Vi som temper(Ny)

Har ikke pleid å være sånn her før. :/ men da er det vel normalt .

Jeg registrerer det jeg ser mest av. Jeg tror det blir riktig. Men det skjer også at jeg feks nå lenge etter el ser antydning til stretchy eggehvite slim, men siden det ikke kommer i "større" mengder så registrerer jeg ikke det heller.
Det kan jo komme av så mangt. For alt jeg vet brygger jeg på en UVI og dette er rensesystemet som setter i gang. Det ville feks forklart en hel del siden jeg har gått å vært frosen i noen dager.

Kan dere grafeksperter se på min om det kan se ut som el var igår??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan se sånn ut ut i fra at det er det største temp hoppet. Ikke det at jeg er en ekspert, men det er et betydelig hopp og det bekreftes jo av testene dine gjør det ikke? :)

Jeg registrerer det jeg ser mest av. Jeg tror det blir riktig. Men det skjer også at jeg feks nå lenge etter el ser antydning til stretchy eggehvite slim, men siden det ikke kommer i "større" mengder så registrerer jeg ikke det heller.
Det kan jo komme av så mangt. For alt jeg vet brygger jeg på en UVI og dette er rensesystemet som setter i gang. Det ville feks forklart en hel del siden jeg har gått å vært frosen i noen dager.
Registrerer ikke når jeg er usikker jeg heller. men tror det er et tegn på at den tuller.

Kan se sånn ut ut i fra at det er det største temp hoppet. Ikke det at jeg er en ekspert, men det er et betydelig hopp og det bekreftes jo av testene dine gjør det ikke? :)
Både testene og elsmerter tilsier at el var igår. Dette er jo bare andre pp jeg temper men om du ser på forrige pp steg ikke tempen så mye dagen etter el, men heller jevnt oppover. MEN da hadde jeg et mye tydeligere tempfall på el-dagen. Jaja får smøre meg med tålmodighet i 2 dager til p se om det kommer noe kryss.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Både testene og elsmerter tilsier at el var igår. Dette er jo bare andre pp jeg temper men om du ser på forrige pp steg ikke tempen så mye dagen etter el, men heller jevnt oppover. MEN da hadde jeg et mye tydeligere tempfall på el-dagen. Jaja får smøre meg med tålmodighet i 2 dager til p se om det kommer noe kryss.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Har troen :D

Og ja eltestene var absolutt positive cd16 hvertfall
Etter 3-4 min
1392714815379.jpg

Etter 30mun
1392714850099.jpg

Og igår var den negativ
1392714887828.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Det er utrolig kjedelig at vi er tilbake her begge to. Så bra du skal få grundigere utredning, men da skal du kanskje ha en prøvepause i påvente av utredningen eller? Og da må du kanskje vente to måneder? Vi har fått tilbud om utredning, men jeg vil helst prøve en gang til før vi tar utredning om det skulle gå galt igjen (håper jo ikke det), så da fikk vi beskjed om at dersom vi er blitt gravide innen to måneder må vi bare avbestille timen, og om vi ikke er gravide så kan vi bare møte opp. Men skjønner godt at du vil ha ekstra utredning etter 6 runder. :( Masse lykke til hvert fall! Så håper jeg du får hjelp nå som gjør at spiren sitter neste gang. <3

Tusen takk Lykkeliten! Huff det er så trist at du mistet du også :( Jeg kan helt sikkert velge om jeg skal gå igang uten videre utredning, men da kommer jeg til å kreve at jeg får Prednisolon i tillegg. Gynekologen min har sagt at jeg kan prøve det neste gang. Bare synd det skal gå så mange ganger før jeg blir hørt. Men jeg vil det lokale sykehuset skal ta kontakt med Rigshospitalet i København, fordi de har mer kunnskap om problematikken. Så får jeg se hva de sier.

Hvilke medisiner har du forsøkt? Du blir jo helt klart gravid, så du må bare stå på videre. Flott at du får utredning nå.
En gang blir det vår tur også. Masse lykke til!

Hvis jeg ikke husker helt fullstendig feil, så er det i morgen Medusa skal på kontroll igjen vel...?
Ønsker deg masse lykke til Medusa, jeg håper i det lengste på gode nyheter! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg var på sykehuset igjen i dag:) Ikke verst å bli husket på, selv om man ikke viser at man er her. Takk:)

På ul kunne de muligens se en fostersekk i livmoren, men uten innhold. Altså er det noe galt uansett, i min verden. Men, sikkert siden de ikke kan stole på alt alle sier om tidspukt for ditt og datt, mente overlegen at dette fortsatt kunne være en normalvariasjon.

