Vi som temper(Ny)

FF mener jeg skal ha el om 2 dager. Tok en el test i går og i dag å begge var veldig svake.. Den jeg tok i dag var kanskje litt svakere. Er det sånn at disse el testene skal bli sterkere å sterkere når en nærmer seg el? Eller kan testen gå fra å være veldig svak til positiv?
Virker som det varier på person til person :) kan gå fra supersvak en dag å dagen etter super positiv, har jeg sett :)

Takk for at dere holder positiviteten oppe for meg:)

Jeg vet ærlig talt ikke om det var noe nytt de så i livmoren (annet enn at slimhinnene hadde blitt tykkere), og jeg tror ikke hun var brennsikker på at det var en fostersekk, men det var i alle fall en fyllning eller et hulrom med væske (kanskje fostersekk) der.

Jeg er fortsatt 98,5 % sikker på at dette aldri blir noen baby, men jeg tar mye heller en SA enn en exu.

Takk for at dere holder positiviteten oppe for meg:)

Jeg vet ærlig talt ikke om det var noe nytt de så i livmoren (annet enn at slimhinnene hadde blitt tykkere), og jeg tror ikke hun var brennsikker på at det var en fostersekk, men det var i alle fall en fyllning eller et hulrom med væske (kanskje fostersekk) der.

Jeg er fortsatt 98,5 % sikker på at dette aldri blir noen baby, men jeg tar mye heller en SA enn en exu.

Enda så frustrerende det er å gå sånn og vente, så er det i hvert fall bra at de tar deg på alvor og undersøker deg skikkelig før de setter i gang noe mer.
Jeg ønsker deg masse lykke til videre, og håper veldig på at det faktisk er en levedyktig liten spire inni der.
Skulle det vise seg at du har rett, så får vi håpe at kroppen ordner opp selv snart!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper alt er bra med deg Medusa og at du får et ordentlig svar snart :)

Her så blør jeg enda, eller vet ikke om jeg kan kalle det blod, brun gugge som kommer ut.. Med crinone rester enda.. Blæææ, vil legge inn aksjer jeg nå!!

Sånn guggemens har jeg hatt noen ganger også. Skikkelig ekkelt..

Våknet 1 time for tidlig med 36,79 i temp. Altfor tidlig, altfor høy. Kunne sikkert lagt på 0,10, men syns den var så høy at jeg ikke gadd det.. Regner med at den er feil..

Har du hatt en urolig natt, Liisja? Siden den var så høy?

FF mener jeg skal ha el om 2 dager. Tok en el test i går og i dag å begge var veldig svake.. Den jeg tok i dag var kanskje litt svakere. Er det sånn at disse el testene skal bli sterkere å sterkere når en nærmer seg el? Eller kan testen gå fra å være veldig svak til positiv?

Mine el-tester går fra nesten usynlig teststrek til positiv i løpet av 1 natt, så her ser jeg ingen stigning i forkant nødvendigvis...

Våknet 1 time for tidlig med 36,79 i temp. Altfor tidlig, altfor høy. Kunne sikkert lagt på 0,10, men syns den var så høy at jeg ikke gadd det.. Regner med at den er feil..

Har du hatt en urolig natt, Liisja? Siden den var så høy?
36,79 ser rett ut til deg :)
Nei, sovet som en stein, men vi får se va tempen viser i morgen.

36,79 ser rett ut til deg :)
Nei, sovet som en stein, men vi får se va tempen viser i morgen.

Spennende! Satser på at du ikke har hatt el enda, men at det er kroppen som bare var litt varm :)

Ja, vet ikke helt om jeg tror på det.. Vil den ikke da bli trifasisk hvis den holder seg der oppe?

Spennende! Satser på at du ikke har hatt el enda, men at det er kroppen som bare var litt varm :)

Ja, vet ikke helt om jeg tror på det.. Vil den ikke da bli trifasisk hvis den holder seg der oppe?
Håper det for vi har ikke vinnet å lagt inn aksjer.

Vet ikke jeg, skjønner ikke helt derre trifasiske, men det har jo ikke noe å si at du har en trifasisk graf :)

Jeg var på sykehuset igjen i dag:) Ikke verst å bli husket på, selv om man ikke viser at man er her. Takk:)

På ul kunne de muligens se en fostersekk i livmoren, men uten innhold. Altså er det noe galt uansett, i min verden. Men, sikkert siden de ikke kan stole på alt alle sier om tidspukt for ditt og datt, mente overlegen at dette fortsatt kunne være en normalvariasjon.

Derfor ble det nye blodprøver i dag og på torsdag, og enda en ny ul på tirsdag om en uke...

Vente, vente, vente... Som vanlig.

For et merkelig svar å gi.. Kan, kan kan. Det er jo ikke noe svar :( Jeg hadde vært så frustrert. Du er tapper som tilsynelatende holder humøret godt oppe :)

Og som dere ser går tempen nedover her og i går meldte ankomsten av ømme pupper seg bare helt ut av det blå, så innkommende TR om 3 dager..

Hva betyr det som står nederst her på grafen. Der det kommer opp når FF trur tr kommer etter statistikken. Teller den ned til mens??? Fikk ikke slik forrige pp.
1392804378842.jpg

Den teller lilsom ned 5-4-3-2-1(rød)-T-rød

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hva betyr det som står nederst her på grafen. Der det kommer opp når FF trur tr kommer etter statistikken. Teller den ned til mens??? Fikk ikke slik forrige pp.
Vis vedlegget 51263

Den teller lilsom ned 5-4-3-2-1(rød)-T-rød

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
det er vel nedtelling til man kan ta en test. hvis det er der det står fra 5- 1 og en T?

det er vel nedtelling til man kan ta en test. hvis det er der det står fra 5- 1 og en T?
Aaah ja selvfølgelig
Men aldri at jeg klarer vente helt til CD 28 som da blir 12dpo :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Aaah ja selvfølgelig
Men aldri at jeg klarer vente helt til CD 28 som da blir 12dpo :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det er vel da det er anbefalt å teste, i og med at det er sjans for to streker.
Har man mange tester er det jo bare å teste i vei :D

Det er vel da det er anbefalt å teste, i og med at det er sjans for to streker.
Har man mange tester er det jo bare å teste i vei :D
Haha ja har maaaange. Har vel sikkert 20 fra billigetester, så dukker det plutselig opp 100 tester fra ebay som jeg ikle aner når jeg kjøpte :p også har jeg 3cb digital med ukeindikator. Håper på en med gravid 1-2, en gravid 2-3 og en gravid 3+ :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp