Vi som har OUL uke 35 (28.08-03.09)

LiKn

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Vi må vel ha en tråd for oss som skal ha oul i uke 35 også[emoji16]
Jeg syns det enda er en evighet til [emoji28][emoji85]

Jeg har time fredag 1. Sep. Da er jeg 19+5
 
Last edited:
30.8 her :) Syns tiden går både fort og sakte ;-) Skal til kontroll hos lege i mellomtiden, og ser fram til å høre hjertelyd siden jeg ikke kjenner noe liv enda.. heldigvis sett lille skatten bevege seg på tul i uke 12, det hjelper litt på ventingen :)
 
30.8 her :) Syns tiden går både fort og sakte ;-) Skal til kontroll hos lege i mellomtiden, og ser fram til å høre hjertelyd siden jeg ikke kjenner noe liv enda.. heldigvis sett lille skatten bevege seg på tul i uke 12, det hjelper litt på ventingen :)

Jeg har doppler hjemme, det hjelper veldig på ventingen [emoji4] Og vi er så heldig at vi har vært på 3 ul allerede [emoji7]
 
Jeg har doppler hjemme, det hjelper veldig på ventingen [emoji4] Og vi er så heldig at vi har vært på 3 ul allerede [emoji7]

Så spennende :D Vi hadde tul i uke 12 på sykehuset, men ukene fram dit var ganske lange ;) Har ikke turt å kjøpe meg doppler, for er så redd for ikke å høre noe, og da vet jeg at jeg blir superstressa :wacky: Syns du det funker bra?
 
Last edited:
28 august her, er 18+6 da. Er så leeenge til! [emoji28]
 
29.08 her [emoji7] men var på tul på onsdag så det gjør meg litt mer tålmodig [emoji23]
 
Jeg skal den 31. August! Er 19+2 da, synes det er lenge til! Vi hadde tul i i uke 12, så selv om det er lenge til oul var ventetiden til tul helt fryktelig. Vi fikk se en sprellende liten baby, så jeg ble ganske beroliget der. Vi har ikke doppler, er redd for å ikke finne noe hjertelyd og bli stresset av det.

Jeg tror jeg har kjent liv to ganger i løpet av den siste uka, første gangen var en slags fiskehale og den andre var bobler. Håper å kjenne mer snart:p
 
Jeg har opprinnelig 28, men venter svar om de kan flytte den litt tidligere, da datoen absulutt ikke passer for meg. Har obligatorisk undervisning på studie å der MÅ man ha 100%oppmøte for å bestå :[emoji31] så håper virkelig de kan flytte den :)
 
28.08 her også, da er jeg 20+1. Skal føde på Riksen og det blir første UL hos dem, så det blir spennende. Men skal først på en UL på torsdag om en uke (16+4), har gått til jevnlige kontroller hos gyn på Ahus helt siden 5+1 grunnet komplikasjoner. Neste torsdag blir vel min 6.UL hittil... Men gleder meg allikevel ekstra til OUL, siden man da går mer i dybden på organundersøkelse og det nærmer seg perioden hvor vi kan slappe litt mer av...
 
Heisann :)

Helt ny her, men tenkte det kunne være gøy og delta litt i forum siden jeg allerede leser all nesten-relevant-info jeg kommer over :joyful:

Skal på OUL 31.august, og da har jeg akkurat passert 19 uker.

Guuud så seint tiden går! Jeg fikk heldigvis se den lille danse ballett + høre hjerte senest i uke 12, så det hjalp litt på tålmodigheten :D
 
Så spennende :D Vi hadde tul i uke 12 på sykehuset, men ukene fram dit var ganske lange ;) Har ikke turt å kjøpe meg doppler, for er så redd for ikke å høre noe, og da vet jeg at jeg blir superstressa :wacky: Syns du det funker bra?

Jeg syns det fungerer veldig bra og jeg har funnet hjertelyd siden jeg var 9+5 [emoji7]
 
Så herlig! Har vurdert det flere ganger selv, kanskje jeg faller gir fristelsen ;) hvilken type har du?

Jeg har angelsounds[emoji4]
70cf7f1c15fa32d15667ce9eed187a8c.jpg
 
Jeg har den fra Teknikmagasinet. Har hørt at angelsound er bedre, men var bekymret for at ting ikke var i orden og orket ikke vente på å bestille på nett. Så dro bare på en butikk og kjøpte. Fant hjertelyden etter ganske kort tid (dette var i uke 13 tror jeg). Nå bruker jeg den ca en gang i uken og det er veldig beroligende føler jeg
 
Så spennende :D Vi hadde tul i uke 12 på sykehuset, men ukene fram dit var ganske lange ;) Har ikke turt å kjøpe meg doppler, for er så redd for ikke å høre noe, og da vet jeg at jeg blir superstressa :wacky: Syns du det funker bra?

Jeg har fått beskjed på helsestasjonen at jeg gjerne må komme dit hver dag om jeg vil og høre hjertelyd. Om jeg er bekymret Hehe.
 
Jeg bestilte ekstra UL nå [emoji85] mannen min tror det har rablet helt for meg [emoji28]

Men jeg er glad for at jeg får sett knøttet 7.aug, så får jeg heller bare være litt teit.. [emoji2]
31.aug føles som ett helt liv unna!
 
Last edited:
Back
Topp