Vi som temper(Ny)

Haha ja har maaaange. Har vel sikkert 20 fra billigetester, så dukker det plutselig opp 100 tester fra ebay som jeg ikle aner når jeg kjøpte :p også har jeg 3cb digital med ukeindikator. Håper på en med gravid 1-2, en gravid 2-3 og en gravid 3+ :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Hahahaha:P da har du hvertfall så det holder for en stund :D

Da hadde hcg gått opp fra 484 på torsdag til 1300-og-noe i går. Det er sånn det har vært tidligere. Stigning, men det går litt sakte. Så da er det fortsatt ny blodprøve i morgen og ul på tirsdag.

Faktisk holder jeg humøret oppe uten problemer. Sikkert mest fordi jeg har innfunnet meg med at dette ikke går bra. Det er bare et spørsmål om hvor dårlig det går...

Da hadde hcg gått opp fra 484 på torsdag til 1300-og-noe i går. Det er sånn det har vært tidligere. Stigning, men det går litt sakte. Så da er det fortsatt ny blodprøve i morgen og ul på tirsdag.

Faktisk holder jeg humøret oppe uten problemer. Sikkert mest fordi jeg har innfunnet meg med at dette ikke går bra. Det er bare et spørsmål om hvor dårlig det går...
Godt å høre fra deg og at du klarer å holde humøret oppe! Men er det veldig lavt iforhold til hvor langt du er på veg, eller er det innenfor normalen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner at å gå slik og ikke vite er skikkelig kjipt.
Men jeg krysser fingrene for at til tross for dårlige odds er alt ok med lille spira der inne. Selv om det er kanskje best å forberede seg på at det ikke går så får man heller bli positivt overraska om det går. Hcg nivåer de forskjellige dagene spriker jo med flere tusen og det er jo fordi det er så forskjell fra person til person.
Hva sier legen/gyn da???

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Men jeg krysser fingrene for at til tross for dårlige odds er alt ok med lille spira der inne. Selv om det er kanskje best å forberede seg på at det ikke går så får man heller bli positivt overraska om det går. Hcg nivåer de forskjellige dagene spriker jo med flere tusen og det er jo fordi det er så forskjell fra person til person.
Hva sier legen/gyn da???

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja det lurer jeg også på. Hva sier legen og gyn liksom? Tror de også at det går galt?

Hva sier legen/gyn da???

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Legene vil nok ikke uttale seg før de vet noe helt sikkert. De sa at jeg var "et typisk observasjonskasus"...

Legene vil nok ikke uttale seg før de vet noe helt sikkert. De sa at jeg var "et typisk observasjonskasus"...
Hmm. Håper vertfall de finner ut av det snart. Klem :)

@Medusa_83 :Heartbigred
Jeg håper dette går bra. Du er tøff som ennå holder motet oppe. hadde det vært meg hadde jeg, så vet jeg ikke om jeg hadde taklet dette på en like rolig måte.

Dere er nå gode :) Hvis jeg hadde hatt et snev av håp, tror jeg nok at jeg hadde taklet dette litt dårligere. Men jeg forstår at legene må ha ordentlige beviser for at dette ikke fører noen vei, før de kan sette i gang en abort. Håpet for meg nå, er jo at det er noe som sitter i livmoren, og at det ikke ersnakk om noe ekstrauterint. Det gjør prosessen litt enklere. Og er det ekstrauterint, får jeg liksom ikke gjort noe med det heller.

Men tro meg... Jeg har hatt noen tunge dager. De dagene det har gått opp for meg at det ikke er håp...

Nå får vi bare se hva som skjer hos meg, og særlig hos dere. Sjansene for gode nyheter er i alle fall mye større hos dere :) Heier på dere, alle sammen!

Er det noen her som pleier å spotte i forbindelse med TR? Nå har jeg spottet i tre dager etter at jeg sluttet å blø, og begynner å bli litt lei dette nå. Spottet max dag før jeg begynte på jerntabletter, så dette er ganske uvant.

Jeg har spottet litt noen dager etter. Gyn mente det kanskje kunne være pga arret i livmoren etter KS (blod solveggen seg i folden, og ramler ut litt etter litt), men sa også at så lenge det ikke var spotting gjennom hele syklusen, var det sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for.

Sniker på temperne ;) Jeg har alltid spottet 2-3 dager etter mens :)

Det tok sin tid, men endelig kommer jeg inn her til dere temperne. Gikk fra syklus på 52 dager forrige gang til 34 denne gangen, så nå er det vel på tide å få full oversikt ;) Starter på pp8 etter tr er ferdig. Litt usikker på hva som skal gjøres, men tenker å lese meg opp på det når tr er dratt. :)
Når bruker dere å begynne å tempe forresten? Har ikke så veldig lyst til å være nødt til å gjøre det hver eneste dag i hele syklusen, men om jeg må så gjør jeg det :)

Det tok sin tid, men endelig kommer jeg inn her til dere temperne. Gikk fra syklus på 52 dager forrige gang til 34 denne gangen, så nå er det vel på tide å få full oversikt ;) Starter på pp8 etter tr er ferdig. Litt usikker på hva som skal gjøres, men tenker å lese meg opp på det når tr er dratt. :)
Når bruker dere å begynne å tempe forresten? Har ikke så veldig lyst til å være nødt til å gjøre det hver eneste dag i hele syklusen, men om jeg må så gjør jeg det :)
Hei, det står masse info på den første siden her :)
Noen temper etter tr har dratt noen temper hele syklusen. Skal grafen bli rett så må man helst tempe fra før man får El til man får tr :)

Tempe hverdag er noe du kommer fort inn i. tilslutt blir det bare en vane.
jeg begynner noen ganger etter mensen er ferdig. eller samme dag den kommer. Les igjennom tråden, finnes mye nyttig info her :)

Spørsmål ang temp, måtte opp å roe en liten i natt ved fire tiden og så tar jeg tempen klokka seks. Hvor feil blir den da?

For min del påvirker ikke slike ting tempen min om natten, den ligger på det samme nivået som de andre uavhengig min nattlige aktivitet. Tror det du må se på tempen i går og i morgen og se om den ligger innenfor normalen for deg, og vurdere utifra det. Men det finnes sikkert dyktige tempere her som har et bedre og mer korrekt svar enn meg :)

Back
Topp