Den var ganske så positiv, ja!Da ser det ut som om kroppen ikke var ferdig med el alikevelVis vedlegget 52816
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var ganske så positiv, ja!Da ser det ut som om kroppen ikke var ferdig med el alikevelVis vedlegget 52816
VetHva skjer med tempen din?Du skal jo ha høy temp nå.
*Taster på app på mobilen*
Så gøy!!!
Selv om det betyr at du rekker november da, egentlig
fra app
brunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!!VetTo festedipper?? Eller tr??
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Klamrer meg til festeblødning!brunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!!![]()
Det ville jeg gjort hvis jeg var deg! Lykke tilJeg vurderer å bestille meg en blodprøve hos legen til uken for å måle hcg... Liker å kunne ha kontroll på hvor fort den synker, kjenner jeg.
Ja det syns jeg du skal gjøreJeg vurderer å bestille meg en blodprøve hos legen til uken for å måle hcg... Liker å kunne ha kontroll på hvor fort den synker, kjenner jeg.
Satser på en festeblødning siden du aldri har spottet sånn førbrunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!!![]()
Håper virkelig det, men mister selfølgelig håpet litt. Er det tante rød må jeg jo få crinone!!! Da må jeg jo lide av progesteron mangel.Satser på en festeblødning siden du aldri har spottet sånn før
Sent from my iPad using BV Forum
Sååå moroJippi! Jeg er 90 % sikker på at jeg nå er dpo. De høye målingene mine for en uke siden var fordi jeg fortsatt hadde hcg og sikkert fortsatt høyt progesteron. 36,3 som det har ligget på den siste tiden er vanlig før-EL-temp hod meg. 36,7 er dpo hos meg.
Jeg venter hvert fall to dager til med å begynne med Crinone. Da må jeg være mer enn 90 % sikker.Men hurra! Jeg er jo dpo nå!
Happy humpingSååå morojeg fikk derimot positiv test igjen i dag å håper el er i dag eller i morgen
krysser fingrene for at du får spire igjen nå
Er veldig usikker på om det stemmer. Begynte ikke med el-testene før idag, så vanskelig å vite. De to gradene før stigningen kan jeg ikke 100% stole på, så ser om noe skjer framover og evt tar å discarder de om nødvendigNå kan det nesten se ut som om du har hatt ELHvis tempen fortsatt er høy i morgen, får du nok et kryss i grafen din
Den trenger ikke å synke når tr kommer, men den kan synke. Veldig forskjelligSer ut som tr kommer nå, men hadde høy temp i dag. Er det ikke vanlig at tempen synker da? Spottet litt i går, men regnes det som første mens dag?
Sent from my iPad using BV Forum
Reklamer på den, så får du ny! Det er så irriterendeDumme digitale eggløsningstest, prøvd 3 ganger nå og får bare feilmelding! Må være noe galt med den..![]()
Førstegangsfødene med termin 28. november og en mamma som gikk langt over termin hver gang. Jeg flytter til desember om det klaffer for deg.Og uansett venter jeg med å flytte fra FS til etter første UL.
Optimist i dag. Nå må du bare slippe løs gullegget snart du og.