Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Ikke såå mange dager foran deg da :p håper jeg får EL denne gang og, men er jo ingen garanti. Greit å bare sjekke ja. Det eneste er at jeg er på ferie på dag 21, men går kanskje greit å sjekke noen dager etter :) jeg tok blodprøve på en torsdag og fikk svar på mandagen etter :) skal du prøve med concieve plus eller andre ting? Jeg har kjøpt inn wild yam, men usikker på om jeg tør å bruke det..
Hvordan ligger du ann? :)

Siste dag på letrozol i morgen og jeg klarer nest ikke å vente på den neste uken...

Hehe, tenker også å starte el testing rundt dag 9-10 :)
Ja ferdig i morgen :D nei merker ingen ting faktisk :o så håper kroppen merker mer enn jeg gjør ;) *krysserfingreogtær*

Hvordan går det med dere her i tråden? Datt litt ut her etter en nedtur sist PP. Går bare å håper på tr skal dukke opp snart så kanskje jeg slipper Provera denne runden

Hehe, tenker også å starte el testing rundt dag 9-10 :)
Ja ferdig i morgen :D nei merker ingen ting faktisk :eek: så håper kroppen merker mer enn jeg gjør ;) *krysserfingreogtær*

Så bra :) Spennende disse dagene. Prøver å ikke tenke for mye på det, stress er jo ikke bra. Men det er lettere sagt enn gjort :p

Hvordan går det med dere her i tråden? Datt litt ut her etter en nedtur sist PP. Går bare å håper på tr skal dukke opp snart så kanskje jeg slipper Provera denne runden

Skjønner godt det godt. Håper TR snart dukker opp hos deg. Er så kjedelig å vente sånn :(
Her venter jeg på EL. Håper at letrozolen virker denne måneden også. Har klart å bli syk, så prøver å unngå paracet :p

Dag 7 med tr idag og mannen er dritt lei av å vente på grønt lys :p

Back
Topp