Vi som har OUL uke 35 (28.08-03.09)

Vi er i Stockholm nå, jeg vurderer og bestille en Ul her[emoji85] Mye billigere enn i Norge[emoji56]
 
29 AUG [emoji4]
 
Gleder meg fortsatt til OUL 31.aug!
I dag fikk jeg vite at det er en liten jente inni der [emoji177][emoji177]
 
Gleder meg fortsatt til OUL 31.aug!
I dag fikk jeg vite at det er en liten jente inni der [emoji177][emoji177]

Gratulerer med ei lita jente i magen[emoji173]️

Vi fikk vite at det mest sannsynlig var ei jente på forrige TUL (12+4) spent på om det stemmer på Oul. 25 dager igjen nå, måtte tida gå foooort[emoji28]
 
Gratulerer med ei lita jente i magen[emoji173]️

Vi fikk vite at det mest sannsynlig var ei jente på forrige TUL (12+4) spent på om det stemmer på Oul. 25 dager igjen nå, måtte tida gå foooort[emoji28]
Utrolig spennende! Ser ut som det blir en jente boom i januar 2018!!

Så det ble ikke ekstra UL i Stockholm? :)
 
Utrolig spennende! Ser ut som det blir en jente boom i januar 2018!!

Så det ble ikke ekstra UL i Stockholm? :)

Nei, var ikke noe ledig på så kort varsel. Mulig jeg hadde fått time om jeg hadde ringt rundt, men det orket jeg ikke bruke tida på[emoji85]
Er i grunn ganske rolig nå. Hadde jo organrettet ul sist, så har fått vite at alt er bra med baby. [emoji173]️
 
24 dager igjen[emoji42][emoji42][emoji42]

jeg klagde til samboer i dag, at jeg syns det er sååå lenge til ul..
Han ristet oppgitt på hodet og ba meg være litt tålmodig[emoji849][emoji85][emoji87]
 
24 dager igjen[emoji42][emoji42][emoji42]

jeg klagde til samboer i dag, at jeg syns det er sååå lenge til ul..
Han ristet oppgitt på hodet og ba meg være litt tålmodig[emoji849][emoji85][emoji87]
Det var ikke akkurat felles enighet i TUL her, mannen syns det var TULL [emoji23]
Tror ikke han opplever den samme slow motion tiden som meg, han er vel stille og rolig innstilt på at det ikke skjer noe før januar 2018 han [emoji1]
 
Det var ikke akkurat felles enighet i TUL her, mannen syns det var TULL [emoji23]
Tror ikke han opplever den samme slow motion tiden som meg, han er vel stille og rolig innstilt på at det ikke skjer noe før januar 2018 han [emoji1]

Samme som min kar. Han er verdens mest forståelige og fineste mann, men han blir litt oppgitt av meg av og til[emoji28][emoji85]
 
19 dager igjen her, tiden går såååå sakte! Vi vurderer å ta en tul til fordi vi er så nysgjerrig, spesielt etter å ha kjent spark på utsiden. Samtidig er det ganske dyrt og vi nå kjøre i flere timer for å ta det, så vi ender vel opp med å vente. Vente leeeengeo_O
 
19 dager igjen her, tiden går såååå sakte! Vi vurderer å ta en tul til fordi vi er så nysgjerrig, spesielt etter å ha kjent spark på utsiden. Samtidig er det ganske dyrt og vi nå kjøre i flere timer for å ta det, så vi ender vel opp med å vente. Vente leeeengeo_O

I dag er det 19 dager her også. Jeg er så enig med deg, tiden går kjempe sakte
Har også lyst å ta en ny tul, men skal prøve å holde meg! Vi er på husjakt så nok av penger som skal brukes de neste månedene
 
I dag er det 19 dager her også. Jeg er så enig med deg, tiden går kjempe sakte
Har også lyst å ta en ny tul, men skal prøve å holde meg! Vi er på husjakt så nok av penger som skal brukes de neste månedene

Samme her! Vi flyttet inn i nytt hus for ikke så lenge siden og måtte kjøpe alt av møbler, mye av sparekontoen forsvant da. Så fornuften har seiret her, det er viktigere å sette av 1500 til babyen enn til enda en tul:rolleyes:
 
Samme her! Vi flyttet inn i nytt hus for ikke så lenge siden og måtte kjøpe alt av møbler, mye av sparekontoen forsvant da. Så fornuften har seiret her, det er viktigere å sette av 1500 til babyen enn til enda en tul:rolleyes:

Det er sant.. flinke oss da!! [emoji16]
 
2 uker igjen! Er da 20+2, synes det var litt seint jeg, lenge å vente [emoji14]
 
Back
Topp