Vi som bruker CBFM ;) !

Har fått max to dager med monitoren. Forstår det slik at max alltid kommer to dager etterhverandre før høy så lav. Er det på dag 1 med max EL skjer, eller er det forskjellig fra person til person? :)

Slik jeg har forstått det vil det variere fra person til person. Eggløsninger skjer vell rundt 24-36 timer (?) Etter positiv LH økning. Men så kommer jo spørsmålet om når den startet og øke (kvelden før, samme dag). Så noen har det på dag 1 og noen på dag2, hvis jeg ikke har misforstått.:happy:

Last edited by a moderator:
Samme som meg det da!:) MA i juli, og er nå på pp1 etter det :) Er på CD7 i dag, og har ikke startet testingen enda, har så lange sykluser, starter som regel på dag 9 :) Spennende! Håper det klaffer for oss denne gang da :D

Da er vi jo akkurat likt da :-) Så kjekt!
Blir veldig spennende å se når el inntreffer, i teorien er det vel om en uke :-) Monitoren fikk meg i gang på testingen i går, og den er som forventet lav enda :-P

Håper også det klaffer for oss denne gangen jeg også ;-)

Men jeg har da et spm til deg og egentlig alle damer her inne. Hvor ofte legger dere inn aksjer?
Jeg har allerede begynt, da jeg dessverre har en mann som er litt vanskeligere enn de fleste menn å få i gang.
Tenker om jeg får noenlunde annenhver dag framover, så må mulighetene være der for oss :-)

Har lest at man kan begynne tre dager før el å ha sex, for så å holde på til en uke etter el. (og selvfølgelig ellers når man måtte ønske :-P

Da er vi jo akkurat likt da :) Så kjekt!
Blir veldig spennende å se når el inntreffer, i teorien er det vel om en uke :) Monitoren fikk meg i gang på testingen i går, og den er som forventet lav enda :p

Håper også det klaffer for oss denne gangen jeg også ;-)

Men jeg har da et spm til deg og egentlig alle damer her inne. Hvor ofte legger dere inn aksjer?
Jeg har allerede begynt, da jeg dessverre har en mann som er litt vanskeligere enn de fleste menn å få i gang.
Tenker om jeg får noenlunde annenhver dag framover, så må mulighetene være der for oss :)

Har lest at man kan begynne tre dager før el å ha sex, for så å holde på til en uke etter el. (og selvfølgelig ellers når man måtte ønske :p

Woo! Ba om testpinne i går, på dag 8!:) Lav idag på cd 9, som forventet, hehe. Eier ikke tålmodighet! :p
Vi legger inn akskjer ca annen hver dag fra og med når mens stoppet og til dagene etter EL tenker jeg:) Eller, sikkert hver dag de dagene det er EL/MAX :) Står vel at man skal legge inn aksjer annen hver dag fra og med når den viser høy på monitoren:) Så skal vel det holde. Hver dag kan bli litt much, med tanke på svømmerene har jeg lest :) Så hadde ikke stresset med annen hver dag mens den enda viste lav jeg altså :)

CD 10 - Fortsatt lav.

Jeg har lest så forskjellig, men og tyde testpinnene..? Er det helt fyfy? Kan vel ikke stoles på altså, men at de forandrer seg, får 2 streker osv. Den første jeg tok på cd 8 var blendahvit. Men den i dag, har en tynn svak strek (uten om den ene vanlige). Håper jeg får høy i morgen! :)

CD 10 - Fortsatt lav.

Jeg har lest så forskjellig, men og tyde testpinnene..? Er det helt fyfy? Kan vel ikke stoles på altså, men at de forandrer seg, får 2 streker osv. Den første jeg tok på cd 8 var blendahvit. Men den i dag, har en tynn svak strek (uten om den ene vanlige). Håper jeg får høy i morgen! :)

Ikke les på strekene som er på testen du bruker i maskinen, for den kan vise helt feil.
Men vil tror at du nærmer deg høy snart siden du er på CD10 ;-)
Vil tro høy kommer på Ca CD 12 :-)

CD 10 - Fortsatt lav.

