Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått max to dager med monitoren. Forstår det slik at max alltid kommer to dager etterhverandre før høy så lav. Er det på dag 1 med max EL skjer, eller er det forskjellig fra person til person?![]()

Samme som meg det da!MA i juli, og er nå på pp1 etter det
Er på CD7 i dag, og har ikke startet testingen enda, har så lange sykluser, starter som regel på dag 9
Spennende! Håper det klaffer for oss denne gang da
![]()
Ja du starter på dag 6 å tester![]()
Woo! CD 8 i dag, og monitoren ba om første testpinne!Lav, ofc, men spennende likevel
![]()
Åhhh takk for info, det hadde jeg ikke fått med megog du tester hver dag til den ber deg om å slutte.![]()
Åhhh takk for info, det hadde jeg ikke fått med megmen det må da bli fryktelig mange tester?
![]()
OkMener det går ti stk på en periode![]()
Da er vi jo akkurat likt daSå kjekt!
Blir veldig spennende å se når el inntreffer, i teorien er det vel om en ukeMonitoren fikk meg i gang på testingen i går, og den er som forventet lav enda
Håper også det klaffer for oss denne gangen jeg også ;-)
Men jeg har da et spm til deg og egentlig alle damer her inne. Hvor ofte legger dere inn aksjer?
Jeg har allerede begynt, da jeg dessverre har en mann som er litt vanskeligere enn de fleste menn å få i gang.
Tenker om jeg får noenlunde annenhver dag framover, så må mulighetene være der for oss
Har lest at man kan begynne tre dager før el å ha sex, for så å holde på til en uke etter el. (og selvfølgelig ellers når man måtte ønske![]()
CD 10 - Fortsatt lav.
Jeg har lest så forskjellig, men og tyde testpinnene..? Er det helt fyfy? Kan vel ikke stoles på altså, men at de forandrer seg, får 2 streker osv. Den første jeg tok på cd 8 var blendahvit. Men den i dag, har en tynn svak strek (uten om den ene vanlige). Håper jeg får høy i morgen!![]()
CD 10 - Fortsatt lav.
Jeg har lest så forskjellig, men og tyde testpinnene..? Er det helt fyfy? Kan vel ikke stoles på altså, men at de forandrer seg, får 2 streker osv. Den første jeg tok på cd 8 var blendahvit. Men den i dag, har en tynn svak strek (uten om den ene vanlige). Håper jeg får høy i morgen!![]()

Ikke les på strekene som er på testen du bruker i maskinen, for den kan vise helt feil.
Men vil tror at du nærmer deg høy snart siden du er på CD10 ;-)
Vil tro høy kommer på Ca CD 12![]()
Man skal ikke tyde testene da de kan vise feil, men jeg så selvsagt på mineStreken ble sterkere og sterkere etter hvert. For min del fikl jeg :
Cd 13: Lav
Cd 14: høy
Cd 15: Maks
Cd 16: Maks(her testet jeg ikke da det kommer automatisk 2 dager med maks. Så monitoren ba aødri om test).
Cd 17: høy
Poenget er bare det kam hende du ikke har så lenge med høy![]()
Hehehe, jeg må liksom bare myse litt på de, selvom jeg har lest at man ikke skal se på dem, bare kaste, haha
Åh, da nærmer kanskje jeg meg også høy og max snart daHusker at med minsten fikk jeg max på dag 14 og 15, men det er jo noen år og sykluser siden, så ting forandrer seg jo
Men du har rett, er ikke sikkert jeg er på høy lenge nei
![]()
Ja jeg går ikke etter dem, men jeg kunne se det skjedde noe i det minste Okey daHihi, er så vanskelig å la være også, haha
Ja jeg håper det nærmer seg nå
![]()
Okey daHihi, er så vanskelig å la være også, haha
Ja jeg håper det nærmer seg nå
![]()
Ikke stress! Sæd kan leve inntil 5 dager så om du skulle få el nå er det fortsatt håpNå har jeg mest lyst å grine, i dag kom første dag med høy på fertilitetsmonitoren og min samboer er i Polen. Jeg er på CD 10 og jeg er nå kjempe lei meg!
Vi hadde sex tirsdag kveld, så det er nok ikke noen mulighet for at svømmerne overlever så lenge. Han kommer hjem søndag, men det er nok for sent :-(
Har enda ikke el-slim, men litt brun spotting kom i dag. Vet ikke om det betyr at egget slipper eller hva det gjør. :-(
Ahhhhhhh!!!!!
Nå har jeg mest lyst å grine, i dag kom første dag med høy på fertilitetsmonitoren og min samboer er i Polen. Jeg er på CD 10 og jeg er nå kjempe lei meg!
Vi hadde sex tirsdag kveld, så det er nok ikke noen mulighet for at svømmerne overlever så lenge. Han kommer hjem søndag, men det er nok for sent :-(
Har enda ikke el-slim, men litt brun spotting kom i dag. Vet ikke om det betyr at egget slipper eller hva det gjør. :-(
Ahhhhhhh!!!!!

Du kan ha flere dager med høy før maks kommer (selv om noen kun har en). Håper maks holder seg borte til søndag.
Eggløsninger skjer ikke før det påvises LH stigning, ved høy er det østrogen økning som vises som skjer før eggløsning. Så er enda håp![]()