Vi som temper(Ny)

Nesten positiv EL-test, den ser positiv ut i virkeligheten, men ser på bilde at den ser litt svakere ut enn kontrollstreken. Så kan hende den helt positive er i morgen. Fortsatt myk, åpen, høy tapp og masse eggehvitte utflod og kvalm (som jeg pleier ved EL). :) Da blir IKM for meg sikkert mandag 17. mars. Og da er det forhåpentligvis bare noen dager nå til jeg er dpo og i gang med nedtelling til testing, og i gang med Crinone-griseriet igjen. :p :D

ImageUploadedByBV Forum1393846606.101990.jpg

*Taster på app på iPad*

Last edited:
Nesten positiv EL-test, den ser positiv ut i virkeligheten, men ser på bilde at den ser litt svakere ut enn kontrollstreken. Så kan hende den helt positive er i morgen. Fortsatt myk, åpen, høy tapp og masse eggehvitte utflod og kvalm (som jeg pleier ved EL). :) Da blir IKM for meg sikkert mandag 17. mars. Og da er det forhåpentligvis bare noen dager nå til jeg er dpo og i gang med nedtelling til testing, og i gang med Crinone-griseriet igjen. :p :D

Vis vedlegget 52596

*Taster på app på iPad*
Hurra :D Positiv i morgen da! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hurra :D Positiv i morgen da! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg håper det. :D Og jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test, så da kan jeg egentlig håpe at egget slipper i morgen også. :) :D JIPPI!

Skjønner ingen ting jeg nå. Er 14 dpo i dag. IKM i går (har lutealfase på 13 dager). Har hatt svak strek på testene siden lørdag (men de er ugyldige da de er komt etter 15-20 min). Samme i dag tidlig og. Venter jo egentlig bare på tanta da, men så rart at den er forsinka. Tempen har gått litt opp og ned. Kan se ut om den er mer på vei ned nå. Men har sovet litt av og på og urolig de siste nettene så det kan spille inn?
Tok en g-test og en el-test nå nettopp (egentlig bare dumt for har drukket mye vann i dag, og kun 2 timer siden jeg var på toalettet). Resultatet ligger ved. Kan skimte en strek på g-testen og, men ser den ikke på bildet (men den er uansett komt etter tidsfristen).

Skikkelig frustrerende å gå å ikke vite. Nå vet jeg jo at jeg har hatt el siden jeg både bruker cbfm og temper. BAH. Enten får dustetanta komme eller så vil jeg ha positiv test. Ikke dette tullet med å gå å lure og bruke test på test.
Mannen har og sett strek på alle testene, men det hjelper lite nå streken kommer så seint......

Vedlegg

• test.jpg
    test.jpg
    3,5 KB · Visninger: 63

Vis vedlegget 52596

*Taster på app på iPad*
Jippi :D når kommer Gullegget! Har ikke snøring på når jeg har ikm, varierer fra gang til gang.. Blæ.
Litt usikker på hvor lenge jeg skal bruk crinone nå, for GU sa 10 dager pr syklus og om jeg ble gravid starte på igjen å bruke helt til uke 12. Siden forrige pp tok jeg 15, den mnd sku jeg ta 12. Men tr kom jo så sent :/

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Skjønner ingen ting jeg nå. Er 14 dpo i dag. IKM i går (har lutealfase på 13 dager). Har hatt svak strek på testene siden lørdag (men de er ugyldige da de er komt etter 15-20 min). Samme i dag tidlig og. Venter jo egentlig bare på tanta da, men så rart at den er forsinka. Tempen har gått litt opp og ned. Kan se ut om den er mer på vei ned nå. Men har sovet litt av og på og urolig de siste nettene så det kan spille inn?
Tok en g-test og en el-test nå nettopp (egentlig bare dumt for har drukket mye vann i dag, og kun 2 timer siden jeg var på toalettet). Resultatet ligger ved. Kan skimte en strek på g-testen og, men ser den ikke på bildet (men den er uansett komt etter tidsfristen).

Skikkelig frustrerende å gå å ikke vite. Nå vet jeg jo at jeg har hatt el siden jeg både bruker cbfm og temper. BAH. Enten får dustetanta komme eller så vil jeg ha positiv test. Ikke dette tullet med å gå å lure og bruke test på test.
Mannen har og sett strek på alle testene, men det hjelper lite nå streken kommer så seint......
Ikke noe arti å ikke vite, ville tatt meg en tur til legen å tatt en hcg prøve. Ser en svak strek, krysser alt jeg har å håper!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

De nye eggløsningstestene som har kommet fra clearblue, de finner de 4 fertile dagene!
Alt må prøves:oops:

