"Vi som prøver" har ett skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Forespurte for en stund siden, men har ikke fått noe tilbakemelding :(
 
Hadde sendt til feil person. Jeg så det nå. Beklager. Men da er den sendt :)
 
Hei damer ;)


"Vi som prøver" har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick. Se her hvordan du lager ett eget nick
- Du må ha skrevet minimum 100 innlegg på "Før svangerskap" de siste 6 månedene.
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 2 måneder.
- Du må stå oppført på oppropslisten til "Før svangerskap"
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er MiniMe80

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager! (lenger tid ved helger og ferier.)
Har fått tilgang til skjult, men får ikke gruppen opp på appen? Husker fra juni2013 at det var noe man måtte gjøre, men ikke hva!
 
Hei, jeg er ny og dette er dødsspennende! Veldig nytt territorium. Håper jeg inkluderes i gruppa selv om jeg på generell basis er lite forumaktiv :) Hilsen Spøkelse
 
Hei, jeg er ny og dette er dødsspennende! Veldig nytt territorium. Håper jeg inkluderes i gruppa selv om jeg på generell basis er lite forumaktiv :) Hilsen Spøkelse
Eg er ny her
Vi prøver på nr 2 no ❤️ Vi var ufrivillige barnløse i 5 år før vi på mirakuløst vis mot alle odds vart gravid igjen å fekk ein liten mirakelgutt for snart 3 år sida
Velkommen inn til oss og lykke til med prøvinga :)
 
September 2018 forumet har problemer! Kan dere se på det? Får ikke kommer inn der...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp