kanskje den hadde vært positiv igår om jeg tok da, men tar en igjen imorgen for å se om den blir svakere eller sterkere :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har trua på deg denne pp :D kondom er fysj :p

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ja, kondom er veldig feil. :p Fysj ja, enig, det kan vi ikke ha noe av. :D

Dill, dall, sill, sall... kjeder meg. Hvor lenge er det til el tro? Orker ikke teste, det blir bare tull, men det var i det minste noe å gjøre på som fikk dagene til å gå. Vurderer å begynne med det igjen.

fra app

Tenkte plutselig tanken: hva om FF har satt krysset rett og jeg da er 8 dpo idag? Og at el-testen som er nesten positiv er pga en spire? Nå klarer jeg ikke å tenke på annet ;p noen som har noen gode råd ang grafen min? Er ikke bombesikker på at krysset er satt rett :p

Tenkte plutselig tanken: hva om FF har satt krysset rett og jeg da er 8 dpo idag? Og at el-testen som er nesten positiv er pga en spire? Nå klarer jeg ikke å tenke på annet ;p noen som har noen gode råd ang grafen min? Er ikke bombesikker på at krysset er satt rett :p

Nå vet ikke jeg hva ff baserer seg på når den har satt el hos deg, altså hva du legger inn av info.. Men ville fortsatt med eltester og bare sett hva som skjedde :) Er første mnd du temper, ikke sant? :)

Fryktelig dårlig temperatur i dag, så nå er alt håp ute for denne pp. Hadde virkelig håpet det skulle gå denne gangen :(

Oj skal si det var stort fall :/
Men så lenge TR ikke har kommet er det lov å håpe :) *klemme på*

Fører dere alltid inn når dere har sex, hele mnd eller bare frem til el er påvist?

Back
Topp