Vi som temper(Ny)

Sååå moro:) jeg fikk derimot positiv test igjen i dag å håper el er i dag eller i morgen:) krysser fingrene for at du får spire igjen nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk!

Håper egget ditt slipper nå, så du kan følge rett bak meg. :)

*Taster på app på mobilen*

Litt tidlig for meg enda. Ei uke eller to...

fra app

Ja, men det går greit. Holder med en uke synes jeg. :)

*Taster på app på mobilen*

Reklamer på den, så får du ny! Det er så irriterende :p
Fikk den til og funke, og rett på høy fertilitet så eggløsning om noen dager da kanskje:D Spent på disse nye testene, bruker strimmel også for og være HELT sikker! Så da er det vel bare og legge inn aksjer fremover da:oops:

Litt usikker på om jeg kan stole på at el har vært, da jeg måtte jukse til de to før den fikk det høye hoppet. Forsov meg de to dagene så trakk fra 0,05 for hver halvtime. Men det er vel ikke akkurat en sikker måte å gjøre det på :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da jeg kom til pp3 syntes jeg at vi hadde prøvd kjempelenge, og da vi kom til pp4 og pp5 føltes det som en evighet. Jeg tror det har med det at man er så mentalt klar når man begynner med prøvingen at man faktisk ikke er forberedt på at det skal ta tid.

Nå som jeg er på pp8 syntes jeg selvsagt at det klaffer raskt hvis man treffer både pp3, 4 eller 5 :D

JEg er litt enig i den.. :) Selv var jeg forbered på at dette kan ta år. Mulig jeg planlegger litt ahead nå haha. MEn jeg føler ikke stresset enda :)

Litt usikker på om jeg kan stole på at el har vært, da jeg måtte jukse til de to før den fikk det høye hoppet. Forsov meg de to dagene så trakk fra 0,05 for hver halvtime. Men det er vel ikke akkurat en sikker måte å gjøre det på :p

hos meg pleier det å stemme relativt bra, men her en dag jentungen våknet i halv 5 tiden tenkte jeg ikke på å måle og når jeg stor opp 06.30 (tempetid) så tenkte jeg at det ville bli bare tull å måle.
Men siden jeg går hjemme nå tenkte jeg at jeg kan prøve å legge meg noen timer og måle når jeg våkner.
Men det ble enda verre.
Målingen var usedvanlig høy på grensen til at jeg trodde det var feber. Stigningen var på 0,85 mer enn dagen før (under mens). JEg endte med å trekke fra halvparten og så justere tilbake med 0,05 pr halvtime. Det så rett ut i forhold til tidligere perioder, men jeg burde nok heller forkastet tempen den dagen :p

brunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!! :mad::mad::mad::mad:
:( Skulle vært mulig å stoppe med kniping :p

hos meg pleier det å stemme relativt bra, men her en dag jentungen våknet i halv 5 tiden tenkte jeg ikke på å måle og når jeg stor opp 06.30 (tempetid) så tenkte jeg at det ville bli bare tull å måle.
Men siden jeg går hjemme nå tenkte jeg at jeg kan prøve å legge meg noen timer og måle når jeg våkner.
Men det ble enda verre.
Målingen var usedvanlig høy på grensen til at jeg trodde det var feber. Stigningen var på 0,85 mer enn dagen før (under mens). JEg endte med å trekke fra halvparten og så justere tilbake med 0,05 pr halvtime. Det så rett ut i forhold til tidligere perioder, men jeg burde nok heller forkastet tempen den dagen :p
Da satser jeg på at ff har rett, men for sikkerhetsskyld så bruker jeg el-tester i tillegg noen dager nå og ser om den blir positiv :)

Teste snart eller, @Bina ? ;)

Og dere.. Jeg bare kom til å lure på noe i dag.. Hvis man legger seg tidligere enn man pleier, og da sover 1-2 timer lenger enn man pleier.. Påvirker dette tempen på samme måte som om man sover "for lenge" om morgenen?

Og dere.. Jeg bare kom til å lure på noe i dag.. Hvis man legger seg tidligere enn man pleier, og da sover 1-2 timer lenger enn man pleier.. Påvirker dette tempen på samme måte som om man sover "for lenge" om morgenen?
Du sier noe der... Jeg vet ikke, men vet at jeg av og til føler meg varm når jeg våkner uthvilt. Er jeg trøtt og har sovet færre timer, fryser jeg oftere...

Du sier noe der... Jeg vet ikke, men vet at jeg av og til føler meg varm når jeg våkner uthvilt. Er jeg trøtt og har sovet færre timer, fryser jeg oftere...

Ja, ikke sant?? Jeg våknet kjempevarm i dag, og jeg la meg tidligere i går kveld og tenkte at det hadde muligens noe å si.. ;) Så kanskje det påvirker da? Det syntes på tempen min i dag og, at jeg var varmere.. :p

Testa i går, negativ. Så venter på tantra skal komme ;)

fra appen :)

Testa i går, negativ. Så venter på tantra skal komme ;)

Det må du slutte med.;) Bare fordi du har negativ 12 dpo så betyr ikke det at du ikke er gravid. Selv om du har fått tidligere positiv før. Egget kan ha brukt lengre tid ned til livmoren, og dermed forsinket hcg-produksjonen. så lenge tanta ikke har pakket ut kofferten sin og satt seg i godstolen i stua, så er det håp. :)

Jeg er nå 99 % sikker på at jeg er 2 dpo, og jeg er glad glad glad. :D Det er vel både det at nå er vi "på ordentlig" i gang på nytt etter MA'en, det er lov til å håpe på nytt, men også det at man hører om de som går i 3 måneder og venter på at kroppen skal starte igjen etter en abort. Nå stod det i sykehuspapirene mine at jeg skulle ringe sykehuset om tr ikke hadde dukket opp etter 6 uker (og jeg ikke var gravid på nytt), så det hadde vel vært hjelp å få før 3 måneder, men allikevel så har man jo (eller hvert fall jeg) en frykt for at syklusen og kroppen skal være helt "ødelagt" i lang lang lang tid. Så det også gjør meg veldig glad. Det er godt å være ordentlig glad noen dager. Og så begynner jeg å regne med at jeg skal bruke Crinone når jeg står opp i morgen tidlig. :D

Jeg la dette ut i et annet tråd igår, men fikk ikke noe svar, så prøver igjen idag her;
Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?

Idag morges når jeg sto opp, måtte jeg selfølgelig og dobbelsjekke temp, og da var den på 37.10. Hva tror dere det kan være? Setter pris på svar:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det må du slutte med.;) Bare fordi du har negativ 12 dpo så betyr ikke det at du ikke er gravid. Selv om du har fått tidligere positiv før. Egget kan ha brukt lengre tid ned til livmoren, og dermed forsinket hcg-produksjonen. så lenge tanta ikke har pakket ut kofferten sin og satt seg i godstolen i stua, så er det håp. :)
Ja det er sant det. Men jeg føler ikke at det er noe på gang heller egentlig. Får se om tanta dukker opp eller ikke :)

Ja det er sant det. Men jeg føler ikke at det er noe på gang heller egentlig. Får se om tanta dukker opp eller ikke :)

Jeg må bare være litt streng her, vi kan jo ikke være pessimister dpo, da må vi håpe og være optimister. :p

Idag var el testen negativ igjen så nå håper jeg tempen klatrer seg oppover i morgen
ImageUploadedByBV Forum1394099717.466535.jpg

Rare kroppen min. Watery, nesten eggehvite i dag... Dag 7.

fra app

Back
Topp