Har fjernet spiralen idag, så venter bare på blødning så for å komme i gang, monitoren ligger klar i skuffen
Åhh, så spennende da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fjernet spiralen idag, så venter bare på blødning så for å komme i gang, monitoren ligger klar i skuffen
Man får som regel alltid to streker på EL testene. Så ved en svak test så er det vanskelig å vite om den er på vei eller har vært. Hvor er du i syklus? Har du testet flere ganger denne syklusen?Dere som er litt mer erfarne her inne. Hva ville dere sagt om denne ELtesten? Betyr den at EL er på vei? Eller har den akkurat vært?
Ok takk Er på dag 15. Appen min sei at eg skal ha EL i dag. Medan monitoren min sei om to dagar Derfor eg er litt usikker. Ventar på fleire testar, så har kun testa i dag (hadde kun en igjen)Man får som regel alltid to streker på EL testene. Så ved en svak test så er det vanskelig å vite om den er på vei eller har vært. Hvor er du i syklus? Har du testet flere ganger denne syklusen?
Vi har også en egen tråd for EL testene våre
http://forum.babyverden.no/threads/⭐️eggløsningstestene-våre-juni-2017⭐️.1885908/
Lykke til! Håper testene kommer snartOk takk Er på dag 15. Appen min sei at eg skal ha EL i dag. Medan monitoren min sei om to dagar Derfor eg er litt usikker. Ventar på fleire testar, så har kun testa i dag (hadde kun en igjen)
Haha, trenger jeg si noe? [emoji23] kan kjøpe min, får den billig!Hei, monitordamer jeg er litt inne på tanken om å skaffe meg en om denne pp er vår pp, men har tidligre ikke fått positive eltester (kun prøvd fra ebay riktig nok). Noen av dere som har erfaring med å aldri få positive eltester og hvordan funka monitoren for dere da?
Hehe, nei du skal få slippe å gjenta din erfaring [emoji14]Haha, trenger jeg si noe? [emoji23] kan kjøpe min, får den billig!
Har sett noen som har sånne pearly-monitor med temp som har vært superfornøyd! [emoji14]
Jeg tror det. Den er tydelig maks og sier høy. [emoji58] et dårlig kjøp. Men gubben ønsker jo at jeg skal prøve å ihvertfall bruke opp de testene jeg har.. det tar jo en stund siden jeg slutter å teste etter at eggløsning har vært [emoji23]Hehe, nei du skal få slippe å gjenta din erfaring [emoji14]
De Pearly er jo bare et slags termometer innebygget i en versjon av ff [emoji14] men vil ha noe som kan forutse el vanskelig å tyde mikroskopet mitt plutselig..
Har du gitt helt opp monitoren altså?
Hei, monitordamer jeg er litt inne på tanken om å skaffe meg en om denne pp er vår pp, men har tidligre ikke fått positive eltester (kun prøvd fra ebay riktig nok). Noen av dere som har erfaring med å aldri få positive eltester og hvordan funka monitoren for dere da?
Takk for svar Kanskje jeg bare prøver en digital eltest med dobbelhormonindikator neste pp, skjønte at den fanger opp det samme som monitoren, bare for å se om det i det heletatt funker på meg før jeg kaster inn masse penger på detHeihei Kan vel si min erfaring i alle fall, er at den gir meg max. Men jeg har for ustabile sykluser til at den klarer å finne den bestandig. Så jeg må trikse og mikse med min for å få i rett periode av syklusen og det blir for tungvint. Så solgte min pga det. [emoji14]
Jeg har uten tvil positive el tester da, men jeg bruker el tester fra billig-tester eller babyplan eller make sure. Ikke prøvd fra eBay.
Takk for svar Kanskje jeg bare prøver en digital eltest med dobbelhormonindikator neste pp, skjønte at den fanger opp det samme som monitoren, bare for å se om det i det heletatt funker på meg før jeg kaster inn masse penger på det
Takk for svar Kanskje jeg bare prøver en digital eltest med dobbelhormonindikator neste pp, skjønte at den fanger opp det samme som monitoren, bare for å se om det i det heletatt funker på meg før jeg kaster inn masse penger på det
To streker er to streker på disse. Monitoren er desverre bare kresen. Så gravid er du [emoji9] gratulerer!Noen som vet om det alltid kommer to streker på advanced monitoren sine g-tester samme om man er gravid eller ikke? Testet for morro skyld på etm urin, monitoren sier negativ, mn ser to streker
To streker er to streker på disse. Monitoren er desverre bare kresen. Så gravid er du [emoji9] gratulerer!
Haha, jeg har ikke sett de der gi strek om det ikke er spire [emoji6]Tror du det? [emoji4] er jo det svaret jeg ville ha[emoji1373] mn, føler meg ikke sikker før det står gravid [emoji28]
Tror du det? [emoji4] er jo det svaret jeg ville ha[emoji1373] mn, føler meg ikke sikker før det står gravid [emoji28]