Vi som hører til Haugesund <3

Jeg ble også endret fra gonal-f til monopur denne gangen.. :scratch
Haha, ja jeg skulle gjerne gitt klepp kommune flere barn. :knegg:
De sa noe om at det var en som hadde hatt noe foredrag for de og hatt bedre erfaring med menopur mtp graviditeter eller noe sånt:) for vår del fikk vi også ut flere egg. Så blir spennende og se. Haha ja, vi kan vel trygt si vi jobber med saken:wav

De sa noe om at det var en som hadde hatt noe foredrag for de og hatt bedre erfaring med menopur mtp graviditeter eller noe sånt:) for vår del fikk vi også ut flere egg. Så blir spennende og se. Haha ja, vi kan vel trygt si vi jobber med saken:wav

Hvordan var kvaliteten i forhold til gonal-f? :) jeg fikk jo ut 18egg men ikke noen brukbare :shifty:

Det er hardt altså! Kommunen burde gitt oss midler til dette :hilarious:

Hvordan var kvaliteten i forhold til gonal-f? :) jeg fikk jo ut 18egg men ikke noen brukbare :shifty:

Du fikk jo innsett, så hvertfall 1 var jo brukbart :p jeg hadde ingen befruktning på Gonal-F.. Så egga mine var ikke brukbare ;)

Forrige gang tror jeg at jeg fikk 13 ut, 6-7 befruktet, 3 fryst ned og ett satt i. Kan vær jeg husker litt feil. Men det var hvertfall ikke så mange så ble befruktet som denne gang. Ogaå skal de dyrke de til blasto denne gang. Så blir spennende å høre på onsdag :)

Blir spennende å se om dine ett blir bedre med menopur :)

haha ja, med ordførerbytte så burde jo det komme inn i budsjettet:hilarious::D

Du fikk jo innsett, så hvertfall 1 var jo brukbart :p jeg hadde ingen befruktning på Gonal-F.. Så egga mine var ikke brukbare ;)

Jeg fikk nok innsett pga de begynte å falle fra. ;) de håpet vel på at de ville kvikne til i livmoren ;)
Når starter du igjen?

Forrige gang tror jeg at jeg fikk 13 ut, 6-7 befruktet, 3 fryst ned og ett satt i. Kan vær jeg husker litt feil. Men det var hvertfall ikke så mange så ble befruktet som denne gang. Ogaå skal de dyrke de til blasto denne gang. Så blir spennende å høre på onsdag :)

Blir spennende å se om dine ett blir bedre med menopur :)

haha ja, med ordførerbytte så burde jo det komme inn i budsjettet:hilarious::D

Blasto vil jeg ha også ;) Håper på å få det ❤❤

Ja, helt enig! Kommunen kunne fint tatt 25% av utgiftene ;)

Jeg fikk nok innsett pga de begynte å falle fra. ;) de håpet vel på at de ville kvikne til i livmoren ;)
Når starter du igjen?
Bedre lykke neste gang! Jeg har troen :) Vi klarte det på egenhånd så skal ikke igjennom ny runde enda, kanskje på evt søsken hvis ikke det også går av seg selv :)

Blasto vil jeg ha også ;) Håper på å få det ❤❤

Ja, helt enig! Kommunen kunne fint tatt 25% av utgiftene ;)
Jeg hadde forberedt meg til å be de om å dyrke til blasto, men slapp det. De bare «ja, så da blir det forhåpentligvis innsett på onsdag». Så kanskje de har begynt å dyrke mer til blasto nå. Håper du også får blastoer :) det gir liksom litt mer trygghet føler jeg:p

Jeg hadde forberedt meg til å be de om å dyrke til blasto, men slapp det. De bare «ja, så da blir det forhåpentligvis innsett på onsdag». Så kanskje de har begynt å dyrke mer til blasto nå. Håper du også får blastoer :) det gir liksom litt mer trygghet føler jeg:p

Jeg vil kg så føle meg tryggere med blasto. At det jevner mer ut oddsen!

Jeg vil kg så føle meg tryggere med blasto. At det jevner mer ut oddsen!
Jeg kan prøve å spør på onsdag om de dyrker alle videre til blasto nå om jeg kommer på det :)
Forrige gang tok de opp ett egg på dag 3 og dyrka videre til dag 5. Ikke alt vi skal forstå:p:confused:

Jeg kan prøve å spør på onsdag om de dyrker alle videre til blasto nå om jeg kommer på det :)
Forrige gang tok de opp ett egg på dag 3 og dyrka videre til dag 5. Ikke alt vi skal forstå:p:confused:

Ja, gjør gjerne det ❤️❤️❤️

Har hatt ett ferskforsøk nå som er mislykket. Er det noen som vet om jeg nå må hoppe over en periode eller kan gå rett på nytt forsøk?:meh:

Hvordan går det med Haugesund jentene? :)

Ikke før den 19, så det blir laaange dager fremover.. spennende tid! Greit å komme seg i gang! Mange sprøyter?

Blir nok en del ja :P venter nok en ny runde blå mage :P

Back
Topp