Vi som er kortest på vei i termingruppa

Når har du termin?
Spørs hvem du prater med :hilarious:, nei 24 eller 27 februar er vel det vi har kommet frem til tilslutt, men stemmer ikke(dette er lege vs jm) . Har super kort syklus så i følge syklusen så har jeg termin 21. Så vi får se på oul. Siste mens 20 mai, men har syklus på kun 22 dager siden vanlige utregningen passer ikke.
 
Jeg har fått termin 28 februar, og skal på oul 03.10 da er jeg 19+2 :) Hadde time til ul når jeg var 14+2, så fikk ikke sjekket så mye da. Gleder meg til oul, godt å få se at alt er bra med baby, og håper på å få vite om det blir en lillebror eller søster da :flower
 
Termin 24/2, og har OUL 24/9. Føles lenge til, men nå som vi er over i september begynner jeg å føle det ikke er sååå lenge til allikevel. Skal ha unna noen bursdager, familieselskaper og en jobbfest innen den tid, så kalenderen begynner å fylles opp noe som får tiden til å gå fortere. Gleder meg og er veldig spent til OUL. Håper alt ser bra ut, og gleder meg til å få vite kjønn og spikre termindato. :)
 
Opp :D

Flere som føler at det er hundre år til OUL? :rolleyes:


Ca 1 måned igjen her, men siden jeg er en de som er lengst på vei i mars gruppen føler jeg ikke at det er så lenge til. Har vel egentlig termin 28 februar, men velger å holde meg til mars for å slippe å føle at jeg henger så langt etter :p hjalp også at jeg var på ul forrige uke og fikk vite kjønn :)
 
Ca 1 måned igjen her, men siden jeg er en de som er lengst på vei i mars gruppen føler jeg ikke at det er så lenge til. Har vel egentlig termin 28 februar, men velger å holde meg til mars for å slippe å føle at jeg henger så langt etter :p hjalp også at jeg var på ul forrige uke og fikk vite kjønn :)
Har vurdert å henge mer i mars gruppa, pga den termin. Men, siden jeg sist fødte ca en måned før termin holder jeg meg her ;)
Klarer ikke helt å tro at jeg skal gå over tida denne gangen....
 
Fikk termin 22/2 etter TUL, men har fått OUL allerede 10/9 :D Da er jeg bare 16+6! Det er fordi jeg hadde så lange sykluser, ifølge siste mens skulle jeg hatt termin 16/2.
 
Har vurdert å henge mer i mars gruppa, pga den termin. Men, siden jeg sist fødte ca en måned før termin holder jeg meg her ;)
Klarer ikke helt å tro at jeg skal gå over tida denne gangen....

Ser den :) fødte også før tiden sist så burde nok tilhørt februar, men bare 5 dager før da :p
 
Termin 22 til 25 februar.. Huff, håper ikke termin blir endret tidligere da jeg må ha termin 21 februar eller seinere for å ha rett på foreldrepenger.. Huff og huff
 
Back
Topp