Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Jeg har egentlig brukt monitoren mest for å ha kontroll på syklusen min! Men, Når legger dere inn aksjer når monitoren viser maksimal? Min viser alltid maksimal to dager! Her har mannen trege svømmere, og skal mye til før vi før det til på egenhånd! Er midt mellom MA og nytt prøverørsforsøk nå, så skal prøve på en ventespire! Har prøvd på første dagen, dag to, begge dagene! Ikke prøvd dag tre når den viser høy igjen.. lurer på å prøve på dag en med maksimal, og dag tre denne gangen! Usikker.. den viser jo maksimal før selve eggløsningen! Noen som har noen erfaringer?[emoji5]

Jeg har egentlig brukt monitoren mest for å ha kontroll på syklusen min! Men, Når legger dere inn aksjer når monitoren viser maksimal? Min viser alltid maksimal to dager! Her har mannen trege svømmere, og skal mye til før vi før det til på egenhånd! Er midt mellom MA og nytt prøverørsforsøk nå, så skal prøve på en ventespire! Har prøvd på første dagen, dag to, begge dagene! Ikke prøvd dag tre når den viser høy igjen.. lurer på å prøve på dag en med maksimal, og dag tre denne gangen! Usikker.. den viser jo maksimal før selve eggløsningen! Noen som har noen erfaringer?[emoji5]
Tror jeg bare ville prøvd så mye som mulig, gjerne når du ser på strekene at den nærmer seg maks, og gjerne også med sædvennlig glidemiddel i samme slengen for at svømmerne skal trives [emoji4] ofte blir den streken som måler lh litt sterkere enn ellers før den blir superpositv

Tror jeg bare ville prøvd så mye som mulig, gjerne når du ser på strekene at den nærmer seg maks, og gjerne også med sædvennlig glidemiddel i samme slengen for at svømmerne skal trives [emoji4] ofte blir den streken som måler lh litt sterkere enn ellers før den blir superpositv

Takk for svar[emoji5] får se litt mer på strekene enn jeg har brukt å gjøre før![emoji12] hehe, har faktisk kjøpt concieve + som vi tenkte å prøve denne runden, blir spennende å se om det hjelper[emoji12]

Hadde maksimal 9 og 10 juli, tror jeg er på 12.DPO idag da eller? [emoji28] har to barn fra før, mn glemmer fort. Tok denne g-testen nå i Etm (holdt meg i 1t) å opp kom en svaaaak strek, ny test imorgen tidlig og håper på sterkere [emoji4]
952924d14fab69f71629a2e18c74a09a.jpg

Hadde maksimal 9 og 10 juli, tror jeg er på 12.DPO idag da eller? [emoji28] har to barn fra før, mn glemmer fort. Tok denne g-testen nå i Etm (holdt meg i 1t) å opp kom en svaaaak strek, ny test imorgen tidlig og håper på sterkere [emoji4]
952924d14fab69f71629a2e18c74a09a.jpg

Spennende[emoji5] ser en svak test! Krysser fingrene for at det er babystrek[emoji173]️ tester du med g-test på monitoren også!?[emoji5]

Kunne gjort det ja, men har brukt de opp tidligere ‍♀️

Ser den[emoji12] jeg hadde ikke brukt noen jeg, venta alltid på TR, ingen tidligtesting! Og den kom jo alltid, så de ble bare liggende! Plutselig hadde jeg er helt lager[emoji12]

Noen soom opplever at monitoren viser lav og har eggløsning alikevell ? igår kveld tok jeg en clearblue digital og den viste smilefjes, men monitoren viste lav både igår og idag ? :P

Noen soom opplever at monitoren viser lav og har eggløsning alikevell ? igår kveld tok jeg en clearblue digital og den viste smilefjes, men monitoren viste lav både igår og idag ? :P

Veldig rart! Ikke vørt borti det nei[emoji51][emoji51]

Men jeg ser at at testene er mindre sensitive enn billig-strimler! Tar lenger tid før det blir utslag på test-strimlene til monitoren!

Vel.. ifølge min monitor har jeg jo ikke eggløsning at all [emoji1] alt kan skje med disse rare duppedingsene

Vel.. ifølge min monitor har jeg jo ikke eggløsning at all [emoji1] alt kan skje med disse rare duppedingsene

Den har påvist eggløsning på meg i to av 5 sykluser... Mulig jeg ikke har så høy LH topp at den klarer å fange det opp rett og slett.

Min har klart 0 av 5 [emoji50]

Sikkerlig bra mao :P
Regner med EL har vært ( evt er idag) siden testen igår var positiv og mtp eggløsnings smerter idag og negative tester igjen. men får bare fortsette og teste litt i noen dager fremover ifall :)

Tatt noen digitale clearblue tester og billigstrimler i tillegg til monitoren denne runden. Fikk pos digital for to dager siden, negativ etter det men strekene på selve testen er sterkere.. hmmm... Og smerter type eggløsnings smerter i to dager nå :O skjønner ingenting jeg :P

Noen som sliter med at det kommer opp feilmelding "sjekk instruksjonsboka" med kode 2? Jeg har funnet ut at den tydeligvis er kald og den virker etter en stund om jeg varmer den opp! Men den er slik hver morgen, til og med når den ligger på badet hvor det er varmt! Fryktelig irriterende!!

Noen som sliter med at det kommer opp feilmelding "sjekk instruksjonsboka" med kode 2? Jeg har funnet ut at den tydeligvis er kald og den virker etter en stund om jeg varmer den opp! Men den er slik hver morgen, til og med når den ligger på badet hvor det er varmt! Fryktelig irriterende!!
Min gjør det hele tiden uansett hvor den er og hvaslags temp det er. Trykker den bare av og på til det funker

Min gjør det hele tiden uansett hvor den er og hvaslags temp det er. Trykker den bare av og på til det funker

Må du trykke den av og på mange ganger!? Prøvde flere ganger idag, men måtte varme den gitt[emoji35]

cfec3c14a9fde33ef34fccb61049113b.jpg

bd6f6d39182ad95a6e6899c5fa42fff6.jpg

Ikveld fikk jeg disse! Monitoren viste bare høy idag tidlig, så blir spennende å se hva den viser imorra tidlig[emoji12]

Jeg må ta ut batteriet hundre ganger før den virker igjen... gruuuuusomt irritabelt. Så denne syklusen vet jeg ikke EL for jeg ble så irritert på hele monitoren

Back
Topp