Man skal ikke tyde testene da de kan vise feil, men jeg så selvsagt på mine :p Streken ble sterkere og sterkere etter hvert. For min del fikl jeg :

Cd 13: Lav
Cd 14: høy
Cd 15: Maks
Cd 16: Maks(her testet jeg ikke da det kommer automatisk 2 dager med maks. Så monitoren ba aødri om test).
Cd 17: høy

Poenget er bare det kam hende du ikke har så lenge med høy :happy:

Man skal ikke tyde testene da de kan vise feil, men jeg så selvsagt på mine :p Streken ble sterkere og sterkere etter hvert. For min del fikl jeg :

Cd 13: Lav
Cd 14: høy
Cd 15: Maks
Cd 16: Maks(her testet jeg ikke da det kommer automatisk 2 dager med maks. Så monitoren ba aødri om test).
Cd 17: høy

Poenget er bare det kam hende du ikke har så lenge med høy :happy:

Hehehe, jeg må liksom bare myse litt på de, selvom jeg har lest at man ikke skal se på dem, bare kaste, haha :D
Åh, da nærmer kanskje jeg meg også høy og max snart da :) Husker at med minsten fikk jeg max på dag 14 og 15, men det er jo noen år og sykluser siden, så ting forandrer seg jo :) Men du har rett, er ikke sikkert jeg er på høy lenge nei :D

Hehehe, jeg må liksom bare myse litt på de, selvom jeg har lest at man ikke skal se på dem, bare kaste, haha :D
Åh, da nærmer kanskje jeg meg også høy og max snart da :) Husker at med minsten fikk jeg max på dag 14 og 15, men det er jo noen år og sykluser siden, så ting forandrer seg jo :) Men du har rett, er ikke sikkert jeg er på høy lenge nei :D

Neida jeg va jo super skuffa når jeg ikke hadde høy på dag 13 liksom. Men d skjedde fort når det først skjedde :happy: Ja jeg går ikke etter dem, men jeg kunne se det skjedde noe i det minste :p

Okey da :p Hihi, er så vanskelig å la være også, haha :) Ja jeg håper det nærmer seg nå :)

Oh don't I know it! Hahaha :-D

Jeg krysser bare fingre for at det ikke kommer noen stigning før søndag (mannen reiste på guttetur i Polen :-O)
Vi får begge prøve å smøre oss med litt tålmodighet og håpe på at el kommer raskt for deg og at min holder seg borte til i alle fall søndag. ;-)

Snart din tur snuppa <3 :-*

Okey da :p Hihi, er så vanskelig å la være også, haha :) Ja jeg håper det nærmer seg nå :)

Nå har jeg mest lyst å grine, i dag kom første dag med høy på fertilitetsmonitoren og min samboer er i Polen. Jeg er på CD 10 og jeg er nå kjempe lei meg!
Vi hadde sex tirsdag kveld, så det er nok ikke noen mulighet for at svømmerne overlever så lenge. Han kommer hjem søndag, men det er nok for sent :-(
Har enda ikke el-slim, men litt brun spotting kom i dag. Vet ikke om det betyr at egget slipper eller hva det gjør. :-(
Ahhhhhhh!!!!!

Nå har jeg mest lyst å grine, i dag kom første dag med høy på fertilitetsmonitoren og min samboer er i Polen. Jeg er på CD 10 og jeg er nå kjempe lei meg!
Vi hadde sex tirsdag kveld, så det er nok ikke noen mulighet for at svømmerne overlever så lenge. Han kommer hjem søndag, men det er nok for sent :-(
Har enda ikke el-slim, men litt brun spotting kom i dag. Vet ikke om det betyr at egget slipper eller hva det gjør. :-(
Ahhhhhhh!!!!!
Ikke stress! Sæd kan leve inntil 5 dager så om du skulle få el nå er det fortsatt håp :)

Og, mange har høy i flere dager før max slår ut, og er bare 3 dager til mannen er hjemme! Pust med magen, stress hjelper ingenting :)

Ahhhhhhh!!!!!

Du kan ha flere dager med høy før maks kommer (selv om noen kun har en). Håper maks holder seg borte til søndag.
Eggløsninger skjer ikke før det påvises LH stigning, ved høy er det østrogen økning som vises som skjer før eggløsning. Så er enda håp:happy:

Du kan ha flere dager med høy før maks kommer (selv om noen kun har en). Håper maks holder seg borte til søndag.
Eggløsninger skjer ikke før det påvises LH stigning, ved høy er det østrogen økning som vises som skjer før eggløsning. Så er enda håp:happy:

Så da er det håp da :-)
Ser at det ikke står stigning v LH på maskinen, så det er kanskje enda noen dager unna :-D

ImageUploadedByBV Forum1472812460.499087.jpg

Back
Topp