Derfor ble det nye blodprøver i dag og på torsdag, og enda en ny ul på tirsdag om en uke...

Vente, vente, vente... Som vanlig.

Jeg var på sykehuset igjen i dag:) Ikke verst å bli husket på, selv om man ikke viser at man er her. Takk:)

På ul kunne de muligens se en fostersekk i livmoren, men uten innhold. Altså er det noe galt uansett, i min verden. Men, sikkert siden de ikke kan stole på alt alle sier om tidspukt for ditt og datt, mente overlegen at dette fortsatt kunne være en normalvariasjon.

Derfor ble det nye blodprøver i dag og på torsdag, og enda en ny ul på tirsdag om en uke...

Det er fryktelig slitsomt å gå sånn og vente, og lure og vente litt til. Men da er det jo fortsatt håp! Det sies vel at noen ganger kan embryoet gå i dvale en stund...
Fortsetter å krysse fingra for deg! :)

Det er fryktelig slitsomt å gå sånn og vente, og lure og vente litt til. Men da er det jo fortsatt håp! Det sies vel at noen ganger kan embryoet gå i dvale en stund...
Fortsetter å krysse fingra for deg! :)

Ja, da, det sies så mangt;) Om en uke må jeg vel ha to streker under svaret? :P Uendelig glad for at jeg har dere å følge med på, i alle fall. Eller hadde jeg blitt gaaaaaal :D

Åhh.... for en nervepirrende greie!

Hvor langt er du på vei nå?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tusen takk Lykkeliten! Huff det er så trist at du mistet du også :( Jeg kan helt sikkert velge om jeg skal gå igang uten videre utredning, men da kommer jeg til å kreve at jeg får Prednisolon i tillegg. Gynekologen min har sagt at jeg kan prøve det neste gang. Bare synd det skal gå så mange ganger før jeg blir hørt. Men jeg vil det lokale sykehuset skal ta kontakt med Rigshospitalet i København, fordi de har mer kunnskap om problematikken. Så får jeg se hva de sier.

Hvilke medisiner har du forsøkt? Du blir jo helt klart gravid, så du må bare stå på videre. Flott at du får utredning nå.
En gang blir det vår tur også. Masse lykke til!

Jeg brukte Crinone denne gangen som endte i MA og skal ta den fra rett etter EL nå videre også. Jeg håper vi blir raskt gravide på nytt og at det var uflaks (syk spire) som var grunnen til min MA. Slik at vi egentlig bare har hatt én abort, mens de tre kjemiske i høst var pga lavt progesteron (som vi har fikset med Crinone). Jeg har derfor veldig lyst til å forsøke en runde til før utredning.

Håper virkelig det ee din tur neste gang! <3

Hvor langt er du på vei nå?

r på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Nei, det er det.... Jeg er jo 6 + 3, så her skulle det vært hjerteaktivitet og full pakke. Men de vil vel bare være heeeeeelt sikre på at man ikke setter igang behandling ved en normal graviditet.

Nei, det er det.... Jeg er jo 6 + 3, så her skulle det vært hjerteaktivitet og full pakke. Men de vil vel bare være heeeeeelt sikre på at man ikke setter igang behandling ved en normal graviditet.

Men da er det riktig plassert da? Om ikke annet? Spotter du fortsatt?

Uff skjønner du mister trua. Men det kan jo faktisk skje at den har ligget i dvale. At det ikke var noe i livmoren sist men en fostersekk nå er jo positivt. Da skjer det jo noe. Og vil jo og forklare den lave hcg stigningen.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Håper alt er bra med deg Medusa og at du får et ordentlig svar snart :)

Her så blør jeg enda, eller vet ikke om jeg kan kalle det blod, brun gugge som kommer ut.. Med crinone rester enda.. Blæææ, vil legge inn aksjer jeg nå!!

FF mener jeg skal ha el om 2 dager. Tok en el test i går og i dag å begge var veldig svake.. Den jeg tok i dag var kanskje litt svakere. Er det sånn at disse el testene skal bli sterkere å sterkere når en nærmer seg el? Eller kan testen gå fra å være veldig svak til positiv?

Back
Topp