Vi som temper(Ny)

Samme som dere andre.. Dropper ikke desemberbarn. Det ville vært teit så lenge som vi har prøvd. ;) Blir jeg gravid denne pp blir termin tidlig desember. Det er helt OK. Skytte blir det og. Får vi en skytte er vi tre med ildtegn. Stakkars mannen.. Hvis man tror på slikt :p

OK. Da ble jeg veldig usikker. Jeg som endelig følte meg overbevist om at jeg nærmet meg EL. Nå har jeg fått helt enorme menssmerter, vanlige menssmerter, ikke sånne på siden som jeg har hatt ved EL tidligere (og som er lette smerter). Nå gjør det så vondt, og det kom så brått, at jeg føler meg litt dårlig. Måtte forte meg å ta to paracet. Så. Da er jeg usikker, tr på vei uten EL. Eller nye smerter (veldig vonde) før EL. Jaja. Den som venter får se. Dustekropp hvert fall, uansett.

*Taster på app på iPad*

Hvordan er deres tanker om det å prøve slik at man får termin rundt jul? Det må da være kjedelig å ha bursdag på julaften, da får man aldri en egen bursdagsfeiring på selve dagen...
Har en onkel med bursdag på julaften og jammen fikk de den første datteren på julaften også ;) Ikke noe problem der. Vi feirer bursdagen deres tidlig på dagen der vi åpner bursdagsgavene og spiser kake, så blir det julefeiring etterpå ;) Og nå som hun begynner å bli eldre og går på skole så feirer de bursdagen med klassen enten rett før jul eller etter nyttår. Ikke noe problem der :)

OK. Da ble jeg veldig usikker. Jeg som endelig følte meg overbevist om at jeg nærmet meg EL. Nå har jeg fått helt enorme menssmerter, vanlige menssmerter, ikke sånne på siden som jeg har hatt ved EL tidligere (og som er lette smerter). Nå gjør det så vondt, og det kom så brått, at jeg føler meg litt dårlig. Måtte forte meg å ta to paracet. Så. Da er jeg usikker, tr på vei uten EL. Eller nye smerter (veldig vonde) før EL. Jaja. Den som venter får se. Dustekropp hvert fall, uansett.

*Taster på app på iPad*
Håper ikke det er TR som er på vei! Jeg fikk vanvittige EL-smerter etter min SA, så her var det helt klar forandring fra vanlig. Før har jeg aldri lagt merke til EL. Håper det er det som er tilfelle hos deg også :)

Håper ikke det er TR som er på vei! Jeg fikk vanvittige EL-smerter etter min SA, så her var det helt klar forandring fra vanlig. Før har jeg aldri lagt merke til EL. Håper det er det som er tilfelle hos deg også :)

Ok. Takk! Da håper jeg at det er det, selv om jeg da tror jeg må be om utredning for smertene etter hvert (mistenker endometriose her, det gjorde gynekologen også), men om det er EL og spiren sitter så får vi helle se om jeg skal ha utredning senere i livet. :p Det hjalp nå som paraceten virker hvert fall. Så får vi vel bare vente og se hva kroppen driver med. Som alltid når man er prøver. Vente og se. Vente vente vente.

Vente og se.

Men, så vidt jeg vet kan faktisk det å få barn hjelpe på endo da. for en del i alle fall.

Vente og se.

Men, så vidt jeg vet kan faktisk det å få barn hjelpe på endo da. for en del i alle fall.

Tja. Jeg har lest at det er en myte. At det et tilbakevist. Det hjelper i og for seg der og da, både det og få barn og det å gå på hormonell prevensjon, fordi så lenge man har de hormonene i kroppen så vokser ikke endometriosen, men det blir visst ikke noe mindre av å være gravid - det er bare en lang naturlig pause.

Kommer til å legge inn alle de aksjene jeg kan for å få et desemberbarn. Har hatt en pause på 3mnd nå å begynner å bli utålmodig med å prøve igjen ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Når jeg har prøvd i 3 år og bli gravid, snart 4 da blåser jeg i om det blir desember baby:) Hihi:D Velkommen skal h*n være!

Sånn ellers ser det ut som tr kanskje er på vei bort nå, endelig..;)
Så da blir det lagt inn masse aksjer fremover:p:D

Ble ikke mer enn den lille brune spottingen fra i morgest så da jeg endret det til spotting i FF var jeg ikke på cd1 men på 30. Håper mensen kommer for fult i natt eller i morgen så man kan srarte på ny pp.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vente og se.

Det sier de om PCOS også, stemmer ikke på verken den ene eller den andre etter hva jeg har hørt og erfart

Når vi først begynte å prøve på denne ungen så tenkte jeg ikke til jul og ikke gå høygravid på sommeren (for jeg ble så dårlig av varmen sist). Men så kom jeg på at det tok 4 år sist gang, så vi lar ingen sjanse gå fra oss. Enn om det var akkurat den gangen man skulle bli gravid, også hoppet man over den? :S Så må man kanskje vente i noen år til, før neste gullegg passerer. Så da får heller ungen tilgi oss for bursdag på julaften, så får vi heller gjøre noe ekstra ut av det :)

@FruUndercover så trist å lese at duste tanta kom :(

@Lykkeliten_86 Håper det er EL på tur og ikke mensen!

Hei jenter. :D Har vært fraværende noen dager og gjett om jeg har savnet dere!

Mange fine grafer ute å går :D:D:D

Medusa: atter en gang jeg bøyer meg i støvet for den fantastisk fine innstillingen din! Jeg er glad de hvertfall fant noe og håper det ikke vil gjøre det vanskeligere for dere å bli gravide igjen. <3

Hei jenter. :D Har vært fraværende noen dager og gjett om jeg har savnet dere!

Mange fine grafer ute å går :D:D:D

Medusa: atter en gang jeg bøyer meg i støvet for den fantastisk fine innstillingen din! Jeg er glad de hvertfall fant noe og håper det ikke vil gjøre det vanskeligere for dere å bli gravide igjen. <3
Savnet deg også! Blir spennende framover nå :D

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

@Lykkeliten_86 Håper det er EL på tur og ikke mensen!

Ikke noe blodspor enda så da er det vel nye EL-smerter muligens. Vente og se. *Tålmodighet*.

*Taster på app på mobilen*

Ikke noe blodspor enda så da er det vel nye EL-smerter muligens. Vente og se. *Tålmodighet*.

*Taster på app på mobilen*

Jeg har skikkelig EL smerter innimellom. tror det er høyre siden som "sliter" og får jeg el smerter får jeg og sterke mens smerter. Tror kanskje det kan være at den siden blir hoven eller noe sånn.

Back
Topp