Dette innlegget er fra november og før min tid som TGA og Lille lykke er gravid for lenge sidenDa hadde jeg skrevet meld til MiniMe80 en gang til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette innlegget er fra november og før min tid som TGA og Lille lykke er gravid for lenge sidenDa hadde jeg skrevet meld til MiniMe80 en gang til
åja hahah, fikk opp meld på denne åsså var det den som kom opp :S så jeg bare svarte uten å se på datoenDette innlegget er fra november og før min tid som TGA og Lille lykke er gravid for lenge siden
Sjekk denne linken med kriteriene til å komme inn til skjult forum, og så send pm om du oppfyller kriterieneKan jeg være med i skjult forum?
Om du ser på første post på side 1 her så står all informasjon om hvordan man for tilgangHeisann[emoji4] Kan jeg få bli tilgang til skjult forum?
Her står det hvor man kan sende forspørsel:Forespurte for en stund siden, men har ikke fått noe tilbakemelding
Her står det hvor man kan sende forspørsel:
http://forum.babyverden.no/threads/skjult-forum-info-og-regler.1861499/
Jeg er tilgangsansvarlig og har ikke mottatt noen pm fra deg. Hvem har du i såfall sendt til?
Har fått tilgang til skjult, men får ikke gruppen opp på appen? Husker fra juni2013 at det var noe man måtte gjøre, men ikke hva!Hei damer
"Vi som prøver" har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick
- Du må ha skrevet minimum 100 innlegg på "Før svangerskap" de siste 6 månedene.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 2 måneder.
- Du må stå oppført på oppropslisten til "Før svangerskap"
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!
Tilgangsansvarlig for denne gruppen er MiniMe80
Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt En godkjenning kan ta fra 1-3 dager! (lenger tid ved helger og ferier.)
Jeg er tilgangsansvarlig og har ikke fått noen forspørsel fra deg.Jeg sendte forespørsel for en stund siden, har enda ikke skjedd noe
Hei jeg er helt ny her! Er det flere som prøver her inne
Hei, jeg er ny og dette er dødsspennende! Veldig nytt territorium. Håper jeg inkluderes i gruppa selv om jeg på generell basis er lite forumaktiv Hilsen Spøkelse
Velkommen inn til oss og lykke til med prøvingaEg er ny her
Vi prøver på nr 2 no Vi var ufrivillige barnløse i 5 år før vi på mirakuløst vis mot alle odds vart gravid igjen å fekk ein liten mirakelgutt for snart 3 år sida
Kanskje noen syns det er sensitivt å dele personlige opplysninger om prøvetiden?Mulig jeg er helt off nå, men hva er poenget med de skjulte forumene?
Hei,September 2018 forumet har problemer! Kan dere se på det? Får ikke kommer inn der...