Jeg sniker litt som ikke-temper, men synes det er utrolig spennende! Jeg bruker derimot CBFM, og de nye digitale el testene fungerer på samme måte som den ved at de ser på både LH og østrogenstigning, og dermed kan identifisere litt fler fruktbare dager :) Samme prinsippet, men monitoren lagrer infoen og tar det med i beregningen neste syklus :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sniker litt som ikke-temper, men synes det er utrolig spennende! Jeg bruker derimot CBFM, og de nye digitale el testene fungerer på samme måte som den ved at de ser på både LH og østrogenstigning, og dermed kan identifisere litt fler fruktbare dager :) Samme prinsippet, men monitoren lagrer infoen og tar det med i beregningen neste syklus :)

Sent from my iPad using BV Forum
Helt riktig;)
Jeg har en CBFM liggende, men av en eller annen merkelig grunn så har jeg liksom ikke startet opp med den igjen!:confused:
Men kan nok være jeg begynner med den igjen nå, etter og ha brukt disse andre opp;) Bare bli kicket litt igang igjen!:D

Jippi :D når kommer Gullegget! Har ikke snøring på når jeg har ikm, varierer fra gang til gang.. Blæ.
Litt usikker på hvor lenge jeg skal bruk crinone nå, for GU sa 10 dager pr syklus og om jeg ble gravid starte på igjen å bruke helt til uke 12. Siden forrige pp tok jeg 15, den mnd sku jeg ta 12. Men tr kom jo så sent :/

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Så rart at du skal slutte med crinone før tr kommer. :confused: Da får du jo progesteronfall av Crinone-slutt.

Ja, det kan hende at jeg heller ikke vet IKM med Crinone da. Ble gravid sist så har ikke sjekket om lutealfasen min blir lengre. Så tar utgangspunktet i min vanlige lutealfase, og setter deretter IKM når jeg finner EL. :)

*Taster på app på mobilen*

Huff det er kjedelig å ikke vite :( Håper du får positivt svar snart da :D

Hvordan ville dere jukset til grafen min for å få rødt kryss? Eller bør jeg bare la det være? Hadde Max på monitoren lørdag og søndag, men fikk ikke tempet lørdag.

Hvordan ville dere jukset til grafen min for å få rødt kryss? Eller bør jeg bare la det være? Hadde Max på monitoren lørdag og søndag, men fikk ikke tempet lørdag.
Æsj, ble bare rot denne mnd. Fredag glemte jeg tempmåleren hjemme (var på hytta), lørdag ble det noen øl hjemme, og natt til i dag har jeg sovet skikkelig dårlig og lå lys våken en halvtime før jeg tempet en halv time før vanlig (måtte sånn på do og ville måle før det). Får vel bare stole på monitoren.

Jeg ville venta til i morgen, tipper du får kryss da jeg :)

Oi så spennende! Og veldig irriterende å ikke vite noe! Jeg ville også gått ned til legen i morgen og tatt hcg blodprøve der :) Lykke til <3 Håper det er noe på gang:D

Ikke noe arti å ikke vite, ville tatt meg en tur til legen å tatt en hcg prøve. Ser en svak strek, krysser alt jeg har å håper!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Kanskje jeg får gjøre det. Får se tempen an imorgen, hvis ikke tanta allerede har komt da. Kjennes ut som den kommer hele tiden. Menmen...

Oi så spennende! Og veldig irriterende å ikke vite noe! Jeg ville også gått ned til legen i morgen og tatt hcg blodprøve der :) Lykke til <3 Håper det er noe på gang:D
Veldig spennende ja, men samtidig så blir jeg litt deppa da jeg har lite troen på at det er noe siden ikke streken kommer før etter tidsfristen er ute. Skikkelig dumt å begynne å håpe nå, for Å å få et slag i tryne når tanta kommer!
Håper virkelig det er noe på gang:-)

Så rart at du skal slutte med crinone før tr kommer. :confused: Da får du jo progesteronfall av Crinone-slutt.

Ja, det kan hende at jeg heller ikke vet IKM med Crinone da. Ble gravid sist så har ikke sjekket om lutealfasen min blir lengre. Så tar utgangspunktet i min vanlige lutealfase, og setter deretter IKM når jeg finner EL. :)

*Taster på app på mobilen*
Trur jeg får se det ann litt, må jo uansett kjøpe ny pakke etter 10 dager om jeg blir gravid.
Skjønner :)
Har ingen normal lutealfase som jeg vet om enda :p haha

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Trur jeg får se det ann litt, må jo uansett kjøpe ny pakke etter 10 dager om jeg blir gravid.
Skjønner :)
Har ingen normal lutealfase som jeg vet om enda :p haha

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ja. Se det an, og kanskje undersøk med en annen lege eller noe. Jeg har aldri hørt om at man skal slutte før mensen (eller, jeg har vel sett at noen har sluttet ved negativ test type 14-15 dpo også). Progesteronfall er jo beskjed til kroppen om at den skal begynne å blø ut, at det ikke er noe liv. Angrepille og abortpille har begge den virkningen at kroppen skal tro at progesteron-nivået faller, og det ikke er noe liv å redde. Jeg mener IKKE å skremme deg altså, men jeg synes det er litt rart, for det er jo veldig kjipt om du skulle oppleve en kjemisk graviditet etter crinone slutt 10 dpo.

Back
Topp