Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dag fikk dere el på pergo?
Lurer på det samme, bare på letrozol?Hvilken dag fikk dere el på pergo?
Lurer på det samme, bare på letrozol?
Første og enkel kur her også er på dag cd 4 så kjenner jeg er kjempe spent!Det blir spennende å se, første kur denne syklusen Hvor langt er du nå? Er på dag 9 her
Hvordan ligger du ann?Ikke såå mange dager foran deg da håper jeg får EL denne gang og, men er jo ingen garanti. Greit å bare sjekke ja. Det eneste er at jeg er på ferie på dag 21, men går kanskje greit å sjekke noen dager etter jeg tok blodprøve på en torsdag og fikk svar på mandagen etter skal du prøve med concieve plus eller andre ting? Jeg har kjøpt inn wild yam, men usikker på om jeg tør å bruke det..
Hvordan ligger du ann?
Ops, glemte og quoteDag 9 nå, tok en EL test nå i kveld bare for å starte. Veldig negativ
Snart ferdig du og nå har du merket noen bivirkninger på tablettene?
Hehe, tenker også å starte el testing rundt dag 9-10
Ja ferdig i morgen nei merker ingen ting faktisk så håper kroppen merker mer enn jeg gjør *krysserfingreogtær*
Hvordan går det med dere her i tråden? Datt litt ut her etter en nedtur sist PP. Går bare å håper på tr skal dukke opp snart så kanskje jeg slipper Provera denne runden
Dag 14 på pergo , hatt litt happy humping i dag . Satser på en omgang til de nærmeste dagene .
Jeg prøver å ikke gjøre det for ikke stresse heller ha sex i de dagene. Jeg har el men satt på pergo pga sykluser fra 29 - 35 dager så gynekologen ønsker og bootse det litt ☺Så bra tar du EL tester og?
Dag 7 med tr idag og mannen er dritt lei av å vente på grønt lys
Hehe, ser ut til å ha gitt seg ila natten blødd som normalt vil jeg si nå venter jeg bare til jeg kan begynne el testingenHehe, snart er det nok klar sone blødd mye eller som normalt?