Vi som bruker CBFM ;) !

Ikke stress! Sæd kan leve inntil 5 dager så om du skulle få el nå er det fortsatt håp :)

Og, mange har høy i flere dager før max slår ut, og er bare 3 dager til mannen er hjemme! Pust med magen, stress hjelper ingenting :)

Tusen takk for hjelpen ❤️
Skal prøve å stresse ned og slappe godt av :-)

Spørsmål: på monitoren står det teste dag 06. Men, når er det? Når monitoren sier dag 6, eller på min cd6? Jeg er på cd5 idag, men monitoren sier 04.

Spørsmål: på monitoren står det teste dag 06. Men, når er det? Når monitoren sier dag 6, eller på min cd6? Jeg er på cd5 idag, men monitoren sier 04.

Monitoren skal stilles inn slik at du trykker inn mensen den dagen du får mensen. Slik at dag 1 på monitoren er din cd1. I hvertfall slik jeg har forstått det. Jeg trykket inn dato for TR start og den har da talt slik den skal :happy:

Monitoren skal stilles inn slik at du trykker inn mensen den dagen du får mensen. Slik at dag 1 på monitoren er din cd1. I hvertfall slik jeg har forstått det. Jeg trykket inn dato for TR start og den har da talt slik den skal :happy:
Jeg også gjorde det, men av en eller annen grunn teller den ikke med dagens dato :/ først dagen etter jeg plottet inn at mensen kom den kom opp på dag 01.

Jeg også gjorde det, men av en eller annen grunn teller den ikke med dagens dato :/ først dagen etter jeg plottet inn at mensen kom den kom opp på dag 01.

Det var rart. Dobbelt sjekka min nå, og den stemmer med dagene. Håper noen andre kan hjelpe;)
Men du kan bare teste når monitoren sier det tror jeg.

ae651c630c67118e410684df987832f7.jpg

Sjekket nå og den teller ikke med mandagen. Er det fordi mensen kom på ettermiddagen tro?
Plottet inn 29. Kl 18:00 nemlig.

ae651c630c67118e410684df987832f7.jpg

Sjekket nå og den teller ikke med mandagen. Er det fordi mensen kom på ettermiddagen tro?
Plottet inn 29. Kl 18:00 nemlig.

Lurer faktisk på om det står noe om det i bruksanvisningen. Sett i den?

Edit: siden jeg har lite å gjør nå når jeg er syk har jeg sett kjapt i den. På side 11 står det at det kan hende dag 1 i syklusen kommer dagen etterpå.

Last edited by a moderator:
Krysser fingrene for det :happy: Jeg personlig fikk høy i en dag også maks. Men ser flere har mer enn 1 dag så krysser fingrene for du får det :p Vet du hvilken dag EL pleier å være på ?

Er dessverre litt usikker på det, så blir spennende å se om jeg går rett på maks i morgen eller om det holder seg til søndag.

Dette er litt mnd jeg finner ut av syklusen min etter jeg hadde MA i Juli.

Er dessverre litt usikker på det, så blir spennende å se om jeg går rett på maks i morgen eller om det holder seg til søndag.

Dette er litt mnd jeg finner ut av syklusen min etter jeg hadde MA i Juli.

Aha. Krysser fingrene for du ikke får maks før søndag/mandag:):)

Lurer faktisk på om det står noe om det i bruksanvisningen. Sett i den?

Edit: siden jeg har lite å gjør nå når jeg er syk har jeg sett kjapt i den. På side 11 står det at det kan hende dag 1 i syklusen kommer dagen etterpå.
Ja så det, trodde det betydde at det tok en dag før syklusen kom opp bare, ikke at den teller en dag feil :p

Får bare se om den ber om test imorgen eller om det blir cd7 :p

Ja så det, trodde det betydde at det tok en dag før syklusen kom opp bare, ikke at den teller en dag feil :p

Får bare se om den ber om test imorgen eller om det blir cd7 :p

Ja. Det viser jo uansett når du har eggløsning om det heter dag 13 eller 14 :happy: Test når den spør..

Begynt å kjenne stikkinger i venstre eggstokk. :-(
Er redd jeg mister vinduet mitt pga denne gutteturen. Håper ikke det, men forbereder meg på det. Ahh...forbanna kjipt.

Off ja d vil jeg tro. Er liksom snakk om en hel måned. Men av og til er det sånn, kan liksom ikke stoppe hele livet heller. Var redd jeg misset det selv forrige helg pga tur, men jeg fikk maks fredag og lørdag. Fikk lagt inn aksjer torsdag og fredag så det gikk forhåpentligvis :p

Neida jeg va jo super skuffa når jeg ikke hadde høy på dag 13 liksom. Men d skjedde fort når det først skjedde :happy: Ja jeg går ikke etter dem, men jeg kunne se det skjedde noe i det minste :p

Skjønner følelsen! :p Cd 12 og enda lav. Come ooon, det er jo helg og alt jo! Haha :p El slim i det minste, så ting skjer! :D

Begynt å kjenne stikkinger i venstre eggstokk. :-(
Er redd jeg mister vinduet mitt pga denne gutteturen. Håper ikke det, men forbereder meg på det. Ahh...forbanna kjipt.

Jeg tror det går heeelt fint!:) Krysser fingrene for deg, så dukker nok max opp når mannen er hjemme igjen ❤️

Jeg lurer på en ting. Disse graviditetstestene på monitoren. Etter å ha lest litt på nettet lurer jeg på deres erfaring:

Når vi tar en slik test, vil det da kunne være to streker på sticksen uten å være gravid feks? Har ikke testet ennå men leste om problemstillingen.:) Noen steder mente di at det kunne være en var gravid med to streker mens andre ikke. Mye tenking og lesing i ventetiden:dead:
Eggløsningstestene feks blir jo sterkere.

Back
Topp