Vi som temper(Ny)

Hva skjer med tempen @FruUndercover? Du er vel ikke syk? Og har du tatt ny test i dag?

Jo jeg er syk :( :( og lurer på om jeg kan ha hatt kjemisk for testen idag er mye svakere

1393580854648.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jo jeg er syk :( :( og lurer på om jeg kan ha hatt kjemisk for testen idag er mye svakere

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Æsj til begge deler. :( Ingen flere kjemiske, det er jo så kjipt. Håper at det bare er mindre fargestoff i denne testen enn de andre. ♡

God bedring!

*Taster på app på mobilen*

Jeg har vært hos to gynekologer og begge mener at lutealfasen er fin :/ Den ble bedre på Pergotime da, da var den på 11-13 dager. Men så fort at jeg er tilbake uten, så 9 dager (10 i følge FF). Forresten så hadde den ene gynekologen aldri hørt om bruk av Crinone i forbinnelse med lutealfase og bruk når man prøver å bli gravid.
Har ikke særlig lyst på prøverør, både med tanke på penger, hormoner, påkjenning og at jeg må ned i vekt. Lurer på om jeg skal bestille meg time hos fastlegen min, når el nærmer seg å høre om han kan skrive ut Crinone og ikke minst sjekke med blodprøve om jeg har EL uten Pergotime, selv om tempen viser det.

Jeg sender deg en PM. :)

Vidåpen, helt myk og høy tapp. Eggehvite-utflod. Vondt nede i venstre del av magen. CD17 er jo min standard EL dag egentlig tror jeg, men helt negative EL-tester fortsatt. Nå lurer jeg på hva kroppen holder på med.... Kanskje ny blødning. Jeg legger inn aksjer hvis det ikke kommer noen blødning hvert fall. Og jeg som i dag morges var helt sikker på at EL var langt unna. Nå er jeg mer i tvil. Måtte Google og man kan jo få EL uten positiv LH-test. Kanskje vi får en sjanse på november allikevel? Jeg håper at det er EL og ikke ny blødning hvert fall.

*Taster på app på mobilen*

Kan feber påvirke g-testene?

Trudde testen idag skulle bli sterkere enn igår men den er ikke det. Begynte med feber igår kveld og i natt har jeg nok hatt ganske høy temp. Når jeg tempet kl.5.30 var den 37.88 noe som faktisk er ganske høyt for meg som ligger på rundt 36.10 til vanlig. Kan det ha påvirket dagens test?

Den øverste er fra idag og den nederste fra igår
1393600597678.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan feber påvirke g-testene?

Trudde testen idag skulle bli sterkere enn igår men den er ikke det. Begynte med feber igår kveld og i natt har jeg nok hatt ganske høy temp. Når jeg tempet kl.5.30 var den 37.88 noe som faktisk er ganske høyt for meg som ligger på rundt 36.10 til vanlig. Kan det ha påvirket dagens test?

Den øverste er fra idag og den nederste fra igår
Vis vedlegget 52346

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg syns verken det har blitt svakere eller sterkere jeg? Ville venta et par dager og tatt en ny :) Krysser fingrene :)

Har tenkt masse på deg i dag @Medusa_83 <3 Hvordan gikk det?

Nå er jeg tilbake på sengeposten, og har fått spist og drukket litt. Har luftsmerter i buken, og kjenner det også litt i skuldrene, så alt er som forventet der. Det går egentlig veldig greit:)

Nå føler jeg meg lett og glad til sinns:) Kanskje fordi jeg har litt koselig dop innabords, men i alle fall fordi de fant en exu i høyre eggleder:) Exuen og egglederen er fjernet, og alt var ukomplisert og fint. Dessuten sa de at vi kan begynne å prøve igen om 6 uker om jeg er i syklus igjen da (noe de regner med)! Det tar visst heller ikke spesielt mye lengre tid å bli gravid med en eggleder enn to.

En goooood dag!

Tusen takk igen, for all støtte gjennom dette! Dere er uvurd

Så bra at marerittet er ovet Medusa. Nå håper jeg kroppen din kommer fort i gang igjen og at 6 uker går fort for deg :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå ble jeg lettet på dine vegne Medusa. Endelig så kan du legge det bak deg . Så må du ha masse god bedring :)

fra appen :)

Nå er jeg tilbake på sengeposten, og har fått spist og drukket litt. Har luftsmerter i buken, og kjenner det også litt i skuldrene, så alt er som forventet der. Det går egentlig veldig greit:)

Nå føler jeg meg lett og glad til sinns:) Kanskje fordi jeg har litt koselig dop innabords, men i alle fall fordi de fant en exu i høyre eggleder:) Exuen og egglederen er fjernet, og alt var ukomplisert og fint. Dessuten sa de at vi kan begynne å prøve igen om 6 uker om jeg er i syklus igjen da (noe de regner med)! Det tar visst heller ikke spesielt mye lengre tid å bli gravid med en eggleder enn to.

En goooood dag!

Så bra at de fant ut av det. Masse god bedring=)

En goooood dag!

Så utrolig bra at det gikk så bra (forholdene tatt i betraktning!) Jeg har tenkt masse på deg i dag. God bedring, og god helg! Så håper jeg du prøver igjen med en gang du er klar for det, for jeg synes du fortjener tredjemann. :) <3

Så kjekt å lese at de klarte å ordne opp, @Medusa_83! Krysser fingrene for at du er fit for fight når de seks ukene har gått!

Godt å høre @Medusa_83 :D Regner med du er letta nå ja! Nå håper jeg kroppen tar seg raskt opp igjen, og at dere er klare til å prøve igjen om 6 uker :D Ha en fin helg <3 Klem

Så godt å høre at det gikk bra, alt tatt i betraktning, Medusa! Ønsker deg en riktig god helg! Håper dere får tredjemann snart uten noe mer trøbbel! Sender deg varm klem og ønske om en god helg! Ta vare på deg selv :)

En goooood dag!

Så bra at alt er over! Så krysser jeg fingrene for at du får en ny spire snart igjen :)

Så godt å høre, da håper jeg at spiren sitter (på rett sted) om ikke så lenge!

En goooood dag!

Så bra at det gikk greit med deg Medusa. :).. fikk så vondt av å lese din historie.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å lese at de fant ut av det Medusa! Må neste spire sitte der den skal og alt gå bra <3 har tenkt mye på deg!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Back
Topp