Vi som temper(Ny)

Veldige smerter nederst i magen til høgre, og noen miniatyr blodflekker på papiret når jeg tørker meg etter dobesøk (friskt blod). ALDRI opplevd å merke noe som helst ved EL, andre som har det? :confused: Hvorfor skjer det så mye nytt når det er 13 mnd siden jeg droppet pillen? Tenker meg alltid så redd..

Trekker tilbake det med blod. Ser en aldri så liten rift med speilet :p Nå er smertene nesten borte. Mulig jeg kjente at egget slapp. Au :confused:

@Medusa_83 utrolig godt å lese at endelig fant noe og at du er ferdig med marerittet! Håper det blir kort vei til neste spire og at den fester seg på riktig sted!

@FruUndercover trist å lese at ikke gikk veien denne gangen :(

Veldige smerter nederst i magen til høgre, og noen miniatyr blodflekker på papiret når jeg tørker meg etter dobesøk (friskt blod). ALDRI opplevd å merke noe som helst ved EL, andre som har det? :confused: Hvorfor skjer det så mye nytt når det er 13 mnd siden jeg droppet pillen? Tenker meg alltid så redd..
Det er positivt med blod under eggløsning :D Det kan være tegn på at du er ekstra fruktbar ;) Så bare å humpe i vei :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ff sliter litt.! Nå ble el flyttet fra cd10 til 13,noe jeg føler ikke stemmer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Og der sank tempen langt ned i kjelleren og den kjemiske ble vel dobbelbekreftet.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Teite kropp. Og teite temp. Liker ikke den retningen den går nå. Da blir det ikke november, og denne kroppen har lurt meg igjen .

fra appen :)

Ff sliter litt.! Nå ble el flyttet fra cd10 til 13,noe jeg føler ikke stemmer.

FF er kun et dataprogram som bruker informasjon du gir. :)

*Taster på app på mobilen*

FF er kun et dataprogram som bruker informasjon du gir. :)

*Taster på app på mobilen*
Ja, den bryr seg vel mindre om el testene kanskje? Jeg logger ikke cm og slik i stor grad...

Ja, den bryr seg vel mindre om el testene kanskje? Jeg logger ikke cm og slik i stor grad...

EL-tester er noe av det mest usikre i forhold til EL, siden det bare forteller om hormonet LH som skal stige før EL (men som kan stige alt fra 0-48 timer før EL normalt, men også lenger før i spesielle tilfeller). Så den bryr seg mye mer om progesteron og temperaturstigning som følge av progesteron for det er det eneste beviset på at EL har vært. Når du har hatt sånne temphopp før EL så skjønner jeg hvorfor den flytter EL, men om du har grunn til å tro at temphoppet på CD8 var feil (sovet dårlig, drukket alkohol, e.l.) så kan du jo discharge den tempen, da tror jeg EL flyttes frem igjen.

FF tar hensyn til EL-tester, utflod og tappe-informasjon, men aller mest temperatur. :)

1 desimal. Uansett så kjente jeg el smertene, og vi har humpet nok til å dekkebegge el alternativet :)

1 desimal. Uansett så kjente jeg el smertene, og vi har humpet nok til å dekkebegge el alternativet :)

Ja, men det er jo det viktigste :) Vil tro det er den positive el-testen din som gjør at FF har forskjøvet el. Men den er usikker, siden den har stiplet linjen.

CD1, pp10 :mad::mad:

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Du snakker om ELsmerter, hva er det du kjenner? :)
Krampe/vondt på høyre eller venstre side (eggstokker). Jeg har fått mye verre el smerter etter at jeg fikk førstemann. Greier nesten ikke stå oppreist. Kan sammenlignes med skikkelig skikkelig luftsmerte kanskje?

Sent from my iPad using BV Forum

:'( trodde du skulle flytte til november jeg, men i stedet kommer tante kreket og ødelegger :(

Ja hadde jo sneket meg inn med en fot. Hadde jo strek insdag, torsdag og fredag. Lørdag ble den svakere og idag kom tantefaen på besøk!! Kjemisk graviditet sucks!!! :, (

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja hadde jo sneket meg inn med en fot. Hadde jo strek insdag, torsdag og fredag. Lørdag ble den svakere og idag kom tantefaen på besøk!! Kjemisk graviditet sucks!!! :, (

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja det der er en stor nedtur. Vært igjennom det samme. Og tantefaen kan egentlig bare dra til he......!

Back
Topp