Problemet mitt er at mannen er så mye borte, så jeg plotter det gjerne i kalenderen hans så han kan være litt tilgjengelig de dageneJeg har sluttet helt å fortelle om EL. Da får han det rett og slett ikke til....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet mitt er at mannen er så mye borte, så jeg plotter det gjerne i kalenderen hans så han kan være litt tilgjengelig de dageneJeg har sluttet helt å fortelle om EL. Da får han det rett og slett ikke til....
Gratulerer! Lykke til videre.Her er dagens testBlør også mindre enn i går
Metallsmak i munnen i dag.
UffDritt kroppneste mnd gidder jeg ikke tempe
Dritt kroppneste mnd gidder jeg ikke tempe
Venta på temp hopp siden helga jeg . Men el klarer tydeligvis ikke komme denne mnd.
Og det betyr lengere sykluser,noe jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt.
Jeg har fått klippekort på berg-og-dalbanen! Puh..
Tror jeg har bestemt meg for å ta en lang pause fra bv. Så om noen kan ta over tråden hadde det vært fint. Takler ikke positive tester og gravide glade folk nå. Går altfor innpå meg når jeg føler meg ubrukelig og utgått på dato. Skal tempe ferdig denne mnd så er det stopp tror jeg.
Ikke testet. Tør ikke. Og har så liten tro på denne pp'en. Bortsett fra at jeg begynte å få litt håp for noen dager siden. Men tror innerst inne at det var litt for dårlig innsats denne måneden. Og jeg VIL jo så gjerne være gravid. Og har ikke lyst å bli skuffet ved en negativ test. Tester på fredag om tempen fortsatt er høy - håpehåpeTestet? Synes grafen din ser spennende ut jeg.