Vi som er kortest på vei i termingruppa

Legen ga meg termin 25. februar. Hun brukte sånt hjul.
Jeg synes det er litt rart siden siste mens var 17. mai. Men helt ok! Appene har sagt 21-24.
Legen sa at de utenlandske appene ikke blir riktige.
 
Legen ga meg termin 25. februar. Hun brukte sånt hjul.
Jeg synes det er litt rart siden siste mens var 17. mai. Men helt ok! Appene har sagt 21-24.
Legen sa at de utenlandske appene ikke blir riktige.
Er litt ulik svangerskapslengde noen ganger. Noen steder operer med 40 uker blank, andre med 40+3 eller 40+4 (Noen norske sykehus bruker den ene eller andre).
 
Jeg hadde også sist mens 17.mai, men har 27 dager syklus. Jeg fikk termin 24/2 og tror det stemmer greit i forhold til når jeg hadde eggløsning. Men får se om de endrer på det etterhvert da.:)
 
Last edited:
Menstermin er 29. feb. Men jeg tror syklusen var litt forskjøvet, så en gang mellom 29. feb og 3. mars. Kommer til å være inne litt på begge termingruppene før TUL. En veldig uplanlagt graviditet denne gang.. Så litt sjokkert enda.
 
24. februar her :) Føler også at "alle" andre her inne er lengre på vei. Men de har vel mer å snakke om, siden de kjenner flere symptomer, begynner å fortelle det til familie og venner, drar på TUL osv :)
 
24. februar her :) Føler også at "alle" andre her inne er lengre på vei. Men de har vel mer å snakke om, siden de kjenner flere symptomer, begynner å fortelle det til familie og venner, drar på TUL osv :)
Sant det. Vi kommer dit snart vi og! Jeg har og termin 24 februar. :)
 
Jeg hadde også sist mens 17.mai, men har 27 dager syklus. Jeg fikk termin 24/2 og tror det stemmer greit i forhold til når jeg hadde eggløsning. Men får se om de endrer på det etterhvert da.:)
Ah, ja. Mine sykluser er 28 dager, men enkelte har vært opptil 32.

Jeg har brukt CB-monitor, så vet når jeg har hatt EL - og :sex
 
Ja det er en stund.. jeg har 3. Oktober. Termin begynnelsen,av mars. Det er lenge å vente.. og selvfølgelig kjedelig når alle andre har ultralyd før deg.. når ultralyd er overstått er man nesten halveis i svangerskapet :) så tiden går fort og sakte samtidig
 
Har både sen termin og sen UL (19+3). Hadde i uke 19 sist også :rolleyes:

Ja det hjelper heller ikke på :bag: jeg skulle egentlig ha 19+0 denne gangen men samboer ringte de da det ikke passet for han, men de tar vist kun oul på torsdager her, og jeg nektet å vente enda lenger så da fikk vi 18+0 :joyful:
 
Opp :D

Flere som føler at det er hundre år til OUL? :rolleyes:
Fikk veldig tidlig oul, har den 20 september, da er jeg vel 17+4 sa jm. Men på alle ul jeg har tatt trur de at jeg er minst en uke lengre. Føler alt er veldig mye kjappere denne gangen, men kanskje fordi jeg ikke teller, og fordi sist fant jeg det ut i september og da var jeg kun 5 uker på vei, og hadde oul 4 januar. Så å ha oul i september virker bare rart for meg. Men ja virker som alle andre er lengre på vel her inne. Jeg føler jeg venter og venter på å kjenne liv, og føler alle andre allerede kjenner det. Hadde oul i uke 21+3 sist, så syntes ikke at noen her inne har sen oul ;)
 
Opp :D

Flere som føler at det er hundre år til OUL? :rolleyes:
Ja! oul 1 oktober. Er nesten en hel måned til jo. Mens andre alt har hatt sine....
Er fryktelig spent på om de flytter termin, kjønn og selvsagt at alt er bra. Er så mye å gruglede seg til!
 
Opp :D

Flere som føler at det er hundre år til OUL? :rolleyes:
Nja
Har en kontroll (med ul) før det og travle dager så tror ikke jeg rekker tenke så mye på det
 
Back
Topp