Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La inn bare en aksje, så vi får vente å seJaaa, grafen din ser jo per nå skikkelig spennende ut![]()
Det blir værd det til sluttSå desperat som man er så må man prøve alt, siste nå er jo Clearblue Digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator så MÅTTE jo bestille 20 stk..
Her må alt av tester prøves ut, men gud for en pris
Men igjen, alt er verdt det tilslutt
![]()
![]()
Det er heeeeelt vanvittige priser på eggløsningstester spesielt..! Går mest i billig tester her til vanlig, men MÅ bare prøve 2 pp med disse "fine" testene da!Det blir værd det til sluttskjønner ikke hvor sånt må være så dyrt jeg
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
La inn bare en aksje, så vi får vente å setempen min blir jo høy pga Crinone.
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Så desperat som man er så må man prøve alt, siste nå er jo Clearblue Digital eggløsningstest med dobbel hormonindikator så MÅTTE jo bestille 20 stk..
Her må alt av tester prøves ut, men gud for en pris
Men igjen, alt er verdt det tilslutt
![]()
Alt må no prøvesDet er heeeeelt vanvittige priser på eggløsningstester spesielt..! Går mest i billig tester her til vanlig, men MÅ bare prøve 2 pp med disse "fine" testene da!![]()
Skal ikke forvente at alle har fått med seg det, mange å holde styr påMå ærlig innrømme at jeg ikke husket/fikk med meg at du tok det.Men det blir jo spennende likevel. Grafen ser pen ut og det går rette veien.
![]()
400 bare ja, du er flink! Svidde vell av 2000 i fjor jeg x)uff ja det blir temmelig dyrt alt dette vi betaler for. La oss bare håpe at det gir utelling når alt kommer til alt
(personlig temer jeg bare og har så langt bare svidd av 400 kroner på graviditetstester på et år)
Skal ikke forvente at alle har fått med seg det, mange å holde styr på
Noen ganger har jeg vurdert å skrive ned dere på ei liste sånn at jeg ikke glemmertempen får rett veien, men har lite tro for har ikke peiling om vi traff på EL, har jukset litt på grafen siden jeg glemte å tempe noen dager .. Ops
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
400 bare ja, du er flink! Svidde vell av 2000 i fjor jeg x)
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Akkurat derfor jeg ikke har laget listeHahaha, vurderte og å ta notater, men fant ut at jeg ville følt meg som skikkelig stalker om noen andre kanskje kom til å se den. *ler*
Må innrømme jeg jukset selv her. Fikk ikke tempet en dag og så fikk jeg ikke tempet før mange timer senere enn normalt. og måtte faktisk telle og justere ganske heftig. Men det ser rett ut.![]()
Hahaha, men det var vell sånne billigtester ?Da tror jeg mannen hadde sagt nei til ytterligere prøving om jeg begynte å bruke mer penger. Han trodde jo jeg var gal som tisset på ti pinner på 14 dager. hahahaha
Vet ikke hva det erDobbel hormonindikator?
fra app
Hahaha, men det var vell sånne billigtester ?
Her vet ikke mannen hvor my jeg bruker
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Vet ikke hva det er
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Jeg har skikkelig EL smerter innimellom. tror det er høyre siden som "sliter" og får jeg el smerter får jeg og sterke mens smerter. Tror kanskje det kan være at den siden blir hoven eller noe sånn.
Ja. Det kan se ut som det var noe forberedende EL-smerter, for ingen tr på besøk og nå er smertene borte. Ser ikke ut som EL har vært enda da, men det skjer kanskje ting. Leste noen på nett som mente at man var ekstra fruktbar når man hadde EL-smerter så da krysser jeg fingrene for det.
Leste også på amerikanske forum at flere hadde fått beskjed om at kraftige mens- og EL-smerter var helt normalt inntil 3 måneder etter en abort. Så det også var betryggende.
Jeg tror og at vi som de fleste dyr er ekstra fruktbare etter en abort.
Datteren min bruker jeg som bevis på det.
Jeg hadde en sa 26 september 2007, blør som en tulling i 4 dager, 4 dager senere har jeg da hoppet i høyet og vips der satt den. Ikke planlagt.