Vi som er kortest på vei i termingruppa

Kan jeg spørre når du reknet ut termin, når var siste mens da?
Jeg troor jeg var termin 20.februar, men er litt usikker, for meeener siste mens var 22.-23.mai.......
 
Jeg og har 27. Feb! Så er helt nytt for meg.

Sist hadde jeg termin helt i slutten av måneden (28. Tror jeg) etter mens, ble 22 etter oul, og mini kom 27. Måneden før ;)
 
Kan jeg spørre når du reknet ut termin, når var siste mens da?
Jeg troor jeg var termin 20.februar, men er litt usikker, for meeener siste mens var 22.-23.mai.......
20. Mai starta min siste.

Sikker på at du hadde mens og ikke festeblødning eller no?
 
4+5 i dag. Hadde siste mens 21.april, så jeg kan ikke telle fra da, men vet nøyaktig når denne er laget ja det går treigt i starten
 
Enig med deg, er stor forskjell så tidlig. Lurer litt på å kanskje snike i mars 2020 etterhvert, er nesten nærmere noen av de. 24 februar her, så er 4+1 i dag. :happy:
 
Jeg tror jeg har rundt 20 februar, men jeg ble gravid rett etter uttak av pstav, tok den ut 23 mai..
Så jeg kan ha blitt gravid mellom 23 mai og nå.. Så litt usikker
 
Hvis jeg er gravid, så er termin 29 februar. Med førstemann hadde jeg termin 24 februar, så vant til at alle er et stykke foran meg her inne :p Men førstemann kom i januar, så da lever jeg litt på det
 
Foreløbig termin 24 februar, 4 +2 i dag:happy:
 
Foreløpig termin er mellom 23 og 26 februar... alle apper sier forskjellig
Har litt korte sykluser så er nok derfor...
Men helt nytt dette ja.. ca 4+1 eller noe sånt
 
Termin ca 25.feb
 
Jeg har termin 27. eller 28. ifølge preglife og babyverden. Siste mens var 23. mai og fikk positiv eggløsningstest 3. juni. Regner da med at IKM er i morgen. Krysser fingrene for at dette går veien selv om det er veldig tidlig! Har nylig hatt en MA og det er så utrolig nedtur å måtte innse at det ikke gikk som man ønsket. Håper vi alle kommer i mål
 
Back
Topp