Vi som temper(Ny)

Så gøy!!!

Selv om det betyr at du rekker november da, egentlig

fra app

Førstegangsfødene med termin 28. november og en mamma som gikk langt over termin hver gang. Jeg flytter til desember om det klaffer for deg. ;) Og uansett venter jeg med å flytte fra FS til etter første UL.

Optimist i dag. Nå må du bare slippe løs gullegget snart du og. ;)

*Taster på app på mobilen*

Vet :( To festedipper?? Eller tr?? :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
brunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!! :mad::mad::mad::mad:

Jeg vurderer å bestille meg en blodprøve hos legen til uken for å måle hcg... Liker å kunne ha kontroll på hvor fort den synker, kjenner jeg.

Jeg vurderer å bestille meg en blodprøve hos legen til uken for å måle hcg... Liker å kunne ha kontroll på hvor fort den synker, kjenner jeg.
Ja det syns jeg du skal gjøre :) Lykke til ! <3

brunlig utflod nå når jeg var på do. Bare en liten flekk i trusa, aldri hatt det tidligere, men er nok tegn på at tante rød kommer !! 8 dpo!!!! :mad::mad::mad::mad:
Satser på en festeblødning siden du aldri har spottet sånn før :)

Sent from my iPad using BV Forum

Satser på en festeblødning siden du aldri har spottet sånn før :)

Håper virkelig det, men mister selfølgelig håpet litt. Er det tante rød må jeg jo få crinone!!! Da må jeg jo lide av progesteron mangel.

Jippi! Jeg er 90 % sikker på at jeg nå er dpo. De høye målingene mine for en uke siden var fordi jeg fortsatt hadde hcg og sikkert fortsatt høyt progesteron. 36,3 som det har ligget på den siste tiden er vanlig før-EL-temp hod meg. 36,7 er dpo hos meg.

Jeg venter hvert fall to dager til med å begynne med Crinone. Da må jeg være mer enn 90 % sikker. :p Men hurra! Jeg er jo dpo nå! :D

Sååå moro:) jeg fikk derimot positiv test igjen i dag å håper el er i dag eller i morgen:) krysser fingrene for at du får spire igjen nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sååå moro:) jeg fikk derimot positiv test igjen i dag å håper el er i dag eller i morgen:) krysser fingrene for at du får spire igjen nå:)

Happy humping ;)

Nå kan det nesten se ut som om du har hatt EL :) Hvis tempen fortsatt er høy i morgen, får du nok et kryss i grafen din :)

Er veldig usikker på om det stemmer. Begynte ikke med el-testene før idag, så vanskelig å vite. De to gradene før stigningen kan jeg ikke 100% stole på, så ser om noe skjer framover og evt tar å discarder de om nødvendig :) Om det stemmer at el var da så har vi ihvertfall sikret oss uansett, og da har jeg en syklus på 26 dager denne gange. Fra 52 til 34 og deretter til 26 ;)

Ser ut som tr kommer nå, men hadde høy temp i dag. Er det ikke vanlig at tempen synker da? Spottet litt i går, men regnes det som første mens dag?

Eller regner jeg første mens fra i dag tro siden blødningene har tatt seg opp litt?

Ser ut som tr kommer nå, men hadde høy temp i dag. Er det ikke vanlig at tempen synker da? Spottet litt i går, men regnes det som første mens dag?

Den trenger ikke å synke når tr kommer, men den kan synke. Veldig forskjellig :) Sist pp med pergo hadde jeg kjempe høy temp da tr kom :P

Dumme digitale eggløsningstest, prøvd 3 ganger nå og får bare feilmelding! Må være noe galt med den..:mad:

Dumme digitale eggløsningstest, prøvd 3 ganger nå og får bare feilmelding! Må være noe galt med den..:mad:
Reklamer på den, så får du ny! Det er så irriterende :P

Førstegangsfødene med termin 28. november og en mamma som gikk langt over termin hver gang. Jeg flytter til desember om det klaffer for deg. ;) Og uansett venter jeg med å flytte fra FS til etter første UL.

Optimist i dag. Nå må du bare slippe løs gullegget snart du og. ;)

Litt tidlig for meg enda. Ei uke eller to...

fra app

Back
Topp